rosene Skrevet 3. januar 2011 #26 Skrevet 3. januar 2011 Jeg føler at han går ned på kne innen 3-6 mnd. Han vil overraske deg,og du vil bli sååååå overraska når han gjør det.. Han kommer til å fri på en litt spesiell måte.. Men du, ikke mas på han ang det å fri.Han venter til den rette tiden skjønner du Vær tolmodig ,hehe.. Klem
rosene Skrevet 3. januar 2011 #28 Skrevet 3. januar 2011 Svarte deg,men ser at den kom ikke til deg.. Typisk bim..Prøver igjen.. 22.02 skrev jeg til deg som lurte på når din kjære fridde Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #29 Skrevet 3. januar 2011 Rosene :-) Du jar vært flink med meg før du, så jeg prøver igjen :-) 161279 Kjærligheten og graviditet? Takk :-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #30 Skrevet 3. januar 2011 Oi, nå fikk jeg veldig til sommerfulger i magen altså Snedig du sier det med masinga, for jeg har visst mast litt for mye på han, men har vært flink i det siste å latt være:D Tusen takk for at du tok deg tid..Skal si fra om du fikk rett:) 120978
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #31 Skrevet 3. januar 2011 hva kan du se om kjærligheten og barn 231076 ver så snill
rosene Skrevet 3. januar 2011 #32 Skrevet 3. januar 2011 Ja,jeg fikk det opp,at han syntes du har masa for mye på han. La han ta neste skritt, energien hans sier at han mener du har masa,hehe.. Mye kjærlighet her,så du kan bare glede deg til det som venter deg.. Han vil vente til en speisell tid,før han går ned på kne. Men han frir ska du se.Men du må være toldmodig,så ska du se at du blir en vakker brud.Jeg ser for meg at du kommer til å ha en champagne farga brudekjole,du blir en vakker brud.Din brudekjole kommer til å være meget vakker og spesiell ,som kommer til å ta pusten fra deres gjester Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #33 Skrevet 3. januar 2011 Hei Rosene, du spådde gutt sist og. Er spent på når det skjer da vi begynner prøvinga nå. Vi er ikke fosterforeldre, men han er stefar til mine 2 barn fra tidligere, og jeg er stemor for hans to barn. Vi har lillegutt på 6 mnd felles og ønsker en til. Får stadig høre at vi er gode foreldre og steforeldre. Klem fra 21.06.76. Ps tusen takk for du svarte meg igjen. Du har alltid sagt du har god energi på meg.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #34 Skrevet 3. januar 2011 Rosene, har forsøkt å få deg til å ta en kikk på meg flere ganger. Kunne du være så snill å ta en kikk nå da det er av STOR betydning? Har jeg tatt riktig avgjørelse? Har til torsdag for å bestemme meg 100% 10.12.83
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #35 Skrevet 3. januar 2011 Hei Rosene Jeg har lyst på mangen barn. Jeg har født 4 gutter og en tapte kampe som 3 åring. Har lyst på fleire og kor mangen vil jeg få og kjønn ? 151071
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #36 Skrevet 3. januar 2011 Hei Rosene! Kan du svare meg? Lurer på når det blir barn på meg? 22.12.89
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #37 Skrevet 3. januar 2011 Tusen tusen takk:) Bare en ting til med det samme.Ser du om det er en hvilken som helst dag, eller at det er en dag jeg kan forvente at han gjør det? Da tenker jeg bursdager, valentines dag eller liknende? 120978
rosene Skrevet 4. januar 2011 #39 Skrevet 4. januar 2011 10.12.83 Jeg får opp at svaret ditt vil komme til deg i din drøm,.Jeg føler at du har tatt et rett valg (men du er litt usikker,da du føler at du har bestemt deg,men så plutselig så ombestemmer du deg,men ikke tvil på deg selv.Ha tro på deg selv,og føl din magefølelse ,ikke vær redd for å hoppe i det. Du får en sjanse snart,og det lønner seg å tenke seg godt om.For seinere kan du ikke snu,da er det for seint.Du har mange muligheter og jeg tror at du vil trives med ditt valg..) Så ja,du har tatt rett valg.Her var det mange fine kort.. står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig. Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet. Kortet representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser Dette er et kreativt kort, og står for positive handlinger, bevisst forståelse, individualisme, viljestyrke, konsentrasjon og makt. Magikeren har kunnskaper og evnen til å få ting slik han vil ha det. Han utforsker og forandrer ting, og godtar ikke alt automatisk. Kortet indikerer noe nytt av vesentlig betydning i livet ditt. Når Magikeren dukker opp er alle muligheter til å starte nye prosjekter til stede. Ikke vær redd for å ta det første skrittet for å innlede et forhold tyder på økonomisk trygghet, og en fjellstø grunn materielt sett. Du vil motta og beholde penger, og eiendommer og annen rikdom gir makt og innflytelse er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt. Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #40 Skrevet 4. januar 2011 13 11 79 Når blir jeg gravid igjen? Blir jeg dte i dte hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #41 Skrevet 4. januar 2011 Tusen takk for at du tok deg tid Rosene..Dette var veldig spennende, og jeg skal prøve å stole og slå meg til ro med at mitt valg er riktig for meg. Ønsker deg en strålende dag:) Hilsen 10.12.83
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #42 Skrevet 4. januar 2011 Hei Rosene:) Håper du har tid til å ta en titt på meg og:) Det jeg lurer på er, ser du kjønn på den lille i magen min? Og kanskje du ser noe ang svangerskapet? Du hadde rett ang graviditet, og du sa også at vi skal offentliggjøre det i en familiesammenkomst, noe som også stemmer:) (er akkurat 12 uker på vei den dagen) f:240288 termin:010811 Takk på forhånd:)
rosene Skrevet 4. januar 2011 #43 Skrevet 4. januar 2011 Bare koslig Ja,du må stole på deg selv.. Du har masse fint å se fram til.. Takk for det,håper du også får en topp dag
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #44 Skrevet 4. januar 2011 Hei igjen Rosene. Jeg skrev til deg i går 22.30 om at du hadde mye rett i det du skrev. Bare ta en titt på hva jeg skrev tilbake. Store klemmer fra 21.06.76
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #46 Skrevet 4. januar 2011 Hei Rosene! Lurer på om du kan si noe om når jeg blir gravid? Og hvilket kjønn det mest sannsynlig blir? Blir veldig takknemlig for svar.. Tenker og tenker her.. TUSEN TAKK Hilsen 010289
murmelmamma Skrevet 4. januar 2011 #47 Skrevet 4. januar 2011 Jeg synes dette såg spennende ut...har aldri spurt etter å bli spådd før her inne..men har hørt rykter om at du er treffsikker " Rosene"... Blir det flytting på meg? født 10.10.1975
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #48 Skrevet 4. januar 2011 Hei Rosene! :-) Jeg lurer på hvordan fødselen blir ( termin i april ), om prinsessa blir tatt med keisersnitt eller blir det vanlig fødsel? På forhånd takk! :-) 110567
rosene Skrevet 4. januar 2011 #49 Skrevet 4. januar 2011 Heisann.. Jeg føler at babyen blir tatt med keisersnitt.. Det kommer til å gå bra,babyen er frisk og rask. Ha en fin kveld videre.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #50 Skrevet 4. januar 2011 Kommer graviditeten min til å gå bra? eller i det heletatt beholder jeg? Hva tror du? kl 17:39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå