Gå til innhold

Vil du bli spådd gratis?? Se hit da vel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

040681 Tar jeg over i nær fremtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Monajenten ;

Så moro å se at jeg traff ;) Ja,du har masse å se fram til.. Kos deg videre..

Bare koslig,du må bare spørre igjen ;)

Skrevet

11.01.86 :

Tusen takk for det ;)

Jeg får opp gravidtet på deg før det gå 2--7 mnd..

Jeg får opp at du må bli flinkere til å delagere arbeidsoppgavene.Stress ned,med god samvitghet les en bok mens de andre vasker gulv osv. Du må tenke på din helse,og ikke stresse så mye.Du vil bli fortere gravid å, hvis du ikke stresser så mye,,Kortet gir råd om at du må lære deg å delegere oppgaver og stole på andre. La andre avlaste deg - du må ikke gjøre alt selv. Nå må du tenke på helsen din og foreta deg kun fornøyelige aktiviteter. Du har et sterkt ønske om å få barn. Det er også mange nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd

renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

Kortt kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp

Skrevet

160484 hvor mangen barn vil jeg få?

Skrevet

230885. kommer mitt neste svangerskap til å gå bra?

Skrevet

25.11.1979

Fremtiden min, kjærligheten :)

Skrevet

du kan faktisk bli gravid selvom du har blitt mamma ^^

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å svare meg Rosene :)

Du har så rett, jeg stresser masse, jeg får vel gjøre som du sier, kansje sette opp en hjemme-arbeidsplan. Hehe.

Jeg dømmte at jeg fødte en gutt forrige prøve-mnd, og jeg var gravid, men mistet i kjemisk graviditet, og nå i natt drømmte jeg at jeg fødte en gutt, han var lang , hehe.. Så vi får se hva som skjer denne mnd :)

Jeg har opplevd å være litt sanndrømmt, men det er ikke noe morro når det handler om at noen skal dø, en sjelden gang i blandt bruker det å dukke opp bilder ut av det fjerne, jeg fikk bilde av mitt første barn før jeg fikk henne, og nå har jeg fått et annet bilde som er hyggelig, men det er hemmelig ;) Disse bildene har bare skjedd 2 gang foreløpig (ivertfall de to gangene jeg kjennte at det var beskjeder). Ellers så har jeg begynnt å utvikkle litt før for kansje 3-4 år siden, men la det på is, fordi jeg ble redd, kansje redd for at det skummle skal komme inn til meg og min familie? Jeg føler jeg må hvite hvordan jeg kan få mest beskyttelse om jeg skal tørre å utvikkle meg mere :) Men jeg har veldig lyst.

Jeg går skole da, så har ingen arbeidsplass, og jeg burde skjerpe meg når det gjelder skolen også, har vert litt slurvette i det sisste. Men har måtte prioritere å ikke stresse akkurat nå, som du sier ;)

Men jeg har funnet ut veien jeg vil gå, og jeg kommer ikke til å gi meg!

Takk igjen for fine svar, og håper du og dine får ei herlig jul :) Klem fra 11.01.86

Skrevet

Hei rosene!

Du har spådd rett på meg før, så nå lurer jeg på om du klarer det igjen? :-)

(161279)

Vil jeg og kjæresten min finne tilbake til hverandre?

Ser du en ny graviditet snart?

Skrevet

140974

Hva kommer til å skje med de problemene jeg har for tiden? Med "mennene mine", og det andre?

Skrevet

14.03.80

Kommer vi til å flytte til utlandet?

Skrevet

18.12.20 - hvordan vil det gå med økonomien fremover?

Skrevet

Jøss, du var gammel... ooog for de som ikke har fått det med seg, hun spår de 5-7 FØRSTE....

Skrevet

12.09.78

Blomstrer kjærligheten? Blir jeg gift snart?

Hva med økonomi?

Skrevet

Dytter i håp om at du tar noen flere idag:-)

26.02.75

Hvordan kommer det til å gå med helsen min remover?

Skrevet

Sitter og venter på TR og er 2 dager over mens. Kan jeg vere gravid 15.10.71 eller blir jeg gravid og kjønn ?

Skrevet

Jeg føler at du vil bli gravid innen 1 år..

er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben.

Pass bare på at suksessen ikke går deg til hodet. God selvfølelse er sunt, arroganse er det ikke. Ikke glem at individueller prestasjoner ofte skyldes andres kjærlighet og støtte. Kortet sier også at du vil motta gode nyheter

er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet

Lykke til

Skrevet

Lunapuna ..09.24 er svar til deg. Svarte deg rett under deg,men den kom da et helt aen sted..

Lykke til...

Klem

Skrevet

27.04.83

Skulle helst ha hans sin fødselsdato,da jeg må gå inn på hans sin energi.Men kan gå gjennom din energi..

Jeg får inn " ikke vær beskymret for meg, jeg har det så bra som det går ann, ikke gråt, ikke vær lei deg , jeg er glad i deg, og vil du ska være lykklig å ha det bra. Husk hunden, du vil forstå sier han.. Du vil forstå..

Skrevet

15.10.71

Du kan bare begynne å handle inn babyklær/se på babyting osv ;) Jeg vil tippe at innen 1 mnd så er du gravid,hvis du ikke allerde er det nå,,For gravidtet lå ganske så nær i tid..Så løp å kjøp en test ;)

Kortet kan også tyde på nye begynnelser.En fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. ( på deg så er det fødsel av et barn ) Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området.

kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp

Jobber du med barn??Gir du råd /veiledning til barn/unge folk?? Som en lærer,førskole,barnehage/altså noe med å jobbe å gi veileding/støtte

Lykke til...

Skrevet

26.02.75

Stjernen står for håp, gir lys i enden av tunnelen og viser vei i mørket. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst.

Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke. Kanskje vil en spesielt lykkelig hendelse snart inntreffe. Kortet viser deg hva som er mulig hvis du tør følge din ledestjerne (drømmer og visjoner). Åpne hjertet og løslat frykt og tvil

( betyr at du må spørre andre fagpersoner om hjelp,slik at du kan få riktig hjelp og råd. Gjør du dette, vil din helse bli bedre.))

betyr ofte at du må samarbeide med andre for å få jobben gjort. Selv har du ferdigheter og kompetanse, men sammen med andre kan du utrette "Mission Impossible". Teamarbeid, forberedelser, planlegging, orginalitet og utholdenhet er stikkord for dette kortet.

Kortet kan også vise til at forretninger går bedre, et godt stykke arbeid blir belønnet og mennesker uttrykker beundring. For å bli mester, må du nødvendigvis gjennom en læretid. Den første fasen i et prosjekt er blitt vellykket, men det er viktig med fortsatt innsats hvis det endelige målet skal nås

Lykke til..

Skrevet

250785

Kommer jeg til å bli alenemor? Vil jeg bli gravid i nærmeste fremtid?

Skrevet

01.10.88

Kommer det til å ordne seg for meg?

Skrevet

9.10.81

Vil jeg klare utdannelsen jeg holder på med? Sliter litt..

Er veldig babysyk, er det noen ny baby i kortene på meg om ikke altfor lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...