Gå til innhold

Blir seriøst lei av dere 30+ damer ass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er så patetiske.

Jeg har lest her på dette forumet i cirka en måned nå..

og alt dere gjør er å klage på mannen deres,søker etter hjelp når dere har vært utro, langer ut om den fæle lokta i skårra deres, og sier at dere er i den beste alderen og mye penere en jenter på 20.

Dere er jo helt patetiske..

Beste alder? 30+? hahaha. Dere liker å tro det. Hvorfor klager dere så mye på unge jenter hvis dere er i deres beste alder? ingen av dem klager på dere? kun kansje når dere lyver å sir at ungutter liker dere... *jeg er 31 og hadde sex med en på 18 på en festival!* for noe crap lol hahaha. 1 av 100 har tenkt tanken på en eldre dame, 1 av 1000 gjør det med en eldre dame. selv om dere var heldig å fant en av dem, betyr det ikke at all er slik.

de fleste av dere som er 30, har en mann som nærmer seg 40.

Dere begynner å komme i en midtlivskrise og rakker ned på unge folk fordi dere kommer aldri til å bli ung igjen. Dere ønsker å bli ung igjen. Man baksnakker som regel de man er sjalu på.. alltid vært en kvinnfolkting..

Jeg jobber selv i hjemmet mortensen og skal anbefale dem å legge ned denne siden fordi det bare er skurrete 30+ åringer som sitter hjemme fordan pc'n å skriver bull på dette forumet! dere er jo mer umoden en 15 åringer på spill forums!

Start the flame old ladies!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du teit? Jeg er selv 22, og har møtt mange 33-åringer osv som ser ut som at de er like gammel som meg.

Regner med du er en mann..? Liker du ikke temaene her inne på forumet som er stappfullt av kvinner, så kom deg ut..?! Det finnes forum som er egnet for menn også.. Selvsagt hever du brynene når du leser her inne, det er tross alt ca 98% kvinner her, som skriver om kvinneproblemer (og barn da, såklart.. :P )

Skrevet

Hi,hi jeg er 27 1/2 og ser nå at jeg må grue meg til jeg blir 30+, siden det er slik jeg skal bli ;)

Skrevet

endelig noen som gir beskjed! meldte meg inn her for 2 uker siden og har vel igrunnen funnet baksnakking og rakking ned på på mesteparten av innleggene!

utrolig dumt at det skal være så mye fordommer og "bedre en deg" symptomer.

Skrevet

hjelper jo bare dere å innse kor teit dere egentli er

Skrevet

er selv 30 da, og ja vil vel påstå at jeg er i min beste alder , er ferdig med å føde unger, har fått meg utdannelse, jobb, nutt hus og ja er økonomisk uavhengig :) Er på topp seksuelt, og har brukt penger på å fixe puppene og har trent masse, så jeg har fkatisk en kropp som er bedre en mange 18-19-20 åringer sine :o) Og ja jeg er still going hot, har kasta ut kallen jeg har unger med til fordel for en på 23 :o)

Bare vent til du selv nærmer deg 30 HI, så forstår du kansje hva vi prater om, 20 årene er de mest slitsomme åra, aldri om jeg ville levd de igjen :)

Skrevet

Det er det på så og si alle forum! Jesus, ta dere en prat med kompiser/venninner om dere har så mye i mot forumer. Kan man slippe unna med noe man har lyst til, så gjør man det. Og inne på et anonymforum kan man dermed si det man ikke tør å si til venninnene/kompisene; meningene sine.

Skrevet

Ja, vi skulle vel helst skrevet om fotball, sex og playstation 3.

Skrevet

fikset puppene? mannfolk liker ikke falske damer..

det er så artig at dere sier dere har bedre kropp en 18-20 åringer..

La meg se.. ta eg bilde, å sensurer tryneditt å andre ting, å gi link. så kan vi mannfolk bedømme deg som er så hot? tviler på at jeg syns det er penere enn 18 åringer.. Men som sagt, Det gjelder jo ikke alle.. så klart det finnes 30åringer med bedre kropp en lubne 18 åringer osv.. men.. generelt sett snakker vi om..

du føler deg bra nå hva? kaster ut han som du har unger med å tar inn en ung en? skikkelig bra hva? hva om 2 år når han finner seg en som er like gammel å din eks en annen dame? :) man vet ikke hva man har før man har mistet det.

