Gå til innhold

IVF/ISCI'ere


jente_80

Anbefalte innlegg

Men huff....!!! så ufattelig trist, håp-86!!! :( Slike historier er pyton....!

Det er lov til å deppe og være trist.

 

Dette er jaggu ingen enkel prosess. Håper dere får samlet energi og lyst til å starte på nye prøverørsrunder over nyttår. Og kos dere og vær kjærester i mellomtida. Det er mitt råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å så utrolig trist håp-86 :(

jeg vet akkuratt hvordan du har det nå, dette skjedde med meg sist også....du må bare stå på og fortsette....til slutt blir det baby på deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen idag , jeg skal være sykemeldt til hvertfall uke 14, hadde ikke regnet med at det ble så lenge. I tillegg får jeg ny ul så fort som mulig, gyn skulle ringe meg imorgen. Legen ville ha hyppige ul siden jeg har hatt 2 ma de siste gangene jeg var gravid...

jeg klarer ikke senke skuldrene helt og slappe av, føler ikke at noe er bevist før ungen er ute denne gangen.....merkelig, men sånn er det, konstant redd for å misslykkes igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte damer :)

 

Jeg dytter litt på denne og later som om tråden er i beste velgående :)

Noen som nærmer seg 2.tri snart???

 

Selv er jeg kommet til 9+2, og formen er stråååålende! Merker ingenting, gitt.... føler meg fortsatt priviligert. Skal til privat UL 3. november, så det skal bli spennende.

 

Fortell litt hvordan det går, da?? Hadde vært hyggelig! Så vidt jeg har registrert er vi vel 12-13 stk som fortsatt henger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Lenge siden jeg har vært inne her nå, men jeg er innom ganske ofte og leser da.

Formen er så som så, sliter med bekkenløsning og allergi. I tillegg til kvalme, men den har faktisk roet seg litt. Skal til legen onsdagen, håper virkelig jeg får hjelp med allergien da, jeg får ikke sove pga kløing og nysing i nese og øyne. Jeg nyser og nyser og kan bare glemme å sove.

 

Jeg teller ned mot 12 uker, er i dag 10+6. Har tenkt å bestille med en privat UL etter 12 uker, klarer ikke helt å slå meg til ro og tenke at alt er bra. Men gleder meg enormt til den dagen jeg kan senke skuldrene og bare glede meg.

 

Hvordan er formen til dere andre da? Mange som er i full jobb?

Jeg har lest at det er noen her inne som har angelsound, noen av dere damer som har prøvd dette?

Jeg har prøvd med doppler( har tilgang på jobb), men aldri funnet den. Prøvde denne uken og forrige uke men fant ingenting.

 

Lykke til videre jenter! Jeg satser stort på at dette går veien nå med oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

 

Nå er det en stund siden jeg også har vært her inne.. jeg er nå 11+0 etter aleris sine beregninger, men 11+4 etter jordmor sine beregninger.. hehe. var hos jordmor for 2 uker siden og det ble full forvirring med termindato. men den kommer når den kommer sier jeg. Deilig at jeg snart skal over i 2. trimester og om 1 uke skal jeg på privat UL: MÅ bare få se en gang til jeg :)

 

jeg jobber fullt, men tar ut en del fri. Har så fryktelig mye vondt i hodet om dagen.. og det er slitsomt. ellers har ryggen begynt å krangle litt, men håper jeg snart får igjen enrgien så jeg kan begynne å trene igjen.

 

Lykke til videre alle sammen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Har ikke vært her på en stund.. blir litt stresset av å lese så mye, så prøver å trappe ned :)

 

men vi var på ul i forrige uke og alt var som det skulle..

satte inn 2 fryseegg, men det var en på ul :)

 

er 9 uker i dag.. vært kvalm nonstopp siden uke 5, meeen får bare være overlykkelig for det :)

 

ha en fin helg damer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla

Kjekt med denne tråden.

Jeg er i dag 11+5 og nærmer seg raskt 12 uker. Har faktisk 200 dager igjen til termin.

Koser meg med min hurtig voksende mage, og glad jeg får tett oppfølging.

