Gå til innhold

Blir seriøst lei av dere 30+ damer ass

Anbefalte innlegg

Skrevet

kopierer og limer inn hva jeg sa tidlgiere:

kjære deg. jeg mener ikke å fornærme alle som er 30+.. Men de som har tråkket på yngre folk og trur dem er bedre å penere enn alle sammen.. selvfølgelig er mange av dere snille og flotte! men noen her inne har bare rævva personlighet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neh! lite å gjøre på jobb atm.. ferietider.. jeg hadde ikke skrevet dette om dere ikke hadde hatt rævva personlighet osv? pretty obvious

Skrevet

LOL det var ikke meg. Få en moderator til å sjekke IP adressen eller noe sånt! jeg så den tråden å flirte bare..

Skrevet

Edit:

Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til å stemme inni hodene deres? jeg har jo sagt at jeg ikke liker eldre damer, så hvordan får dere det til å se ut som jeg er fasinert av dere? nei takk du

Skrevet

Edit:

Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til å stemme inni hodene deres? jeg har jo sagt at jeg ikke liker eldre damer, så hvordan får dere det til å se ut som jeg er fasinert av dere? nei takk du.. OG jeg viser alle inleggene til henne hver dag! så ler vi av dere. GLede meg til jeg kommer hjem ass

Skrevet

Er faktisk seriøs. trudde jeg kunne ha seriøse samtaler her inne og modne voksne folk å prate me.. nei ass, går vell tilbake til et eller annet spillforum der unger er mer modne!

Skrevet

Du skriver som et barn så det er ikke så enkelt å ta deg seriøst heller!

Skrevet

Å... så du trodde du kunne ha en seriøs samtale her inne ved å begynne innlegget med "Dere er så patetiske..".

Slå opp ordet patetisk da, di skrulle.

Skrevet

Gleder meg til jeg blir 30 og har mer selvdisiplin til å ha en bra kropp! Jeg er selv i mitt 20. år, og har forferdelig kropp. Jeg var normalvektig, men har forferdelig mage nå etter snuppa entret livet mitt.:)

30 er ikke gammelt, når man lett kan bli 90 i dag.

Skrevet

som jeg sa, den første måneden trudde jeg at man kunne ha det, men nå vet jeg jo at dere ikke kan, så hvorfor ikke starte med det som er obvious og sant?

Skrevet

sier de det i innlegg der alder ikke nevnes? vanskelig å lese hele innlegg??

Skrevet

Hvis du kikker litt gjennom trådene på de forskjellige forumene så vil du se at det utveksles uendellig mye bra tips og råd om alle aspekter i livet, gode ord, trøst, oppmuntringer etc. Det er vel også en av grunnene til at dette nettstedet fremdeles eksisterer.

Skrevet

På tide å logge av snart, da? :)

Skrevet

ja alle 30+damer er interessert i guttunger på 20 hehe...

bli ung og uvitende igjen? nei takk...

og hadde du giddi å lest litt flere tråder så ville du sett at slett ikke alle på 30 ser ned på de på 20 og omvendt...få litt flere år på baken og litt mer livserfaring så kan vi snakkes.

Skrevet

Det er sant det. Men det er mye negativt her og.. Ergo jeg laget denne tråden.. Mange her inne er flotte og skriver pent! men noen er bare så patetiske...

jeg er mest her nå pga underholdningsverdien mens jeg er på jobb....

Skrevet

du er jo helt borti natta. Jeg snakker selvfølgelig til de damene SOM HAR SKRYTET OG KRITISERT ANDRE JENTER PÅ 20 her på forumet. dere som ikke gjør det, er flotte mennesker..

Skrevet

edit: og snakker til dem som skryter at 20 åringer svermer etter dem..

Skrevet

Ingen av dem klager på dere skriver du. Vel kjære, du har akkurat skrevet en svært lang klage. En klage jeg ikke kjenner igjen på noe vis siden dette forumet er overfylt av damer i 20-årene.

Skrevet

Du lille gutten min, kom til meg du så skal du få deg en omgang du sent vil glemme!!

Må advare deg. kommer til å rise den lille stramme 22 årige rompa di også siden du har vært så frekk og ufin mot alle de andre damene her inne!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Gleder meg! Og når jeg er ferdig med deg kommer du til å ligge igjen som et slapt slakt på senga mi :)

Hilsen grisedame på 41

Skrevet

Oj oj! Dette var ikke god reklame for Hjemmet Mortensen, nei :-)

Skrevet

Hei grisedame på 41,

Jeg vil mer enn gjerne ha ris av deg, på naken rumpe. Fint hvis du kan legge ut mailadr. din.

Skrevet

Det første som slo meg da jeg leste innlegget ditt var "dette var underholdende saker når jeg ligger syk her hjemme". Det andre var "oops, her er en som skriver dårligere norsk enn datteren min på 10 år". Det tredje var "du er ikke det spor bedre enn kjerringene du selv kritiserer". Det fjerde var "jøss, ikke mye til jobb man har når man kan sitte på nett og holde på med slike innlegg en hel dag, eller kanskje det bare reflekterer dårlig arbeidsmoral... "

Takke meg til den flotte mannen min på 32 år. Jeg kunne ikke tenkte meg noe mindre sexy enn en kvistete, eplekjekk guttunge på 19 år som pisser vekk jobbdagen med å skrive kjipe innlegg.

Skrevet

Haha! Dette må være den mest underholdende tråden jeg har lest på lenge.. kjenner jeg skjelver i buksene med tanke på å runde 30 seinere i år..

Er generelt imot folk som generaliserer og slenger dritt. Så at du slenger dritt med overskrift "dere 30 + damer", for så å senere si at dere er flotte damer de fleste av dere.. jaja.. hva skal man si.. du er vel like dum som de FÅ 30 åringene du beskriver. Som førøvrig er like dumme igjen som alle 20 åringene som oppfører seg på samme måte.

Hjemmet mortensen? Jeg tviler.. og med den "ass"èn du bruker i annenhver setning, vil jeg tippe du ligger på 14-18 i aldersgruppe.. og dere syns jo alt over 22 er gammelt.

Jeg ler meg skakk hele veien inn i alderdommen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...