Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #77 Skrevet 16. november 2010 Cat 68 irriterer meg ofte <----- typisk signatur etter hun selv synes hun sier noe morsomt,.. Linn 83 synes jeg virker rimelig blåst og det gjør ELLEN også. Deilig er Jorunn har jeg også fått ganske langt opp i halsen. Forøvrig er resten helt greie:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #78 Skrevet 16. november 2010 Noen nick er skikkelig "teite", uten at jentene bak dem er det! Den gode hjelper for eksempel... Litt irriterende sånn ovenfra og ned nick..., men dama virker grei nok... Litt overhysterisk på å gjøre ting riktig etter boka tror jeg men, det er vel ikke det dummeste man kan gjøre!
LinnisR83 Skrevet 16. november 2010 #79 Skrevet 16. november 2010 Ja, for resten er jo anonyme Syntes det er greit å bli kalt irriterende her inne, iallefall sammen med de nickene som har blitt ramset opp i hele denne tråden, for det er vel de jeg mener er mest oppegående her inne ( mange annier også da, men de kan jeg ikke ta med, siden jeg ikke vet hvem det er) Så kjør på damer Fire away!
Cat.68 Skrevet 16. november 2010 #80 Skrevet 16. november 2010 Hva som irriterer deg da, 22.10 , det må da være mer en bare denne...............)) ??
ToSmåToStore Skrevet 16. november 2010 #81 Skrevet 16. november 2010 Og sånn går no dagan............. JEG er nok av de mer irriterende personene her inne. Jeg gjemmer/benytter meg ofte av muligheten til å være anonym her inne. Men drittslengingen har jeg fint klart å holde meg unna. Hittil ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #82 Skrevet 16. november 2010 21:56: Det er kanskje en liten forskjell på å være uenig med noen i en saklig diskusjon og å irritere seg over noen pga holdning/hvordan de svarer i tråder? Det er utrolig barnslig å irritere deg over kakemonstermosedamen bare fordi du er uenig i en annen tråd. Hilsen en som heller ikke er 100% enig med kakemonstermosedamen i den tråden, men ikke irriterer meg allikevel fordi jeg greier å spa opp saklige argumenter.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #85 Skrevet 16. november 2010 Mitt!!! skulle ikke vært annet enn anonym på alle fora, men det går ikke.
ellen-propellen Skrevet 16. november 2010 #86 Skrevet 16. november 2010 Hyggelig å bli husket:-) Det er første gang for meg hehe. Jeg legger merke til at vi som ikke er likt er oss som har egne meninger og ikke løper med resten av flokken her inne:-P
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #87 Skrevet 16. november 2010 Mange som har enge meninger - pila og sug lut er for eksempel to av de - men de har i motsetning til noen andre her inne noe blodomløp i hjernene sine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå