rosene Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #101 Skrevet 20. desember 2010 Hei Malin Ja,jeg bruker tarot kort og mine evner.Jeg bruker også englekort ,for de som ønsker å det..Men føler at jeg får mer svar når jeg legger tarot. Jeg må ha din fødselsdato for å kunne spå deg .. Ha en fin kveld videre.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #102 Skrevet 20. desember 2010 Rosene :-) Takk for du spådde meg sist, nå går det den vei du snakket om sist!!! Jeg lure rpå om jeg tar det rette valget. Hadde blitt kjempeglad om du svarte meg .. 30.01.85...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #103 Skrevet 20. desember 2010 Hei:)Malin her:)Jeg er født 09.01 1981 jeg lurer på hvordan helsa mi vil bli fremover,kjærligheten,når vil jeg treffe noen??Jobb..og vil jeg få noen flere barn..Hilsen Malin.
charlie24 Skrevet 20. desember 2010 #104 Skrevet 20. desember 2010 Hei rosene.vil du spå meg? når ser du en evt.graviditet og vil det gå bra denne gangen? 230885
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #105 Skrevet 20. desember 2010 Rosene! Vil du spå meg? Som en liten bursdagsgave;) 22.12.89 Når blir det barn på oss?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #106 Skrevet 21. desember 2010 Kan du spå noe om meg? Født 15 april 1980.
rosene Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #107 Skrevet 21. desember 2010 30.01.85 Bare koslig Ja,jeg føler at du tar det rette valget.;Hør på ditt hjerte,og du vil lykkes. Du har en spennde tid foran deg, her er det masse glede og lykke. Du vil lykkes får jeg opp.. Lykke til....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #109 Skrevet 21. desember 2010 Hei, vet det er et skudd i mørket å be deg ta en titt på meg... Men jeg prøver meg jeg da. Tror du jeg blir gravid snart? Og om ting vil løsne for meg ang valg av jobb o.l.? Hadde satt veldig pris på det =) 02.07.84 På forhånd takk! God jul og godt nyttår til deg!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #110 Skrevet 21. desember 2010 Så spennede innlegg. Kan du spå noe om meg? Jeg er født 26.06.76 Hilsen Garlemarle
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #111 Skrevet 21. desember 2010 Spør igjen jeg rosene og beklager på forhånd maset. Men du har spådd meg rett før du :-) Finner meg og kjæresten tilbake til hverandre.? Ser du flere barn i nær fremtid? 161279 På forhånd tusen takk og riktig god jul til deg og dine :-)
rosene Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #112 Skrevet 21. desember 2010 Jeg får opp en gutt på deg innen 1år.maks 1,5 år fra nå.. Ser gode tider på deg ,så her er det bare å glede seg ja Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #113 Skrevet 22. desember 2010 Kjære snille rosene, kan du se på meg? 060588 hvordan går det med kjærligheten? hva har jeg i magen? økonomi?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #114 Skrevet 22. desember 2010 Hva er det egentlig som avgjør hvem du spår? Har spurt flere ganger:(
rosene Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #115 Skrevet 22. desember 2010 Heisann.. Jeg skrev 5-7 personer.Da tok jeg dem som svarte først. Etter at jeg har tatt de jeg lova,så spår jeg de som kun har et spørsmål som jeg skrev at jeg ville ha.De som har flere spørsmål,hopper jeg over.Slik at alle ska få muligheten til å bli spådd.Slik at det blir rettferdig.. Ha en god jul ,og kos deg i jula
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #116 Skrevet 22. desember 2010 Hei Rosene. Om du har tid,energi og anledning kan du spå meg? Spørsmålet er: Bør jeg søke stillingen som nå er lyst ut på min arbeidsplass? Er født 091274. På forhånd takk,og de beste ønsker for julen til deg og dine:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #117 Skrevet 22. desember 2010 ser du noen graviditet på meg, når? god jul! hilsen 28.05.84
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #118 Skrevet 22. desember 2010 09.10.81 Kommer jeg til å få flere barn? Har sååå lyst på et barn til men kroppen er litt på bærtur;)
camien 2pp Skrevet 22. desember 2010 #119 Skrevet 22. desember 2010 Hei Ser du noen graviditet på meg? 02.07.84 takker og bukker og onsker deg god jul!
