Gå til innhold

Vil du bli spådd gratis?? Se hit da vel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake etter en lang pause. Jeg kan spå 5-7 stk nå. Jeg trenger fødselsdato og et spørsmål--

Ha en fin kveld alle sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

041184

Kommer jeg til å få meg en jobb snart?

Skrevet

190385

Når vil jeg få mitt første barn?

Skrevet

Er far lykkelig nå?

27.04.83

Skrevet

Når blir jeg gravid igjen?

11.01.86

takk og klem og velkommen tilbake :)

Skrevet

Hva skjer med meg nå framover?

30.01.85 Kvinne..

Skrevet

15.09.83 Blir jeg gravid snart?

Skrevet

300887

Blir jeg gravid snart? :)

Skrevet

17.09.79

Hva bringer fremtiden?? ;)

Skrevet

220977

Går det bra med denne graviditeten?

Skrevet

11.04,1974.

Jeg vil gjerne ha en jobb :) Veldig gjerne :) Ser du noe ang det?

Skrevet

031075

Jeg får opp at du vil bli gravid før det går 5-6 mnd... Du har et stort ønske om å bli gravid.Jeg får også opp at du plutselig kan begynne å male,skrive,eller finne en hobby som blir viktig for deg.Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere. så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd... Ti begre viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet,

Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet.

Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen

Lykke til ..

Skrevet

05.06.82

Blir lillegutt født i januar eller februar? På forhånd takk!

Skrevet

meg også please :)

født 10.04.83

hvilket kjønn har baby i magen ??

Skrevet

Jeg:) har aldri blitt spådd før:)

født 26.07.86

kommer forholdet mitt til min samboer til å vare?:)

Skrevet

Kjære Rosene håper virkelig du får tid til meg. 23 09 68. Lurer først og fremst på kjærligheten.

Skrevet

181064

Kommer jeg til å trives i min nye jobb?

Skrevet

Takker for svar. Håper du tar feil ihht. graviditet da jeg nettopp ble mamma, men resten stemte faktisk veldig bra;)

23:13

Skrevet

110791

Kan du se noe om forholdet jeg er i nå?

Skrevet

Jeg får opp at du kommer til å få en jobb snart, innen 1-2 mnd. Du må starte helt nederst for å kunne nå toppen..Ta imot det tilbudet du får,her er det fine kort på deg..Du blir lovet en del penger..

Kortet står for flittighet. Flid, kunnskaper og detaljer er stikkord her. Noen ganger kan det lønne seg å være flisespikker og petimeter. Kortet viser til at ekstraordinær innsats er nøkkelen til suksess.

Åtte mynter er et lovende kort for alle med talent og energi. Du har lyst til å lære noe nytt, utvide horisonter og utvikle nye evner. Tiden kan være inne for en lærlingejobb, kurs eller studier. Det er også et gunstig tidspunkt til å etablere en privat bedrift, for du kan leve av å arbeide med det du liker, og få økonomisk frihet

tyder på økonomisk trygghet, og en fjellstø grunn materielt sett. Du vil motta og beholde penger, og eiendommer og annen rikdom gir makt og innflytelse.

viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro

Står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon

Skrevet

Oi, her var det mye som passet til meg, fikk helt frysninger nå. Jeg startet et enkeltmannsforetak for noen måneder siden, og prøver å jobbe meg oppover...man kan vel ikke starte mer på bunnen enn det?

Jeg har også alltid drevet med musikk, så det var litt artig at det kom opp.

Tusen takk for at du tok deg tid! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...