 

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

205 dager igjen idag....dvs 11+0 , vært hos legen og hørte på hjertelyden med doppler , koselig! Føler meg mer og mer sikker på at det går veien denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter, hvordan går det med dere???

 

Det er sikkert flere av oss som er på vei inn i andre trimester, eller som har kommet dit allerede.

Jeg har vært på UL i uke 13+2, og alt såg heldigvis bra ut. Føler nå at jeg har senket skuldrene, og tillater meg å kjenne på gleden over å bli mamma igjen i mai. Utrolig deilig følelse. Kvalmen har gitt seg, nå kun akutt ved spesielle lukter. Men mye plaget med bekkenløsning, men jeg kan ikke klage.

Har fått innkalling til ordinær UL 10 desember, tror jeg gleder meg til den nå.

 

Oppdater da jenter, kjekt å høre hvordan det går med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg var på UL i uke 10, var så herlig!

Nå er jeg 13uker på vei, og har fått time til UL 10 desember på Ahus.. Gleder meg, men leeeenge å vente..

Formen er egentlig skremmende fin om dagen, nesten så jeg blir beskymret at alle plagene er borte.. Hm..

Er bare veldig lat om dagen.. hehe..

 

Hvordan går det med dere andre?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei prøverørsdamer:)

 

Så fint å se at det går bra med dere! Ser at mange har kost seg på UL, jeg syns også det var fantastisk! Har rukket å være på tre UL allerede, siste da jeg var 12+3, stas!

Har fått brev om fødeplass på Ullevål idag med time til UL 14.des, tjoho:) Da er jeg 19+5, tenkt hvor svær den er da!

I dag så jeg at vognen vi har lyst på er på tilbud. Har egentlig lyst til å slå til, men vil egentlig ikke kjøpe så mye så tidlig.... Hva tenker dere?

Fortsett å kos dere med graviditeten:)

 

:)m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her går det stråååålende :)

var på UL forrige uke og så en 5 cm liten, men svært aktiv krabat. Klarte ikke å gjøre annet enn å le og le!! Det var så morsomt..!! Helt hyper, sparka og slo hehe Alt så kjempefint ut!

 

Er nå i uke 12, og har kommet over i 2. tri. Deilig...!!

Formen har vært, og er fortsatt helt super.

Ser fram til at magen begnynner å vises, og innkallelse til ordinær UL. Regner med det blir rett før jul. Holder til på St.Olav.

 

Jeg har ikke handla noen ting enda... men skal på jentetur til tigerstaden i helga. Får se om jeg drister meg til noe da.... synes egentlig det er litt tidlig.. hehe..

 

Dette går veien, damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Dytter litt på denne, jeg :) Hvordan går det med alle sammen??

 

Her er alt fortsatt glimrende. Storkoser meg med å være gravid, og er snart over i 3. trimester. Det går så fort :) Lillejenta i magen er meget aktiv, og jeg blir aldri lei av å kjenne bevegelsene.

 

Har ikke handla så mye foreløpig, men det blir vel etter hvert.

 

Hvordan står det til med resten?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Nå er det ikke lenge igjen!! Syns at tiden har gått så fort hittil i svangerskapet! Skyldes nok også at vi har ventet så lenge på forhånd før det klaffet..

Jenta i magen er veldig aktiv her også, koser meg med nye tegn hver dag ;-))

Har handlet det meste nå (MYYYE utstyr på salg), har fått litt bekkenløsning så jeg orker ikke så lange turer ut for å handle fremover.

 

Lykke til videre i 3.trimester alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :) ja, tiden har gått kjempefort, heldigvis! her i magen farter det en aktiv gutt rundt, som er ventet å komme 7 mai :)

Igår fødte mn beste venninne en liten gutt så jeg regner med at de siste mnd går fort også :) tross mye kynnere!

 

Livet er herlig dere, og masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dere og håpte det gikk strålende med alle sammen :)

 

Vi venter og en jente, og alt står bra til.. 13 uker igjen ;)

 

Syns tiden går fort og sakte på en gang..

 

Har handlet litt, men mangler fortsatt de store tingene..Har prøvd å vente så lenge som mulig med handlingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...