Gå til innhold

Vil du bli spådd gratis?? Se hit da vel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hvilket kjønn gjemmer i magen min? Setter stor pris på svar. 311071.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

27.11.89

Hei! okei da prøver jeg!

Vil det skje et frieri snart?

Er jeg gravid nå?

J.E

Skrevet

dra til h..... med de forbanna reklameinnleggene dine jævla rosefitte. Er så lei av at du liksom skal spå gratis...

Og ja før noen kommenterer det, jeg vet at jeg kan drite i å lese disse innleggene.

Men hun irriterer meg bare!

Skrevet

Jeg føler at du vil få en gutt innen 2år. Føler at du må overbevise din kjære om å få et barn. Men du vil klare å overtale han,men det vil nok ta lenger tid enn du hadde tenkt.Hold ut så får du nok et barn til ska du se...Dette er noen av korta du fikk:

Sju staver står for overbevisning. Stikkord for kortet er diskusjoner, ordkrig, forhandlinger, handelskrig, byttehandel og konkurranse. Det er viktig å ta et standpunkt, dette tvinger andre til å gjøre det samme. Du har behov for konstant bevegelse, lærdom og utvikling av evner og talenter.

Dersom saken er viktig for deg, så hold ut og ikke vik for presset. Mot og besluttsomhet kan gi gode resultater. Gjennom å stå for det du mener lærer du å stole på deg selv. Konkurranse er sunt, det ansporer en til å nå høyere. Du har mange mot deg, men befinner deg i den mest fordelaktige posisjonen

Kortet viser seg når noe fra fortiden dukker opp. Det kan være minner fra barndommen som vender tilbake. Eller kanskje en gammel venn, elsker eller kollega tar kontakt. Svaret på spørsmålet ligger i fortiden, forsøk å huske hva det var som gjorde deg lykkelig før og hva du interesserte deg for.

Hvis kortet ikke handler om tilbakeblikk og nostalgi, kan det også handle om en fremtidig situasjon med lykke og fremgang etter strev. En drøm eller ambisjon du har hatt lenge kan nås. Kortet står for uskyldighet, barnslig og naiv glede, godvilje, vennlighet og tjenester.

Kortet kan også være en advarsel om at du har en tendens til å idealisere eller leve i fortiden, uten tanke for nåtiden eller fremtidige prosjekter

Nå er du bokstavelig talt på solsiden av livet. Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Du ser og forstår alt rundt deg, og er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke.

Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap

Sverdenes ess er det tveeggede sverd, som skiller godt og ondt. Dette kortet gir nye muligheter innen områder som har med intelligens, tanker, justis og logikk å gjøre. Kanskje begynnelsen på et sterkt forhold, både på godt og vondt. For å vurdere noe må vi kunne sette det opp mot noe annet.

Kortet viser til suksess, mot og styrke på tross av motgang. Muligens står du overfor en utfordring eller test - møt den med mot, ærlighet og en bestemt løsning. Gå gjennom livet ditt og se etter situasjoner som er urettferdige eller forvirrende. Karmalovene gjelder her også - som du sår skal du høste. Husk at negative krefter tredobles når de vender tilbake til skaperen

Skrevet

18.12.80 Hvordan kommer det til å gå med helsen min fremover?

Skrevet

Jeg får opp at babyen er frisk og rask. Du må ikke være så beskymra. Ser også at du får en god besjed ganske så snart, innen maks 2 uker.

Lykke til

Skrevet

hm 19:54 FÅTT FORLITE OPPMERKSOMHET

korfor kommenterer du da, er nok inne og snoker ja.

Skrevet

Hvordan blir mitt liv etter flytting? f 201171

Skrevet

Hei! Og tusen takk! Veldig spennende dette her, mye stemmer om meg som person. Jeg har ikke kjæreste, men som du skrev kan noe være begynnelsen på et sterkt forhold, kanskje med noen som er fra fortiden min;)

Skrevet

Heisann, ser du allerede har spådd flere. Spør bare hvis du har tid. Har gått med magesmerter godt over en uke nå. Og alle andre tegn på graviditet. Tatt test men mener selv det var litt for tidlig. Kan du se noe på meg om jeg er gravid, evnt om det er gutt eller jente?

190876 På forhånd takk:)

Skrevet

Hei Rosene

Vil det ordne seg mellom meg å far til den lille i magen, eller er det på tide å gå videre for meg? F.25.07.1987

Skrevet

Heisann..

Jeg tror ikke at du er gravid,da jeg ikke får gravidtets følelse på deg.Men jeg kan jo selvf ta feil, syntes det var vansklig å lese deg. Veldig sjelden det skjer,men med deg fikk jeg liksom ikke så mye opp.. Beklager,,...Men dette var da noen av korta du fikk.

