Gå til innhold

Ikke juni, ikke juli, men kanskje august da!?!


Pogoled

Anbefalte innlegg

Ja, det er sikkert mange som flytter fra Sandvika og til Oslo... tenkte jeg bare skulle spørre!

 

*tar en titt på bloggen din*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig at vi bor så nærme hverandre, da! Håper vi sitter der med kul på magen samtidig. Snart november og aktiv prøving, riktignok ikke el før i slutten av mnd, men da er det ihvertfall riktig mnd... Datteren min på 2år og 4mnd er veldig glad i andre barn, og spesielt babyer så spennende å se hvordan dette blir. :) isimagen, hvordan går det med blødningene? Gleder meg til å følge dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så går tiden ganske fort for tiden.. jeg har nesten ikke hatt tid til å tenke på EL eller noe annet. Har kun tatt en EL test og det var i går. Tror den var negativ, men fikk ikke sjekket godt nok... Helt sprøtt, men slik blir det med dødsfall i den nærmeste familie. Mormor døde i forrige uke og ble begravet i går, så da har det stort sett dreid seg om det. Det var ventet at mormor døde etter lengre tids sykeleie, men det blir allikevel omveltninger i livet... Jeg fortalte mormor før hun døde at dersom vi får en jente skal hun bli oppkalt etter henne <3

 

Nå går det med stormskritt mot november.. gleder meg, men er så utrolig spent!!!

 

Begynner dere andre å føle det og??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har selv vært prøver siden mai. Med sykluser på 40-60 dager har det holdt på å klikke for meg. Men nå tikket TR inn i dag - på dag 29 :) :) Så da krysser jeg fingrene for at jeg nå endelig er i rute og at det kanskje klaffer denne gangen :) EL rundt den 9 november. Har ingen barn fra før så dette skal bli spennede, selv om jeg skulle ønske det var litt lettere å bli gravid - er ikke så veldig tålmodig av meg.

 

Krysser fingrene for at jeg nå kan fortsette å skrive her inne :) Tiden vil vise :)

 

Gudlo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gudlo!

 

Åh, det var lange sykluser det. Jeg trodde jeg i perioder hadde lange sykluser (opptil 35 dager), men du er jo ekstrem! Skønner at det har holdt på å klikke for deg da:/ Men, gratulerer med TR innenfor "normal" syklus:)

 

Det blir en spennende tid vi har i møte! Håper du blir et aktivt medlem i denne terminklubben! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist Pogoled! Samme hvor forventet det er , er det veldig trist å miste noen nære. Kondolerer!

 

Hei Gudlo! Skjønner virkelig at du mister litt motet med de lange syklusene! Synes 28 dager kan gå kjempe sakte til tider... men 60!! hjelpes! Føler med deg..!

 

I dag skal vi i dåp til mitt kjære fadderbarn. Han er så nydelig! Født i august, så ser hvor fin tid det er å få barn på. Håper det klaffer for oss nå! Samtidig kjenner jeg at jeg synes det er litt skummelt. Jeg har jo ei jente fra før, og kjenner vi får litt liten tid sammen etter jobb/barnehage, alt som skal gjøres før leggetid et par timer senere. Så er det klesvask/husvask osv, trening og litt tid for meg selv blir det ikke alltid tid til.. Men så tenker jeg at slik vil det være noen år fremover før barna blir større, så det er jo kjekt å "bli ferdig med det" også... Koser meg selvfølgelig med jenta mi, med merker mye til tidsklemma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Heddas mamma:) Det er alltid trist når noen kjære og nære dør. Selv om man vet at den dagen kommer, er man ikke helt forberedt!

 

Tidklemma ja... den har jeg ikke så mye erfaring med på privaten, men merker jo til det på jobb.. Tør ikke helt tenke på det! Vi får ta det som det kommer:)

 

Ellers... er det noen som har erfaring med de billigtestene som man kjøper på billig.no? jeg sendte etter EL tester og graviditetstester. Har prøvd EL testene over en tid nå, men den har ikke slått ut... til tross for at jeg føler meg veldig i EL-tid nå.

 

Noen som vet hvor pålitelige de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Heddas mamma:) Det er alltid trist når noen kjære og nære dør. Selv om man vet at den dagen kommer, er man ikke helt forberedt!

 

Tidklemma ja... den har jeg ikke så mye erfaring med på privaten, men merker jo til det på jobb.. Tør ikke helt tenke på det! Vi får ta det som det kommer:)

 

Ellers... er det noen som har erfaring med de billigtestene som man kjøper på billig.no? jeg sendte etter EL tester og graviditetstester. Har prøvd EL testene over en tid nå, men den har ikke slått ut... til tross for at jeg føler meg veldig i EL-tid nå.

 

Noen som vet hvor pålitelige de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mine tester på billigetester.no. Kjøpte 7 el tester og skal snart begynne å bruke de. :) har nettopp hatt el nå, så på neste el håper jeg bi får det til! Har ikke prøvd noe denne perioden, for det passer best å vente til neste syklus. Da jeg begynner i ny jobb neste mnd passer det vel egentlig ikke i det hele tatt, men ønsker ikke å vente for lenge med nr to... Begynner heldigvis å jobbe kommunalt, så tror ikke de vil si noe på det. Blir jo ikke borte ett år heller, pappa permen er utvidet, og vi vil nok dele den opp litt gjennom året. Er bi heldige å det klaffer nå neste syklus så jobber jeg jo ut prøvetiden og vel så det... Noen andre som teller ned dager? Ikm 14 des! Kjempe spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at jeg blir en del av august- forumet. Hadde en SA i uke 12 i begynnelsen av september. Blødde i over 3 uker etter det, og fikk så mensen igjen. Hadde virkelig håpt på positiv test allerede denne mnd, men så bra gikk det ikke.

 

Nå trøster jeg meg med at juli er en kjedelig måned å føde i, og at jeg får hele sommeren uten baby som maser. Håper virkelig det klaffer i november. Hvis vi får positiv test denne måneden blir det termin 7 august :)

 

Håper å følge dere fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg inn her jeg også:) Tredje pp for vår del. Har ei jente på 2 år fra før. Denne pp`en skal vi teste etter EL. Har vært så teit at jeg stolte på kroppen, for jeg kjenner EL, og er ganske presis med syklusene mine, så vi har fått lagt inn aksjer før EL. Men det har altså ikke klaffet. Grunnen til at jeg synes jeg har vært teit, er at mine to tidligere graviditeter(SA i uke 7 første sv.skap) har klaffet på første forsøk, og da testet vi etter EL. Man bør vel aldri forandre på en perfekt oppskrift??!!! Så nå er EL-testene bestilt, og EL blir rundt omkring 15 november. IKM ca 2 desember.

 

Er 28 år og trønder forresten:) Fint å dele litt tanker med flere håpere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Pogoled: Ja, jeg har også kjøpt tester på billigetester.no. Bruke både EL og graviditetstest nå sist jeg ble gravid. Alle testene fungerer utmerket, bare å følge bruksanvisningen. Måtte vente ett par dager etter forventet mens før graviditetstesten slo tydelig nok ut til at jeg var helt sikker, men det var null stress. Anbefaler de testene!

 

Heldigvis har jeg sluttet å blø etter SA nå - etter 21 dager! Har vel praktisk sett begynt å prøve allerede nå, men regner jo ikke med å bli gravid før ved EL etter neste mens. Så bare å vente...

 

Fotball-laget: Velkommen hit! Leit å høre om SA :( Jeg hadde en i begynnelsen av oktober, selv. Får håpe vi blir værende her i augustklubben da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Velkommen Kaja2007 :)

Klaffet på første forsøk for meg også ved mitt første svangerskap (endte med SA i uke 7 det også). Blir nok ganske skuffa dersom jeg ikke blir like fort gravid igjen, ja...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at det er blitt flere her inne!! Kjempe fint å dele tanker og håp med noen likesinnede :)

Endelig er november her, måtte dagene gå fort!! Har jo ei jente på 2 år og snart 5 mnd, så nok å henge fingrene i! :)

EL rundt 1 des, IKM 14 des, og forhåpentligvis termin ca 26 august. Håper og tror det blir keisersnitt denne gangen, etter haste KS sist.. og da vil jeg nok få baby litt før det igjen.. håper så virkelig at det klaffer nå! spent spent spent!!!

Kjempe gøy å følge med på såå mange andre i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har EL rett rundt hjørnet så vi tenkte å prøve på et blinkskudd denne måneden her :)

Krysser fingre for at jeg kommer tilbake med gode nyheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se flere nye her inne:)

 

Tidligere i uken hadde jeg den lenge etterlengtede EL, så neste på tapeten er TR... Første dag med TR fakser vi da inn et startskjema og vi får da beskjed om å komme til UL ca 10 dager etterpå. Spennende å vite at nå bærer det snart i gang igjen.. :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Pogoled!! venter mens om 1 uke ca.. talt meg ned til 22 dager til EL... :) håper det går fort, kjempe klar for å lage baby :)

Vil ha termin sånn ca likt vi da? min syklus vil gi termin ca 26 august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter vi bare på at TR ikke skal komme 25 november.. Håper vi traff på EL denne perioden. Hvis TR tikker inn kommer jeg nok til å begynne med EL tester. Hadde håpet at jeg hadde sluppet det.

 

Skrekken er hvis syklusene nå blir lange igjen.. hehe.. går en del tester frem til TR fra dag 29 for å si det sånn :) :)

 

Krysser alt jeg kan for at flere treffer blink denne gangen :)

 

Gudlo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) henger meg på her jeg....hadde en SA i helgen, var 4+4 uker på vei...trist,men lettet over at d skjedde så tidlig. har ei lita rampe pie på 2 år så vi har ikke tid til å deppe over d. vi har bestemt oss for å bare hive oss rundt og prøve igjen med en gang og benytte oss av hcg'n i kroppen! ikke heilt sikker på når el vil dukke opp, men kjenner den godt på kroppen når den kommer så d burde ikke være noe problem:)

 

krysse fingran for alle damene her inne og håper alt vil klaffe! blir spennende fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt det akkurat som deg Pogoled, ikke juni (etter en SA) og ikke juli men håper veldig på August da...Har en gutt på 2 fra før men vil så gjerne ha en til :) og går det den rette veien nå så blir det termin rundt 6 august....

 

Lykke til alle som håper på mirakler i august:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei VesleNina

Nå krysser vi det som krysses kan! Denne gangen SKAL det gå bra...

 

Veldig hyggelig å se det kommer flere inn hit. Håper det er andre som er like "skravlesyk" som meg! Jeg har i tillegg ingen barn, så godt med dere som har erfaring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager igjen til TR kommer på besøk, så er vi kjempe klare for å "hoppe i høyet" i neste syklus!! 2 og en halv uke til EL!! sånn som jeg gleder meg!! Hyggelig at det er så mange som går og håper på augustbabyer! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt hvordan regne ut el nå ettersom jeg hadde en SA (noen som vet?) men antar at jeg skal bruke første blødnings dag som vanlig...i så fall blir d el 18 evt 19...må jobbe hardt denne uka *pees* :P hihi:) da mulig termin rundt 14 aug. håper virkelig ting går som d skal denne pp...dette er 5pp..hadde vi visst at d skulle ta slik tid med nr 2 hadde vi begynt før!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...