Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Give me some name-dropping.... ! Eneste her jeg selv ikke er fan av er Overlord... pga kverulant holdning til pelsbruk!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Nicket inneholder ingen bokstaver, kun symboler, så nå kan du gjette:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 overlord er jeg alltid uenig med. Lykkelig & glad synes jeg virker sneversynt. Villa Perlesukker skryter for mye av at hun bruker pengene til forloveden aka gulesider. solstråla virker bare kjempe irritert og sinna. sug lut gidder jeg ikke svare en gang. Joda.. er uenig og lar meg irritere. Hvordan de er i virkeligheten veit jeg ikke! Sikkert ålreite kvinnfolk. Gud vet hva slags syn folk har på meg.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Haha, har ikke fått med meg solstråla sine kommentarer, men burde vel kanskje vurdere å skifte nick hvis hun alltid er sinna:)
Cat.68 Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Hva er det som irriterer deg så voldsomt da 23.24?
Gjest Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 Kverulant holdning faktisk. Kan du forklare det begrepet?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #10 Skrevet 14. november 2010 LinnisR83 is back, med bim <3 - virker ekstremt påståelig og sneversynt!
☆☆☆ Skrevet 14. november 2010 #11 Skrevet 14. november 2010 Irriterer meg lite, men når folk går fra å bruke nick til å bli anonym når de får motbør (og skrivestil kan fort være avslørende), mister jeg respekt for dem. Helt greit å være anonym på anonymforum, men vær i det minste konsekvent i en diskusjon...
Zikosu og William Skrevet 14. november 2010 #12 Skrevet 14. november 2010 Det at noen lager er slik diskusjon irriterer meg,spesielt når de i tillegg gjemmer seg bak anonymknappen.. Trodde da virkelig vi var voksne mennesker her inne og at alle har rett til sin mening og sinnstemning.. Slike tråder som dette hører hjemme på ungdomsskolen blant fjortisene!! Skjerp dere!! Og jeg er ikke redd for å signere med mitt nick!!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #13 Skrevet 14. november 2010 Jeg som trudde jeg satt her mye. Har faktisk ikke lagt merke til noen nick bortsett fra ->>- eller noe lignende.. Ålright fyr han virker det som .
LinnisR83 Skrevet 14. november 2010 #14 Skrevet 14. november 2010 Hehehe. Hvilket grunnlag? Fordi jeg velger å ha mine egne meninger, og ikke følge flokken?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #15 Skrevet 14. november 2010 Hun setter sikkert pris på å bli omtalt som han. He he...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #16 Skrevet 14. november 2010 ->>- er da for pokker ingen mann... Og jeg synes hun virker kul.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #17 Skrevet 14. november 2010 Om du trykker inn på profilen til ->>-, ser du kjapt at HAN er en HUN.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #18 Skrevet 14. november 2010 Oj da, beklager, jeg har bare fått med meg at personen med nicket var homoseksuell og jeg trudde HUN var homofil og ikke lesbisk . Men da mente jeg og si at HUN virker ålright.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #19 Skrevet 15. november 2010 Virker ikke som at du er i stand til å se at en sak har flere sider, og at mennsker er veldig forskjellige. Men for all del, jeg er ikke her så ofte, så det er godt mulig jeg tar feil. Har bare blitt provosert over svarene dine noen ganger, da det virker som du ikke kan se lengre enn din egen nesetipp.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #21 Skrevet 15. november 2010 som du tok av nå da. tror alle har skjønt at pilen er en dame hehehe
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #22 Skrevet 15. november 2010 Hvorfor har enkelte mennesker behov for å henge ut andre. Det er faktisk ekte mennesker bak disse nickene. ps dere er ikke et spor bedre selv
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #23 Skrevet 15. november 2010 Folk må ha utrolig lite å snakke om når di har et behov for å slenge ut a seg alle disse kommentarene... Er det ingenting annet å bedrive dagene med????
Gjest Skrevet 15. november 2010 #24 Skrevet 15. november 2010 Tja.. De ligger vel hakket over deg der, siden de nå i hvert fall klarer å gjøre seg opp en mening og deler den.
LinnisR83 Skrevet 15. november 2010 #25 Skrevet 15. november 2010 Tror aldri jeg har standarisert eller ikke sett ting i andre perspektiv noen gang. Det ville jeg gjerne likt å sett, en setning der jeg mener at mennesker er like, eller skal ha samme meninger som meg. Er vel heller der jeg er mest aktiv, på den fronten å forklare her inne at folk faktisk ER forskjellige. Og det har jeg gjort siden jeg kom hit, for 3 år siden. Resten kan jeg ikke si noe om som du mener om meg, for det må du jo absolutt få lov til å syntes. Er ikke her for å skaffe meg venner, heldigvis )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå