Gå til innhold

Blir seriøst lei av dere 30+ damer ass

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tjener penger på det. gjør du? så patetisk av deg å trekke inn norsken min.. bare så du vet det, så fikk jeg 4 på eksamen når jeg gikk idrettsfag for noen år siden.. det er faktisk over gjennomsnittet... som jeg har sagt tidligere, jeg gidder faen ikke å bruker mer en nødvending tid på å skrive ting her... Dere bruker sikkert over et minutt på å skrive deres sak..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle jeg lyge om det? har sikkert solgt vimenn til gubben din:)

Jeg slang dritt pga din aldersgruppe slang dritt OM alt og alle i tidligere tråder. jeg synes du skal lese igjennom disse før du begrunner hvorfor jeg skrev dette.

ass er en slang som mange bruker når de skriver. dette er da faen med ikke et formelt forum der alt må være fuckings 100% rett skrevet hele tiden?

Skrevet

Er du bestandig så sint, HI? Må være veldig anstrengende for folk rundt deg...

Skrevet

Det var ikke jeg som ville ha adressen din. jeg er HI og vil neppe ha noe med deg å gjøre

Skrevet

bah blir sint på enkelte som skriver her ja... men snart er arbeidsdagen over og jeg kan gå hjem til min lille datter og jente hjemme:)

Skrevet

Er ikke rart han er sur og bitter, leste fra et av de andre innleggene hans at kona på 21 bruker 2 timer foran speilet før hun drar på byen, mens han sitter hjemme alene med ungen.

Ikke rart han er sur!! Og at han søker etter anonyme brevvenner her inne på DIB, tror bare stakkaren er utrolig ensom der han sitter hjemme med ungen alene mens kona er ute å svinger seg!

Skrevet

HO HO!!!! Prisen går til den mest underholdende tråden på lenge!!!

Det finnes skruller uten selvinnsikt i ALLE aldre, og det er like usjarmerende samme pokker hvilken alder vedkommende måtte befinne seg i!!! HI er en av dem... Eller eventuelt et "troll", som folk så fint blir kalt her inne ;) Blir ikke mer sjarmert av HI med "fin" jobb, enn av naboen min på 60 som kler seg i nettingstrømper og korte skjørt!!!

Skrevet

Jeg var ingen av de som skrev de inleggene. få en moderator til å sjekke ip adressen på dette svaret, og den som har skrevet inleggene som du sier.

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så provoserende...? Endel damer på 30+ føler seg bedre nå enn på lang tid. Endel unge menn synes de er attraktive. Endel andre unge menn synes ikke det. Noen er penere nå enn de var for ti år siden. Andre er styggere. Noen av disse føler seg kanskje penere alikevel. Hjelp meg her; hva er problemet?

Skrevet

Å huffameg, å huffameg, jeg er så sint så fy! Hvis du tjener penger på å sitte på dib kan jeg bare si at ihvertfall en av jobbene i dette landet godt kan legges ned. Brukte mindre enn et minutt lillegutt:)

Skrevet

Jeg skrev litt oppi her og du henviser meg til å lese alle de fæle innleggene til damer i min alder? Vil ha meg frabedt å bli kalt 30 + før jeg faktisk er det :P

Da vil jeg informere deg om at jeg har vært her et par flere mnd enn deg for å si det sånn og vil anbefale deg å lese innlegg av akkurat samme karakter fra de hellige 20 åringene dine. Som jeg sa.. drittkjerringene på 20 og drittkjerringene på 30 er av akkurat samme sort uansett hvordan du vrir og vender på det. Det er DU som generaliserer lille venn..

De fleste (både på 20-30 og 40) er hyggelige mennesker og er ikke en typisk hverken det ene eller det andre. Det viser kanskje nok en gang hvor umoden du er som skjærer alle over en kam.

Ja, du må gjerne insistere på at du jobber i Hjemmet Mortensen. Skulle det vise seg å være sant, tror jeg HM står i fare for å miste troverdigheten sin som ansetter sånne ignorante bedrevitere som deg.

Tror du prøver å provosere. Ser ikke ut som du har greid å provosere en sjel her inne. Lykke til videre!

Skrevet

Det var meningen også. jeg har sett hvordan dere oppfører dere på anonymforumet og ville bare si sannheten til dere å skape litt action.

Skrevet

MEN for å være helt ærlige, er ikke dere modne nokk til å tåle kritikk, derfor er denne tråden blitt en badmannered tråd..

ikke mye vits å fortsette, så kan en moderator stenge den? Ikke for min del, men for alles del..

Skrevet

selvfølgelig stenger de ikke denne tråden, de tjener jo penger etter hvor mye trafikk det er på siden deres. Synes dette er utrolig underholdende jeg her jeg ligger med sår hals og feber!

Skrevet

Er du det da HI? Kan ikke se i noen av dine innlegg at du er moden nok til å tåle kritikk. Å si at hovedinnlegget ditt er kritikk er vel å ta litt hardt i, det er drittslenging så godt som noe av det som står om unge mødre.

Skrevet

Jeg tåler kritikk.. Jeg jobber i salgsbransjen og har tålt mye kritikk her i livet:) jeg lærer av det, istedenfor visse andre personer her som fortsetter å argumentere!!

Selvfølgelig skulle jeg formulert meg annerledes.. men var bare litt pist off akkurat da:)

JEG ble jo grusa når jeg sa at damer på 30 er styggere enn de på 20, og at de fleste på min alder er enige med meg..

Skrevet

Det er greit at du foretrekker damer på 20 år. Jeg er 30 år og foretrekker menn på 30 år og ikke gutter på 20 år. Det hele er jo ypperlig, vi har begge det vi helst vil ha. Jeg er ikke enig i at du i denne tråden tar kritikken på en god måte, foruten det siste innlegget der du sier du kunne formulert hovedinnlegget litt bedre:) Kanskje du kan si "JEG synes at damer på 30 år er styggere enn damer på 20 år" heller enn "damer på 30 år er styggere enn damer på 20 år". Skjønnhet kommer an på øyet som ser vet du;)

Skrevet

Jepp. men jeg ble så inigranskauen provosert av de som skrev i det andre inlegget vettu:)

Hver sin smak:)

Skrevet

Ta det med ro, vi er ganske lei deg også. Selv oss som er under 30.

Skrevet

Hva med unge mødre som ser ut som de har bestilt både pupper, unger og klær på nettet? Og mannfolk med "mummy issues" som ikke tåler damer over 30 fordi de minner dem om mora si?

Nei du HI, detta blir for DUMT! og jeg er ikke i nærheten av å fylle 30 enda(det er lenge til, men jeg er heller ingen ung mor!)!

Her er folk anonyme, her kan folk få hjelp og tips til ting de kanskje ikke er komfortable med å snakke med gud og hvermann om!

Slutt å rakk ned på andre bare for å føle deg bedre selv!

Forresten, kanskje greit å lære seg å skrive ordentlig!

Skrevet

er ikke vanskelig å se utifra svarene dine at du er i tidlig 20 åra! Du vet jo tydeligvis alt om gutter i 20åra du! Siden du er ekspert på hva de tenker og sikler etter, må du jo snakke av erfaring?

og du, "ass" er vel et ord de fleste slutter å bruke når de runder 20?

Skrevet

Ingen av oss damene her inne ville tatt i en snørrete guttevalp som deg med ildtang engang, så du trenger ikke være redd.

Regner med dama di sikler på ekte mannfolk, og at det er derfor du føler deg så truet av folk over 30.

Jeg er bare 22, men sånne umodne smårips som deg synes jeg er usannsynlig usexy. Jeg vil ha en mann med intelligens, erfaring, kunnskap og ikke minst empati (men det vet vel ikke du hva er engang?).

Skrevet

er ikke vanskelig å se utifra svarene dine at du er i tidlig 20 åra! Du vet jo tydeligvis alt om gutter i 20åra du! Siden du er ekspert på hva de tenker og sikler etter, må du jo snakke av erfaring?

og du, "ass" er vel et ord de fleste slutter å bruke når de runder 20?

Skrevet

Jeg er best jeg, og er 38:) Har klaga på mannen, livet, jobben osv! Herlig med anonymforum gitt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...