Kortet står for fortvilelse. Kortet har ofte med avvisning å gjøre, og angsten for ikke å være elsket. Forsinkelser, skuffelser, skyldfølelse, bekymringer, bedrageri, mislykkethet, grusomhet, sykdom, uhell og ulykker er stikkord for ni sverd.

Kortet kan være en advarsel om at veien du går kan bli vanskelig.

Ni sverd kalles også "Martyrens kort". Det er viktig å være klar over at den smerten det er snakk om bygges opp innenfra, og den negative atmosfæren er ofte skapt av en selv. Problemene er ikke alltid så uoverkommelige som de føles, men de bør likevel tas på alvor. Løsningen må komme innenfra.

Kortet dukker ofte opp i forbindelse med forhandlinger og avtaler. Det kan tyde på bryllup, eiendomsavtaler, arv, forretningsavtaler, veldedige organisasjoner eller andre økonomiske overenskomster. Tiden er inne for å føre an, ta en sjanse og skape et mesterverk. Men bruk tid på å ta viktige avgjørelser som berører ditt eller andres liv.

Kortet kan vise til et lykkelig kjærlighetsforhold. I et utenomekteskapelig kjærlighetsforhold kan Stavenes konge stå for den mannlige partneren. Han er sjarmerende og morsom..

r betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen. Handling må også skje raskt. Det er ingen tid til å nøle, her gjelder det å smi mens jernet er varmt. Du må ta initiativ og opptre selvsikkert og modig.

kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise.

Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg.

Kortert står for reiser. Reisen kan være både på det ytre og det indre plan. Det kan være en ferie, flytting eller reiser til fremmede land. Eller det kan være meditasjon og studier som gjør at du beveger deg inn i nye områder som åpner bevisstheten.

Du har følt deg fortvilet og bekymret. Nå er du i ferd med å legge dette bak deg, og er på bedringens vei. Du er på vei mot et nytt sted, bort fra vanskelighetene til mer harmoniske omgivelse

Skrevet

Hei rosene.

Jeg takker for forrige spådom,den var kjempespennende.

Som en "oppfølging" lurer jeg på:

Det er lyst ut en stilling jeg har lyst på,men det er en lederstilling og jeg har små barn.

Bør jeg søke denne stillingen,eller vente på noe som arbeidstidmessig kanskje passer bedre?

Jeg er født 091274.

På forhånd takk,og de beste juleønsker til deg og dine:-)

Skrevet

17.01.86

Hvorfor kan jeg ikke bare glemme?

Og hvordan blir fremtiden?

Skrevet

Hvem av dere var det jeg sku spå ikveld?? Love å spå ei ikveld,men husker ikke nicket ditt. Er så mange jeg er i kontakt med hver dag,så er ikke lett å holde styr.Litt senil,og distre kan man si jeg er ,hehe, ;)

Vil du skrive et nytt innlegg til meg, legg med fødselsdaton din ;) Ha en fin kveld videre.

Skrevet

Det var nok ikke meg, men hadde satt veldig stor pris på om du kunne tatt en titt.

Har skrevet til deg litt lengre opp på siden;-)

Krysser fingrene

Skrevet

Født 16.05.1979

Kjønn på babyen i magen?

Skrevet

Født 17.05.1982

Hvordan ender advokatsaken vår?

Skrevet

Hei rosene:)jeg vil gjerne bli spådd:) Jeg er født 09.01.81. Jeg lurer på hvordan helsa mi vil bli fremover.jobb,kjærligheten og vil jeg få flere barn??Håper du kan ta en titt på meg.Hilsen malin

Skrevet

28.03.86 og 19:06 her igjen.

Nå har jeg tenkt litt over hva du har skrevet, og jeg tror at det ikke er min kjære jeg må overbevise, da jeg ikke har noen kjæreste. Men at jeg rett og slett må overbevise meg selv om at jeg vil ha flere barn. Takk for at du ga meg noe å tenke på, og det blir som sagt spennende å finne ut om ting videre:)

Nå har jeg lagret det du skrev slik at jeg kan se tilbake på det en eller annen gang.

Skrevet

Hei igjen du ;)

Ja,enten er det deg eller en kjærste evt.Men da er det nok deg korta mener ja..Bare koslig ;) Spennede tid foran deg ...Bare å spørre igjen ,)

Skrevet

Håper du kan spå meg rosene.Det hadde vært så spennende.Spår du i tarot?Hilsen Malin

Skrevet

Jeg er født 9.10.81. Får du opp noe på meg?

Jobb, helse, flere barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...