Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #76 Skrevet 5. november 2010 Du som er så flink til å lese, leser sikkert også at dette er en sak som har pågått over lengre tid! Det er ikke sånn at barnefamilier kan bli boende uten å betale for seg for evig og alltid, men de er ikke like lette å bli kvitt som leieboere uten barn, dersom man først ønsker å avslutte leieforholdet. Det er vel det denne tråden handler om?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #77 Skrevet 5. november 2010 Og et enkeltutdrag fra selveste VG vil du hva med? Er dette et forsøk på å lage et eksempel på at du har rett, annie? Denne gjør deg bare dummere Hahahaha!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #78 Skrevet 5. november 2010 Jøss, 16:22. Kastet ut? Skjønner jeg godt i tilfelle, du må være en utleiers skrekk. Kverulantisk og fabulerende, skal ha rett selv om du ikke har det!
LinnisR83 Skrevet 5. november 2010 #79 Skrevet 5. november 2010 HAHAHAHAHA! Skulle du toppe din teori med dette avisutklippet du da....? Jeg kommer med kunnskap om emnet fra en advokat. Du kommer med kunnskap via et avisutklipp fra VG??? Jeg henviser til paragrafer jeg og, frøken arrogant! Men du nekter å skjønne de...eller jeg vet ikke, men du tar de ikke til deg iallefall, for du er alt for kjørt i ditt eget spor at du ikke vil høre på andre som har vært i en slik situasjon. Lenge leve staheten (jepp, er sta jeg og, når jeg vet jeg har rett!)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #80 Skrevet 5. november 2010 16:24, om det har noen som helst interesse: vi eier faktisk to boliger, og leier ut den ene. Men heldigvis ikke til en tosk som deg. Ellers har du ikke ett eneste saklig argument å fare med, og selvfølgelig heller ingen peiling.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #81 Skrevet 5. november 2010 Advokater er ute etter på tjene penger, ikke å opplyse om at det ikke er nødvendig med advokathjelp, fordi reglene uansett er klare, og arbeidsdelingen like klar, nemlig at namsmannen og sosialtjenesten i fellesskap sørger for hhv utkastelse og framskaffelse av ny bopel. Jeg har lenge etterlyst en dokumentasjon fra din side, men den uteblir fortsatt. Det eneste du har å stille opp med, er noen latterlige påpekninger av at "jammen jeg har snakket med advokat".
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #82 Skrevet 5. november 2010 hvis 16:23 har noe argument å fare med, så kom med det! Ellers er du bare å betrakte som enda en uvitende tosk, på linje med HI.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #83 Skrevet 5. november 2010 Nei, denne diskusjonen har handlet om det juridiske grunnlaget for utkastelse, som er det samme uansett familiesituasjon. At det kan ta noe lengre tid med barn i bildet, er en annen sak, som påpekt også av meg flere ganger tidligere.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #84 Skrevet 5. november 2010 Men om du sier at du har lest deg igjennom kun de paragrafene som gjelder utkastelse, kan du jo umulig kverulere deg igjennom dette når erfarene advokater sier at du har feil? Min mann sier at du burde lese rettighetene istedenfor paragrafene. Les rettighetene for aleneforsørger. Han mener at du er litt blind om du ikke kan rette deg til at du har tatt feil i denne saken når det er 2 jurister og flere som har vært i slike saker selv som forklarer deg hvordan det virkelig er. Er du ikke litt enig?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #85 Skrevet 5. november 2010 Nå er jeg heldigvis eier av egen bolig, men i mine yngre studentdager var jeg leieboer, men leide heldigvis aldri av en tosk som deg! Linn, skjønner ikke at du gidder. Dette er jo ikke en debatt om småbarnsfamilier og deres rettigheter på leiemarkedet. Med mindre du vil øve deg på hvordan det er å bli tenåringsmor så bruk dagen på noe mer fornuftig:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #86 Skrevet 5. november 2010 Nei, 16:33, jeg lar meg fortsatt ikke imponere av folk som påstår de kjenner en advokat som har sagt og datt. Jeg konsentrerer meg om å lese lovverket. Kveruleringen har andre stått for, som ikke engang har forsøkt på noen saklig måte å tilbakevise hva som står i regelverket.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #87 Skrevet 5. november 2010 Da er det bare å konstatere at du må være intellektuelt tilbakestående. Håper du snart får den hjelpen du trenger, men det kan sikkert være lange ventelister. Du kjenner sikkert en advokat, slik at du kan snike i køen, gjør du ikke?
LinnisR83 Skrevet 5. november 2010 #88 Skrevet 5. november 2010 Jeg har ingen dokumentasjon jeg, fordi jeg ikke er noen kløpper på å google. Men jeg har en hel perm her som jeg kan ta utdrag fra, som sikkert ikke faller i din smak fordi "det er jo BARE fra advokat/namsmann/fylkesrådet/rettsystemet/sosialkontoret/kommunen" ...og i følge deg, vet jo ikke de hva de snakker om.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #89 Skrevet 5. november 2010 Ser du koser deg der du sitter, så noen bruker i alle fall dagen sin fornuftig:)
LinnisR83 Skrevet 5. november 2010 #90 Skrevet 5. november 2010 Hehehe. Du sier noe der. Skjønner ikke selv at jeg gidder, egentlig. Men det blir intressant jo verre argumenter motparten kommer med, som feks et utklipp fra vg. Da er jo saken egentlig død for lengst. Men tennårene kommer for sin tid den og, så godt å ha litt trening som du sier God helg, nå skriker biffen etter å bli grilla Tataaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå