Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #51 Skrevet 31. august 2010 nei. Til tross for langvarig og vanskelig fødsel, er migrene det jeg opplever som verst. Det var det eneste jeg fryktet i forkant av fødsel..grøss..helt grusomt..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #52 Skrevet 31. august 2010 Nei, det vondeste jeg har opplevd var da jeg på påkjørt av en bil, når jeg selv kjørte moped. Da skrek jeg etter smertestillende!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #53 Skrevet 31. august 2010 Uten tvil. Tok 4 dager å få ut ungen... Ble satt igang og hadde ekstreme rier uten pause i mange, mange timer. Ville bare dø...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #54 Skrevet 31. august 2010 Jeg syns også migrene er verre! Jeg har det heldigvis ikke så ofte lenger, men får jeg det skikkelig er det helt jævlig! Kaster opp og sånn Men å føde var vondt ja, men jeg trodde faktisk det skulle være mye verre. Selv om jeg ble igangsatt og hadde kun lystgass som smertestillende.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #55 Skrevet 31. august 2010 slenger meg på gallesteinsanfallene her altså....det er mye vondere enn å føde!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #56 Skrevet 31. august 2010 Nei! For meg er brystbetennelse og UVI tusen ganger værre!! Kunne født to ganger etter hverandre heller enn en ny brystbetennelse. Men så hadde jeg en rask drømmefødsel også
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #57 Skrevet 31. august 2010 Vanskelig å si, da det er en helt spesiell type smerte, men mange pauser mellom riene, hvor man ikke har vondt i det hele tatt. Syntes aldri det var uutholdelig vondt, lystgassen fungerte godt. Verre når man har intense menssmerter, ingen lystgass å få da gitt! Nei det verste jeg har opplevd er nok bekkenlåsning og bekkenløsning, da kom tårene ofte.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #58 Skrevet 10. september 2010 Vet ikke om smerten var det verste, var helst panikken som var verst. Fullstendig panikk da, vanskelig fødsel, og jeg kjenner enda panikken når jeg tenker på å gjøre det igjen en dag..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #59 Skrevet 10. september 2010 Nei, ikke i det hele tatt! Brystreduksjonen min med smerter i etterkant + komplikasjoner var mye vondere. I tillegg så må du huske at det er vondt på en annen måte, du vet det kommer noe godt ut av det. Og så har du bra smertestillende alternativer i dag.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #61 Skrevet 10. september 2010 Nei det var en voldtekt i en alder av 6 år. Ufattelig vondt da han prøvde å presse seg inn.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #63 Skrevet 10. september 2010 Jeg har hatt plauritt (lungehinnebetennelse) nyrebekkenbetennelse det var på grensen med fødselsmerte men det verste jeg har kjent er brystbet.. da skrek jeg, gråt... og svimte av!! gråt ikke ei tåre under fødselen
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #64 Skrevet 10. september 2010 Nei. Jeg hadd en cyste på eggstokken dom sprakk og det var det verste jeg har opplevd. Trodde faktisk at jeg skulle dø! Det var sinnssykt vondt å føde altså men jeg gjør heller det en gang til enn får en ny cyste som sprekker.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #65 Skrevet 10. september 2010 Har ikke opplevd så mye fysisk smerte før, så sammenligningene er få - aldri tatt en paracet engang. En fødsel uten smertestillende er nok den verste fysiske smerten jeg har følt - men husker likevel jeg tenkte etterpå at "dette var jo ikke så ille" he he :-)
Lille-Pernille Skrevet 10. september 2010 #66 Skrevet 10. september 2010 NEI! Å føde var faktisk ikke så ille som jeg hadde latt meg skremme til å tro! Det å falle i skibakken og pådra seg tre brudd i armen derimot var et smertehelvete!!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. september 2010 #67 Skrevet 10. september 2010 Nei hadde en brystbetennelse da ungen var 12 mnd, som nesten tok knekken på meg. Hadde heller født trillinger enn å ha det igjen. Og jeg fødte uten epidural.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #68 Skrevet 10. september 2010 Har hatt to komplikasjonsfrie keisersnitt etter eget ønske og kan helt ærlig si at jeg ikke har opplevd noen betydelig fysisk smerte ved forløsningen av mine barn. Mye verre var f.eks tannrotbetennelse (HELVETE) eller armbrudd (min arm ble pulverisert fra albuen og ned i trafikkulykke) Ville gladelig hatt 3 ks til.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #69 Skrevet 10. september 2010 Jeg har egentlig ingen ting å sammenligne med, bortsett fra den gangen jeg datt på isen og slo en nerve i skuldra til helvete, pluss at korsryggen var så opphovnet at man så det gjennom klærne mine. Fødselen var ingen ting i forhold til det, og jeg fødte helt naturlig Jeg føder gjerne igjen!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #70 Skrevet 10. september 2010 Nei, absolutt ikke. Det vondeste jeg har opplevd var da jeg tok en stor operasjon, der smertepumpen falt ut rett etterpå og ingen skjønte hva som skjedde.... De snudde og vred på meg for å finne ut hva som foregikk. Har aldri hatt så vondt i hele mitt liv. Det var en stor lettelse da anestesilegen kom og la inn et nytt epiduralkateter, etter 3 timer...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #71 Skrevet 10. september 2010 Dette høres sikkert dumt ut, men jeg syns det er vondere å få sprøyte under foten... Jeg fikk det før en operasjon en gang og husker smertene ennå. Under fødselen blir man fylt av så mange hormoner og adrenalin, så man glemmer smertene momentant etter fødsel.
faceplant Skrevet 10. september 2010 #74 Skrevet 10. september 2010 ja, jeg holdt egentlig ikke ut, men jeg hadde ikke noe valg. Det var langt langt over min smerteterskel. jeg kom til ett tidspunkt jeg angret på at jeg hadde blitt gravid. jeg ville bare ha ungen ut og dreit i hvordan det gikk. jeg har 4 barn og det er likt hver gang
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #75 Skrevet 10. september 2010 Den siste fødselen var så vond at jeg er glad det var den siste! Men samtidig så fikk jeg gallesten problemer når minstemann var 4 mnd, og det var et helvete uten like Om jeg skulle velge mellom fødsel og gallesten igjen så hadde jeg ikke valgt noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå