Gå til innhold

Den store ketolysetråden


Gjest overlord

Anbefalte innlegg

Da var det fredag igjen...

 

Jeg gikk på en smell sist lørdag. Skulle bake cokies til juletrefest på skolen. Tenkte jeg skulle smake på EN, men der tok jeg visst feil...

 

Det er det ENESTE jeg ikke klarer å holde meg unna.

 

Vektnedgangen stoppet helt opp (opp 1 kg)

 

Jeg har vært veldig flink siden søndag (cokiesene spist opp) og har nå gått ned til 77,9 igjen. Skal ikke gjøre en sånn tabbe igjen, det er ikke verdt det;)

 

Vet at hvis jeg først unner meg noe er det lett å tenke at en til ikke er så farlig...

 

Skal derfor komme inn i den gode rutinen som jeg hadde etter påske i fjor.

 

Vekt i dag er derfor: 77,9kg

 

Startvekt etter påske var 93,5kg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 1: 83,6

Uke 2: 81,6

Uke 3: 79, 6

 

Har gått ned 2kg i uken! Veldig fornøyd med det :-) Hvertfall nede på 70 tallet nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke: 3 kg

2 uke: 2 kg

 

( regner ikke med gram, bare runder av til nærmeste kg. Gram varierer så på når på døgnet jeg veier meg og om jeg har gått på do osv. )

 

Værtfall! - 5 kg ! hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dags for veiing igjen, da....

 

Nå er jeg inne i en god stim. Denne uka har gått som en vind og maten har ikke vært noe problem. Har spist mindre egg og storfekjøtt enn før, og det ser ut som om det har vært bra. Jeg har merket at ost, egg og storfekjøtt sinker vektnedgangen min. Ikke det at jeg klarer å leve uten, men greit å se virkningen av hva man putter i seg. Ikke sikkert at dette gjelder dere andre, da.

 

Forrige fredag veide jeg: 89,1

I dag: 87,9

 

Ukas vektnedgang er 1,2 kg, totalt 15,6.

 

Midjemålet har stått stille i snart 4 uker, men det sier meg vel bare at jeg går ned andre steder og det er jo heller ikke å forakte :-))

 

Den store utfordringen i løpet av kommende uke blir Bytur på søndag til disney on ice-forestilling og det å spise "ute" i Oslo hele dagen... Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minus 1.1kg. siden mandag og lander på minus 5kg. siden mandag 10.jan.

 

Har holdt et strikt regime med ingen utskeielser (som Cola Zero el., snacks eller kunstig søtningsstoffer) og kun spist kjøtt / fisk, grønnsaker og drukket vann eller Farris.

Herlig å se vekta krype sakte, men sikkert nedover:)

 

God helg, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketolysedronninga

Startvekt: 79.9

Uke 1: 78.2

Uke 2: 77.6

Uke 3: 76.9

 

 

Registrer at jeg er den som har det seneste vekttapet:( Passer dårlig siden jeg sikkert er den mest utålmodig av oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

start 78.9 kg

uke 1 77.8

uke 2 76.3

uke 3 75.3

uke 4 74.9

 

-400 gram. Helt greit, siden jeg også har mens!

 

Snart normal bmi... (ikke at det det bryr meg så mye men) Vil ned til rundt 70 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige fredag 87,4

i dag 86,4

 

Ned en kilo siste uke, 17,1 totalt

 

Hvor ble det forresten av alle dere andre i denne tråden? Ketolysedronninga, hvordan går det med deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

start 78.9 kg

uke 1 77.8

uke 2 76.3

uke 3 75.3

uke 4 74.9

uke 5 74.3

 

700 gram ned. Godt fornøyd!

 

 

Vinterflickan: Hvordan kan du si det går trått når du har tatt 7 kg på 1 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige fredag 86,4

I dag 85,1

 

 

Ned 1,3 kilo siste uke, 18,4 totalt. Til tross for at jeg har mensen...:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder stand på fortsatt 1 kg. i uka.

 

Total nedgang: 8 kilo siden mandag 10.jan.

 

Til "lisabet med gutt og jinte ©": Har du gått ned 18,4 kg? Utrolig flink du har vært!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

start 78.9 kg

uke 1 77.8

uke 2 76.3

uke 3 75.3

uke 4 74.9

uke 5 74.3

uke 6 73.0

 

-1.3 kg denne uka! Hurra for meg, og dere andre som fortsatt er med. Ser ut som det bare er 3 av oss igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke vi er:-)

 

Har begynt på Cosylan i dag og er litt spent hva det kan gjøre med kotosen, men jeg må bare ta den før jeg "hoster meg ihjel" :(

 

Kanskje vi som er igjen skulle lagd en ny tråd neste fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har gått ned over 18 kg, men så starta jeg litt før dere andre, da. I midten av november. Men tenkte det kunne være moro å slenge meg med dere andre her, så blir man litt ekstra motivert til å følge opplegget.

 

Dere er kjempeflnke dere også! Synes det er en helt ok måte å slanke seg på, jeg. Men jeg har ei tante som også går på lavkarbo og hun synes jeg er helt ekstrem som ikke har i meg mer enn 15 (noen dager bare 8-10) g karbo om dagen. Jeg synes det er helt greit.

 

Har igjen ca 10 kg til målet er nådd og regner med å være der før sommerferien.

 

God idé om ny tråd neste fredag...

 

Har forresten aldri prøvd cosylan, men bronkyl er det jeg sverger til ved gjenstridig hoste... hjelper raskt og godt, men er sikkert proppfull med glukose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...