Gå til innhold

Ikke juni, ikke juli, men kanskje august da!?!


Pogoled

Anbefalte innlegg

Gjest isimagen

Hvordan gikk det, Pogoped?

Selv har jeg enda ikke testet positivt på EL-testene. Er på dag 17 i dag, og fikk på dag 20 sist. Så er fortsatt ved godt mot.

 

Men har nesten gitt opp å bli med i augustklubben. Da må det jo skje i løpet av de neste to dagene. Tror derfor jeg traver over til septemberklubben. Kanskje vi sees der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei isimagen!

 

Jeg ble inseminert på torsdag, og går bare i vakuum og venter.. Skal ikke ta graviditetstest før om 1,5 uke (tidligst). Tiden går uhyre saaaakte!

 

Du må bare stå på ift EL.. den kommer nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bare stikke innom og si hei jeg! Håper jeg kan melde meg inn i løpet av denne uka :)

 

Har IKM fra i dag - onsdag, ikke helt sikker. Men vet jeg hadde EL den 23 november, og er vel 12 eller 13 DPO i dag. Bruker å spotte litt en dag før tanta kommer, men ikke sett noe til spotting enda! Og livmortappen er heller ikke klar for tantebesøk, da den er langt oppe, og kjennes som ei rund lita kule, bakoverbøyd og jeg klarer ikke å finne noe åpning Er i tillegg kvalm og sambo påpekte i går at puppene mine var "tyngre" å holde i, haha ;) Jeg håper det beste, men er forberedt på det verste, og har sagt at jeg tror ingenting før en positiv test lyser mot meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...