Skrevet

Huff, der var du med den håpløse rettskrivingen igjen. Gruuuuusomt å lese innleggene dine når du formulerer deg på den måten du gjør og har ørten skrivefeil i tillegg.

Fint om du kan la være å starte tråder inntil du har lært deg bedre norsk.

Skrevet

oooog da lurer jeg på hvilke venner du har 08:45- siden du ikke kan snakke med vennene dine om hva du mener, eller ikke tør og si meningene dine til dem...?!

Skrevet

He he he de som slenger mest dritt her inne er vel de "unge"!

Og du, tror du voksne damer lyver på seg ligg så tar du helt feil!

Maaaange unge gutter som liker eldre damer :)

Jeg er 32 og ble senest spurt om leg på polet da jeg kjøpte vin forrige uke, og det er ikke første gang det har skjedd!!

Så mange av oss 30 åringer seg både unge og freshe ut, og med all den livserfaringen er det ikke rart ungguttene faller som fluer :)

Skrevet

Hvordan baksnakker man noen på et offentlig nettforum?

Skrevet

HA HA!!!! Hormonell du eller?!?!?!

Hvor tar du det fra?! Sitter du og titter på profilene til samtlige innlegg med ID for å sjekke alderen på folk?

Kjenner meg ikke igjen i noe av det du skriver... Jeeeze... Du virker ikke helt vel bevart... Hvor vil du med innlegget ditt?! Ikke noe bedre enn en del av de andre psyko innleggene her inne iallefall!!!

Skrevet

de fleste unge her spør hvorfor dere er så selvgod?

å gud.... ALT dere gjør er å si hvor mye bedre dere er en de unge jentene.. omg dere er patetiske.. akkurat slik jeg mener. Legg my ass liksom..

Skrevet

Tja... er på jobb og gidder ikke bruke mer tid enn nødvendig på å skrive på et crapforum:) hvem i pokker bryr seg om at alt er korrekt skrevet? det som er poenget er at motparten forstår budskapet.

Skrevet

Sjekker ingenting jeg.. dere som sier dere er 30+ og så pen..

det jeg vil er at kvinnfolk som er så forbaska overlegne og teite, forstår og innser at dem ikke er penere en 20 åringer! og må slutte å rakke ned på dem

Skrevet

Eneste patetiske her er du HI....

Få deg noen år på baken først og kom så tilbake for en seriøs diskusjon!

Skrevet

Klart en 18-åring har strammere kropp enn en dame i 30-årene, ingen nekter vel for det... so what?! 18-åringen blir også 30 en dag skjønner du. Og heldigvis har de fleste viktigere ting i livet sitt enn en stram kropp når de er i 30-årene.

Tror forresten de fleste voksne damer har andre prioriteringer enn å ligge med unggutter på festival.

Skrevet

Nei, HI, folk bryr seg. Det er slitsomt å lese innleggene dine. Både pga måten du formulerer deg på og på alle skrivefeilene dine. Hvis poenget ditt er å bli tatt seiøst så funker ikke det.

Herregud, hadde kjæresten min skrevet innlegg her inne så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Totalt turn-off er det uansett.

Få deg et liv.

Skrevet

Oi, har HI røykt noe ulovlig?

Dummeste og minst fornærmede jeg har lest på lenge.

Men underholdende var det.

Hilsen ei superstrøken dame på 32 som får tilrop og fløyting fra bilene full av tenåringsgutter.

Mistenker nesten HI for å være sjalu. Har kjæresten din et godt øye til ei på 30+?

Skrevet

Har sent mail med dette innlegget vedlagt til Hjemmet Mortensen slik at de ser det og så kan dere sammen snakke om nedleggelse av forumet og hva som videre skal skje med det.

Ha en fin dag på jobben da!

mwoooah!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...