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 22. desember 2010 #120 Skrevet 22. desember 2010 heihei! Har termin 26.februar og ul sier gutt! Lurer litt på når han kommer og om ul stemmer i forhold til kjønn? Og har i tankene om en siste mann? kommer det en til? evt kjønn og når? 13.07.86 og han 04.02.85 kjempeglad for svar Ønsker deg en riktig god jul:)
rosene Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #121 Skrevet 22. desember 2010 091274: Heisann.. Ja,det kan du gjerne gjøre.Jeg får opp at du for positivt svar tilbake og at du nå får en kjempe fin mulighet..Verden er foran dine føtter .. Så her er det bare å hoppe i det.. Ta sjansen, handle nå..Ikke vent for lenge med å søke,søk nå så ska du se at du får jobben... Takk for det, ønsker deg en super jul til deg og dine.. Juleklem.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #122 Skrevet 22. desember 2010 at det er vansklig akkaurt nå, tror du har det vansklig å verken sover bra eller spiser noe særlig sunt for tiden.Prøv å tenke på deg selv, spis sunt å ta bedre vare på deg selv. Men jeg ser at denne situasjonen vil snart gå over,det er andre dører som åpnes og dere finner tilbake til kjærligheten til hverandre.Ikke gi opp, hold opp. Det kan hjelpe deg å snakke ut med gode venner,få gode råd osv. Får fram en voksen manne venn som gir deg god støtte. han kan være din far,onkel osv. En klok mann med gode råd.. Ang forholdet deres, så må dere ta små baby skritt, dere må møtes på halvveien,og da vil deres kjærlighet vinne... Kortet kan også tyde på andre mangler som kan føre til dårlig helse. Ikke neglisjerer kroppens behov. Avvisning fra andre mennesker ligger også i kortet. Du frykter at han ska avise deg,og er redd for dette-- Kortet viser likevel at nye dører vil åpnes, og det finnes fremdeles veier du ikke har prøvd. Situasjonen er bare midlertidig. Midt oppe i det hele er det lett å overse de åndelige verdiene som kan gi ly i stormen. Løsningen kan være å slå seg sammen med andre i samme situasjon. Hvis man tror at ting ikke lar seg gjøre, vil det snart gå troll i ord. Ikke fortvil, og ikke mist av syne hva som virkelig er viktig i livet. Dette kortet handler om å begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide. Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. Kortet kan også vise til forestående nyheter angående penger, eiendom, familie eller nære venner sverd står for nederlag. Hvordan du ser på dette avhenger av din posisjon og evne til humor. Et nederlag kan være positivt hvis det ses på som en frisettelse. For den som ikke tåler å gi opp eller tape er det negativt. Noen motarbeider dine interesser. Kortet viser til uvennlighet, juks, kriminalitet, degradering, ødeleggelse, vanære, tap, snikete taktikker, løgn, sladder og ondskapsfullhet. Seieren her ligger i evnen til å kunne gi seg og akseptere sine begrensninger. Noen ganger kan det være lurt å la andre leve i den tro at de har rett, selv om du vet at de tar feil. Svelg stoltheten, og bruk heller kreftene på viktigere ting. Keiseren er en farsskikkelse, og står for struktur, autoritet og regulering. Han har stor makt og konkurranseegenskaper, og er svært handlekraftig og ambisiøs. Han kan være din venn og tjener og gi deg stabilitet, beskyttelse, hjelp og støtte. Men han har også ufølsomme sider og kan være litt av en tyrann. I kjærlighetslivet er han en forfører som er vant til å få det som han vil. Selv om keiseren har blokkerte følelser, har han et lidenskapelig kjønnsliv. Han har stor selvkontroll, og uttrykket "store gutter gråter ikke" passer godt på keiseren. Kortet er positivt for spørsmål av materiell art. Det er gode muligheter til å starte opp en virksomhet eller stifte hjem. Du bør konfrontere deg selv med ditt personlige ansvar, og gjøre drømmen til virkelighet. Kort sagt er keiseren en beseirer i både krig og kjærlighet. Med Skjebnehjulet åpner mulighetene seg, og hell og lykke står for døren. Hvilket ståsted du har avgjør om det blir opptur eller nedtur. For å finne svaret må du ta ett skritt tilbake og betrakte det hele fra et et større perspektiv. Hittil har du vært mest opptatt med deg og ditt, nå er tiden inne til å vende blikket mot omgivelsene. Kortet indikerer et vendepunkt i livet ditt. Du kan føle deg fanget i en syklon som kan slippe deg av hvor som helst. Uventede ting kan skje, men resultatet blir vanligvis til det bedre. Livet er en evig bevegelse - du bør aksepter denne og forsøke å flyte med strømmen
rosene Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #123 Skrevet 22. desember 2010 kl 23.37 Det var meg,var ikke menigen å være anonym..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #125 Skrevet 22. desember 2010 Spennende, jeg gjør et forsøk;) Er født 080483, og lurer på om jeg noensinne kommer til å bli fridd til, av min kjære? God jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå