Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #51 Skrevet 24. september 2010 oi her var det mye dritt!!! slik jeg har skjønt det så er det vel ikke selve skolen hun vil nav skal dekke, den har hun jo allerede betalt. det er vel os i studieåret hun vil ha. synes ikke det høres helt rett ut at du ikke skal få os så lenge skolen er godkjent av nav kun fordi det ikke er noen stillinger utlyst. når er det vel nesten sånn at de fleste makeupartister er freelancere og jobber ikke for firma så da er det vel heller vanskelig å utlyse ledige stillinger. men det er ingen som skal fortelle deg at du ikke har noe fremtid i dette for det har du dersom du vil!! folk må slutte å se problemer i stedet for muligheter!!! det er ingenting som er umulig, det tar bare litt lenger tid;) ring nav hver dag. klag klag klag!!! mør opp personlig og sørg for å få en fortgang i dette. du har planlagt dette med nav siden i sommer og tydeligvis blitt grundig misledet av noen som ikke har satt seg godt inn i reglene. sørg for å bli hørt!!!! lykke til;) jeg er sikker på at det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #52 Skrevet 24. september 2010 Og dessuten! Så er verken jeg eller barnet mitt syke, så det trenger jeg ikke bekymre meg for! HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #53 Skrevet 24. september 2010 Du tuller nå ikke sant? Du kan jo ikke forutse at barnet ditt aldri vil få feber, omgangssjuke eller lignende. Får en følelse av at du er fryktelig ung?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #54 Skrevet 24. september 2010 HVA?? jeg skrev ikke dette?!?! Jeg skrev ikke t ungen eller jeg er syk.. HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #55 Skrevet 24. september 2010 Det virker som om du fyrer deg voldsomt opp over en del kommentarer her. Mens de som er konstruktive og nyttige hopper du bare glatt over. jeg tror du bare har bestemt deg for å sette på deg skylapper og tro at ting er lettere enn det faktisk er. Du ser vel selv innerst inne at dette yrket ikke er mulig for deg akkurat nå? Og dermed er helt urealistisk for nav å dekke. (vet det var os du snakket om, men i bunn og grunn er det jo nettopp denne utdannelsen du vil ha støtte for.uansett hvordan du vrir og vender på det)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #56 Skrevet 24. september 2010 Jeg tar de nyttige kommentarene med en klype salt. Gidder ikke å høre på dere sure kjærringer uansett!! HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #57 Skrevet 24. september 2010 Hvorfor skriver du her inne da?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #58 Skrevet 24. september 2010 Fordi jeg liker å bli irettesatt offentlig. HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #59 Skrevet 24. september 2010 Spørs hva du mener med ung det vel!! Alder er men enn bare alder, jeg er veldig moden for alderen!!! HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #60 Skrevet 24. september 2010 14:21 dette kommer jeg til å klage på , du er ikke HI det r jeg som er HI så slutt opp med det barnslige tullet ditt!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #61 Skrevet 24. september 2010 Vet du hva du gjør?! Du driter i de sure kjærringene her inne, fortsetter å grine til de på nav og fullfører skolen og ser hvor langt du kommer her i verden. End of discussion!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #62 Skrevet 24. september 2010 For alt jeg vet så kan du være femogtredve. Det er måten du skriver og svarer andre voksne folk på som gjør at du virker ung og umoden.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #63 Skrevet 24. september 2010 Barnslig? Jeg prøver bare å legge meg ned på ditt nivå et øyeblikk.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #64 Skrevet 24. september 2010 Jeg lurer litt på hva konklusjonen din ble jeg:-) satser du på dette, eller legger du det på is noen år?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #65 Skrevet 24. september 2010 Sånn!! Nå har jeg anmeldt alle dere sure møkkadibbekjærringer til POLITIET for diskriminering og trakassering og ufine ord! Forlater denne tråden for godt nå! So long bitcher! HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #66 Skrevet 24. september 2010 Kjempemorsomt! Politiet kan sikkert få oss dømt også, så flinke som de er til å fabrikere "bevis".
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #67 Skrevet 24. september 2010 Det er visst en annen her som liker å oppgi seg som HI utrolig teit du som later til å være meg Hilsen den ekte HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #68 Skrevet 24. september 2010 Jeez, make-up artist...jeg blir helt oppgitt. BRA at NAV har gitt deg avslag. Kom deg ut i en ordentlig jobb og slutt å leve på oss andre. Hva er vitsen med å sette igang med en ubrukelig utdannelse som du ikke en gang kommer til å få jobb som når du er ferdig? Noen ganger altså... Hvorfor er det alltid de som bidrar minst, som klager mest? Jeg jeg jeg, meg meg meg osv
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #69 Skrevet 24. september 2010 Faktisk! Nå blir nok politiet opptatt en stund framover... De er ute for å ta fatt pøbler som "mobber" HI. Hun har jo tross alt blitt utsatt for diskriminering på høyeste nivå!!! De som faktisk blir diskriminert på grunn av hudfarge, seksuell legning, kjønn, religion osv. osv. osv. er bare lettere diskriminert. Du som ikke får en helt bortkasta utdannelse påspandert, ja, du er faktisk så diskriminert som det går an... Livet ditt trenger seriøst litt perspektiv.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #70 Skrevet 24. september 2010 Hahahaha, skulle bare inn på tråden her og kikke, og hva ser jeg?? Et innlegg fra noe som virker som et riv ruskende gal menneske, OMG sier jeg bare Er du 12 år eller, hi? Mamge folk har jo prød å hjelpe deg på en konstruktiv måte, og du klikker i vinkel? Håper barnevernet er inne i bildet i fht datteren din, med det sinnet du har tror jeg ikke det kan være greit å være henne. Er det dibpolitiet eller bunadspolitiet du har anmelt til da?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #71 Skrevet 24. september 2010 Tuller du, forventer du at staten skal finansiere en slik utdannelse? Og på en privatskole? Arg arg arg. her sitetr jeg med snart 9 års høyere utdannelse, lav lønn og et helt sinnsvakt studielån og så skal staten støtte en totalt unyttig utdannelse på privatskole "fordi du er alenemor". ARG!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #72 Skrevet 24. september 2010 Jeg har bare lest halvparten av svarene her, men det er en ting jeg ikke skjønner: Om det å bli make-up-artist er en "drøm" du har, kan du vel ta opp studielån som alle andre? Siden skolen er off. godkjent skulle vel det la seg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #73 Skrevet 24. september 2010 eeeeh... Nøffemor...? er det deg??? Du er like blid som henne sist vi så deg ihvertfall ^^
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #74 Skrevet 24. september 2010 eeeeh... Nøffemor...? er det deg??? Du er like blid som henne sist vi så henne ihvertfall ^^
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #75 Skrevet 24. september 2010 Det er ikke alltid saksbehandlerene på nav vet hva de snakker om. Det er uansett nav forvaltning som behandler søknaden. Jeg snakket også med en i sommer som sa at selv om jeg hadde en videregåendeutdannelse så ville jeg få utvidet os i to år til fordi jeg på en måte ikke var ferdig på skolen. Jeg har nå begynt på skolen, men snakket med lånekassen da jeg ikke helt tok henne på ordet. Å hun tok feil. Jeg får ikke utdanningsstønad. Det er ikke samme sak, men en saksbehandler har ikke alltid rett. Kan ikke du også søke lån og stipend som alle andre da? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå