Gå til innhold

Hvilke nick irriterer dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiender får man gratis, men venner må man kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha! Ja, der ser du hvorfor jeg har få bestevenner...im broke ;)

Skrevet

TRYNE! Her har hun overøst alle forum i årevis over hvor grusomt hun har det som er i overgangsalderen... Og så har hun jaggu klart å lage 3 barn på egenhånd likevel. SLUTT Å SYT KJERRING!

Skrevet

tuller du? Det var da en diskusjon her inne hvor du kalte folk mindre smarte fordi de ikke var enig med deg, og det enda DU brukte begreper feil.

Skrevet

Kaller aldri folk for mindre smarte fordi de ikke er enige med meg??!!!!, men når man må repetere seg i annenhvert innlegg, og den andre parten fremdeles ikke har skjønt hva jeg mener, må jeg få kalle vedkommende for mindre smart. Da mener jeg selvfølgelig ikke at denne personen er mindre smart fordi han/hun ikke har samme mening som meg, men fordi det går litt tregt med å få inn det jeg meddeler.

Skrevet

Nå ja, kan nok være minst like sannsynlig at det faktisk er en saklig uenighet som ligger til grunn, og at det ikke bare er opp til motparten å godta din argumentasjon.

Skrevet

Hehehe, nei. Når du ikke makter å bruke det norske språket korrekt virker du passe dum og treg når du gjentar ting på feil premiss og attpåtil ikke skjønner det når du får det forklart. Det er ikke den andre parten som er treg da ser du.

Skrevet

Jo, tydligvis. Når jeg forklarer min mening, og den andre parten ikke forstår det, men resten av tråden forstår det, så syntes jeg denne personen er treg. Det er igjen MIN mening.

Skrevet

Mener å huske et par tråder hvor det nok ikke var "treghet" hos motparten det gikk på, men snarere tvertimot. Det var LinnisR83 osv. som ikke ville aksepterer at det kunne være saklig uenighet ute og gikk, og dermed ble hun stadig mer usaklig for hvert eneste innlegg.

Skrevet

Herregud, here we go again. Den andre parten i nevnte tråd forstod utmerket godt hva du mente. Problemet var at DU ikke forstod hvor du uttrykte deg feil. At du gjentar at noen ikke forstår deg i det uendelige betyr ikke at du har rett. Men du gir folk en god latter.

Skrevet

Joda. Jeg har aldri blitt provosert over at andre ikke godtar min argumentasjon.Jeg er ikke ute etter å legge meninger i hodene på folk. Da hadde jeg da ikke holdt på her inne på diskusjonsforumet. For for meg er en diskusjon en debatt der begge har sine egne meninger, og kan bidra til kunnskap om emnet. For ingen vet alt om alt, derfor er det en fin måte å lære seg andre perspektiver og nye ting man selv ikke har reflektert over. Det jeg blir provosert over, er at motparten ikke vil se innholdet i mine innlegg. Når de ikke vil lese det som står, og heller fortsette å kverne på det samme.

Skrevet

Tja, her bekrefter du faktisk bare mitt poeng om at det nok kan være du selv som ikke evner å innse og godta at det kan være ulike syn på en sak, og at det ikke nødvendigvis er du som har rett hver eneste gang.

Skrevet

Å ja, så det er sånn å forstå at flertallet alltid har rett? Ja, da så.

Skrevet

10:39 var altså svar til 10:29 (Linnis).

Skrevet

Men det er jo klart 10:31. Jeg har lagt inn over 500 innlegg her, og skulle alle være like tilfredstillende for alle de 1000 som logger seg inn her hver dag, tror jeg man hadde hatt et problem. Klart jeg har vært usaklig i innlegg??!! Klart jeg har tatt feil??? Du tror vel ikke at man er feilfri fordi om man velger å diskutere sine egne meninger? Er ikke det meningen ved å diskutere da???? Men gjør det meg til et dårlig menneske fordi jeg har andre meninger og vil diskutere mine meninger med den uenige parten? Jeg trodde igjen det var derfor man var her inne jeg.....

Skrevet

Hvordan kan jeg ha uttrykket meg feil, når flerparten av tråden var enig i det jeg sa? Rart de forstod det, og ikke du....

 

Og så vidt jeg husker, så var det vel du, eller hi i den gitte tråden som begynte med personhetsing på et grovt nivå. Jeg holdt det på ganske lavt nivå frem til drittslengingen kom jeg....

Skrevet

10:40, nå blir det bare dumt. Det er faktisk DIN vegring mot saklig uenighet, hvor motparten din også kan ha noen gode poeng, vi nå diskuterer. Du må ikke prøve deg på å late som om det plutselig dreier seg om at noen ikke liker alle de over 500 innleggene dine.

Skrevet

10:42 later fortsatt til å tro at flertallet alltid har rett, ihvertfall hvis dette flertallet er enig med akkurat Linnis..

Skrevet

Vettu hva...det er helt ok. Du skal få syntes akurat hva du vil, og jeg har aldri sagt at jeg har rett hver gang. Det har jeg skrevet 100000 ganger. Men jeg har fremdeles mine meninger jeg vil ytre, og sånn forblir det.....

Skrevet

Nei, du sier det selvsagt ikke rett ut, men ditt retthaveri ligger veldig klart mellom linjene.

Skrevet

Det er jo ikke rart du ikke forstår hva jeg skriver når du ikke klarer å lese det jeg skriver? Jeg har da aldri skrevet at flertallet har rett. Jeg skriver at det er rart at alle forstår hva jeg mener, bortsett fra motparten jeg diskuterer med. Er det rart man blir gal av dere?

 

 

Skrevet

Der bekreftet du det enda en gang, høyst ufrivillig. Synd du ikke har så mange andre støttepersoner denne gangen, Linnis, så du kunne tatt en opptelling og kåret deg selv til seierherre.

Skrevet

De fleste var enige i det du sa? Du har litt av en selektiv hukommelse. Mitt poeng (som fortsatt går deg hus forbi) er at du ikke kan omdefinere det norske språket (gi ord ny betydning) for så å bruke dine egne definsjoner som argument. På toppen av det hele definerte du andre som trege fordi de ikke var inneforstått med dine personlige språkmassakrer. Dine argumenter mstet nemlig all gyldighet ved korrekt bruk av språket. Tragedien her er at du ikke evner å forstå dette. Du insisterer fortsatt på at andre var trege. Det er på grensen til hysterisk.

Skrevet

LinnisR83 is back, med bim <3- irriterende frøken med fjortisnick

 

overlord - gidder aldri bruke stor forbokstav

 

Pila- snusfornuftig og tilsynelatende kjedelig seriøs-dame. Tror hun sitter på forumet hele dagen og lirer av seg sine småsarkastiske svar og vendinger. Lurer litt på om hun er betalt av redaksjonen faktisk...

 

Alva irriterer meg også. Umoden liten frøken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...