Gå til innhold

Blir seriøst lei av dere 30+ damer ass

Anbefalte innlegg

Skrevet

om du jobber i Hjemmet Mortensen så synes jeg moderator skal ta og se hvem du er og gi deg en aldri så liten smekk jeg. Makan!

Greit at man kan irritere seg over enkelte her inne, men å kutte en hel gruppe over en kam slik du gjør er bare barnslig! Det samme gjelder forøvrig for dem som gjør det samme med den yngre gruppen her inne!

Dette var bare barnslig synes jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!

Hadde jeg vært sjefen din i "Hjemmet Mortensen" ville jeg spurt meg selv hva for en idiot vi hadde som ansatt......

Skrevet

hahahaha... jobber HI i Hjemmet M., så er det nok som løpegutt el.l.

Fantastisk statistikkarbeid, må jeg få lov og si... hehehe... underholdende..

Men-men, nå er jeg 39 (nesten pensjonist) og jeg skulle gitt ganske mye for å treffe HI om 20 år... Du kommer til å være smellfeit pga alle kamelene du har måtte svelge... Gleder meg !!

Nei du, gro deg en hjerne, få deg litt livserfaring og lær deg å skrive!! Kanskje det da etterhvert blir håp for deg også...

Skrevet

støttet deg lenger oppe men nå er du jo like usaklig som mangen andre her inne!

ja, sjefen støtter deg helt sikert!!... sammen legger dere ned norges største forum for gravide! nei, nå! haha

Skrevet

Enhver alder sin sjarme, slike krangler blir bare tåpelig. Det er vel for faen ingen konkurranse. De som er gamle har vært unge, og de som er unge blir en gang gamle selv.

Skrevet

et meget voksent innlegg der HI hehe...

er nå litt nysgjerrig på hvordan du vet alderen på de innleggene der alder ikke nevnes jeg da...opplys meg gjerne med din oh store visdom!

Skrevet

Morsomt å generalisere, HI ?

Har aldri skjønt moroa i å sette folk i bås etter alder (eller andre faktorer) på den måten du gjør i hovedinnlegget...

Hilsen 30+ som overhodet ikke oppfyller dine benharde kriterier for å være 30+....

Skrevet

Jeg spiller faktisk fotball i 2. divisjon og har ikke spist karameller på mange år:)

håp for hva? jeg tjener minimum 25tusen brutto per mnd, har en datter, har bil til over 100 tusen, ingen lån. pen jente..

det med å legge ned dette forumet var en spøk. jeg har ikke noe jeg skulle sagt uansett. btw, har kjerringblad til deg på halv pris? vil du ha?

Skrevet

kjære deg. jeg mener ikke å fornærme alle som er 30+.. Men de som har tråkket på yngre folk og trur dem er bedre å penere enn alle sammen.. selvfølgelig er mange av dere snille og flotte! men noen her inne har bare rævva personlighet

Skrevet

ja det er veldig vanskelig når dem sier at dem er i 30+ årene, sin beste alder!

Skrevet

tydligvis ikke de som skriver her hvertfall

Skrevet

jeg har skrevet her i en mnd, og har ikke nevnt fotball eller playstation:) så ikke kom å si at alt vi tenker på er det.

Skrevet

adder:

løpegutt? nei jeg reiser rundt på messer o.l selger blad og selger annonser:)

Skrevet

Her inne kommer det mange skjulte sider fram! Det er ingen tvil om at noen tror at man kan si hva man vil bak en annonymknapp.

Men det gjelder da alle aldre :) Tror ikke dem på 30 er verre en dem på 20

Skrevet

Kjære Hi, siden jeg er hjemme med halsbetennelse og sengeliggende har jeg brukt altfor mye tid på dette forumet de siste dagene..

Jeg har fulgt dine innlegg og svar du har gitt på andre innlegg:

Det er DU som begynte å blande deg inn og slenge dritt om "eldre" damer i det andre innlegget med hun på 33 som vurderer å ha sex med en på 19!

Det er DU som er den største drittslengeren av alle her inne, og må da tåle å få svar på tiltale når du skriver at kvinner over 30 er helt motbydelige.

Deg om det! Finnes mange hotte 20 åringer som forguder oss :)

Skrevet

Utifra hva du har skrevet i denne tråden tenker jeg det samme om din personlighet....

Skrevet

jeg flirer bare av folk som deg som faktisk TROR at ungutter sikler etter dere.. vet du hva? gutter på 20 sikler etter 16-18 åringer. ikke damer som deg.

Skrevet

Haha. Tror ikke et sekund på at HI jobber i Hjemmet Mortensen. Hvem er vel så kørka at de sitter i arbeidstida og skriver en slik tråd som dette, bare for å vise det til arbeidsgiveren etterpå? Hadde jeg vært din arbeidsgiver hadde jeg kicked your sorry ass herfra til evigheten.

Skrevet

Nå må du ikke ta alle under en kam da :)

Jeg eeeelsker mannen min av hele mitt hjerte. Jeg kan ikke leve uten han.

Utro har jeg aldri vært, men jeg har vært forlovet to ganger før, og det var MANNFOLKA som var utro.

Så ikke vær dømmende mot alle over 30, det blir for dumt.

Skrevet

Du som er gutt/mann i 20 årene har skrevet og lest her en måned for å samle dritt om de som er litt eldre enn deg også er det VI som er patetiske??

Skrevet

Han sitter å napper løken til all denne kranglinga tenker jeg ;-)

I går etterlyste han jo nettopp en "privat brev venn" her inne på forumet, redd for at "kona" skal finne ut av hans fasinasjon av modne damer!

Skrevet

Hvorfor skulle jeg vise det til arbeidsgiver?

Kørka? det er ferietid hos de mange av bedriftene ndet er lite svar når jeg ringer om annonse... sååeh.. er bored..

Men! selge kjerringblad til deg å vimenn til gubben din? halv pris siden jeg er så snill?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...