Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #51 Skrevet 15. november 2010 Kan du begrunne hvorfor Alva er umoden?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #52 Skrevet 15. november 2010 Hehe.. Bare det faktum at dere vet nickene og "oppførselen" på så mange tyder på at dere kanskje bruker litt for mange timer her inne.. Kom dere ut og skaff dere et liv,så slipper dere å irritere dere over at andre ikke er akkurat som dere.. Eller vent,dere er jo nesten hakket verre selv som rakker ned på andre på denne måten.. Latterlig spør du meg!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #53 Skrevet 15. november 2010 Hehe.. Bare det faktum at dere vet nickene og "oppførselen" på så mange tyder på at dere kanskje bruker litt for mange timer her inne.. Kom dere ut og skaff dere et liv,så slipper dere å irritere dere over at andre ikke er akkurat som dere.. Eller vent,dere er jo nesten hakket verre selv som rakker ned på andre på denne måten.. Latterlig spør du meg!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #55 Skrevet 15. november 2010 Jaja, nå er det vel egentlig ingen som strengt tatt spurte deg om hva du mente da...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #56 Skrevet 15. november 2010 Det er et åpent forum og alle har rett til å ytre sin mening!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #57 Skrevet 15. november 2010 Eh, jo egentlig var det nok det...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #58 Skrevet 15. november 2010 Er ikke du ute og skaffer deg et liv, da, i motsetning til oss andre? Det er for øvrig den aller dummeste oppfordringen jeg leser her inne.
LinnisR83 Skrevet 15. november 2010 #59 Skrevet 15. november 2010 Mener du virkelig at andre kan si om mine meninger er rett eller feil? Hvis det, så skjønner jeg godt at vi er uenige, for jeg mener at det ikke går. Jeg har mine meninger, og du dine, og hverken jeg kan fortelle deg om det er rett eller galt, og det samme med deg....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #60 Skrevet 15. november 2010 Det er nøyaktig det budskapet jeg har forsøkt å innprente overfor deg, men du har fastholdt det motsatte, nemlig at du har hatt rett, mens motparten hadde feil, blant annet med den begrunnelse at flertallet støttet deg. Huttetu.
LinnisR83 Skrevet 15. november 2010 #61 Skrevet 15. november 2010 Seierherre? Jeg tror du rett og slett har misoppfattet meningen med en diskusjon. Det er vel ingen vinnere i en diskusjon?!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #62 Skrevet 15. november 2010 Nei, akkurat. Det er nettopp det jeg og et par andre her inne har forsøkt å overbevise deg om. Godt at det hjalp til slutt, da, så var ikke våre skriverier forgjeves.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #63 Skrevet 15. november 2010 LinnisR83 is back, med bim <3,jaa..du er smart. Skjønt det nå! Bravo! og takk til deg.
LinnisR83 Skrevet 15. november 2010 #64 Skrevet 15. november 2010 Hvor har du det fra? Jeg kan ikke se EN setning fra den barnetrygd saken der jeg sier at andres meninger er FEIL?!! Og igjen må jeg gjenta meg (dette er et GODT eksempel på hva jeg mener, for som i den andre barnetrygdtråden din, hang du deg opp i en ting uansett hvor mange ganger og måter jeg prøvde å forklare deg hva jeg mente) Jeg har ALDRI brukt det begrepet at jeg har rett fordi mesteparten støttet meg. Det jeg finner rart er hvordan du velger å tolke mine setninger??! Jeg brukte det som en klargjøring for deg, at jeg syntes det var rart at alle andre forstod hva jeg mente, siden du klager på norsken min og måten jeg formulerer meg på! Jeg har aldri sagt at fordi de forstod hva jeg mente, så vant jeg debatten??!!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #65 Skrevet 15. november 2010 Barnetrygdsak? Den kjenner jeg ikke til i det hele tatt.
LinnisR83 Skrevet 15. november 2010 #66 Skrevet 15. november 2010 Det er nok ikke noe dere har overbevist meg om.....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #67 Skrevet 15. november 2010 Jeg syns Lykkelig & glad virker kjempesøt jeg! Nei, start heller et innlegg hvor dere skryter av den dere liker best her inne.
LinnisR83 Skrevet 15. november 2010 #68 Skrevet 15. november 2010 Nei, da vet jeg ikke hva du snakker om, egentlig..... Må jo være enten den eller aleneforeldresaken du vil frem til, for har ikke vært så aktiv med synlig nick her inne etter 2008, så om du er bitter på saker før den tid, får det egentlig være din sak..... En ting jeg syntes er rart, er at jeg mange ganger har vært anonym her inne og diskutert saker og ting nå de siste 7 mnd, og aldri har jeg blitt personlig hetset slik som jeg blir om jeg viser nicket mitt. Jeg tror nok det sitter noen bak disse anonymknappene som har vært uenig med meg før, og som har lagt hat på nicket mitt.....Da begynner JEG å lure på hvem som er "på grensen til hysterisk"
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #69 Skrevet 15. november 2010 1. Jeg er ikke "bitter" på noen, heller ikke på deg. 2. De fleste trådene her inne bare leser jeg, uten selv å delta. 3. Mitt inntrykk av deg baserer seg på lesning av noen av disse trådene, hvor jeg ikke selv gadd å delta. 4. Hva du har skrevet før 2008, aner jeg ingenting om.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #71 Skrevet 15. november 2010 Frokostquiz! Definitivt! Utrolig negativ og virker dum! Ellers ingen :-)
Gjest Skrevet 16. november 2010 #73 Skrevet 16. november 2010 Godt å se at mange av de som figurerer på denne også er på den andre listen over de som blir mest likt. Så slipper en å gråte så alt for mye. :-)
It's all about me Skrevet 16. november 2010 #74 Skrevet 16. november 2010 Takker og bukker. Og du har helt rett 14:47, jeg er både negativ og dum til tider )
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #75 Skrevet 16. november 2010 kakemonstermosedamen pga holdningen innenfor Hijab....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå