Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #26 Skrevet 27. mai 2010 du er litt lat du også da, som sitter på et anonymforum. Det er sikkert noe støv under sofaen din.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #27 Skrevet 27. mai 2010 Lenge leve latskapen, jeg er kjempeglad for engangsbleier
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #28 Skrevet 27. mai 2010 hva er det neste, at man skal bruke tøybind???? Og skrubbe vekk mens-rester???
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #29 Skrevet 27. mai 2010 Jeg synes dere er egoister som ikke tenker på andre en dere selv. Tøybleier er best for barnet uansett. Om dere ikke er i stand til å rive dere løs fra datan og vaske noen bleier som tar topen 10 minutter. DA ER DERE LATE. Prøv å se det fra barnet sin side! Det nytter ikke å snakke til dere, dere tenker kun å dere selv. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #30 Skrevet 27. mai 2010 Økologisk vaskepulver gjør at engangsbleiene lukter drit veldig fort. og venter du flere dager med å vaske tisse og bæsjebleier stinker også tilslutt hele huset ditt. ikke sikkert du merker det selv engang. spør noen som ikke er så ofte på besøk bare.. En ubeskrivelig eim som ikke kan vaskes vekk med jif, nei. Avføring skal vekk og bort så fort som mulig. Dessuten svarte du ikke på det med unicef, bare det som passer deg best slik at du fremstår best mulig. Dessuten blir det aldri helt rent om man vasker det for hånd og i tillegg kan man tirre på seg eksem eller tørr hud.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #32 Skrevet 27. mai 2010 Yeck... Men da får iallefall tøybleiene selskap i runden rundt i vaskemaskinen (regner med at man ikke vasker vanlig tøy med bæsjetøybleiene...)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #33 Skrevet 27. mai 2010 Det er bedre å tenke på seg selv, enn å bare tenke bleier ihvertfall. Svært så hissig du var da HI. Gå spis en bolle eller noe ;O)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #34 Skrevet 27. mai 2010 Jeg prøvde tøybleier i 14 dager og steike for et utslett han fikk på rompa. Sår og utilpass! Har aldri opplevd maken! Nei takk til tøybleier. For et makkverk!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #35 Skrevet 27. mai 2010 Uff ja, det hadde vært helt forferdelig 21:41.. Tenk det da? BLOD! Lurer på hva som kommer ut av deg siden det er så ekkelt. EGO!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #36 Skrevet 27. mai 2010 Virker ikke helt lett å snakke med deg, heller. Hva regner du med at folk skal si? Åh, tøybleier, tusen takk for opplysningen...visste ikke at det fantes!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #37 Skrevet 27. mai 2010 da er det nok noe vaskemiddel du bruker som gjorde det. Har ikke hørt om noen som reagerer på det. Da kan han ikke bruke vanlige klær isåfall
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #38 Skrevet 27. mai 2010 Det nytter ikke å diskutere med noen som man automatisk kaller lat, bare fordi de ikke bruker de bleiene du foretrekker. Gjør det du føler for, men la andre bestemme hva de selv vil bruke. Ungen vår har bare brukt engangsbleier og rompestompen har stort sett vært fin hele veien.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #39 Skrevet 27. mai 2010 HEr sparer vi både strøm og naturen for vaskepulver og utslipp ved å benytte engangsbleier! Anser ikke akurat dette som latskap men en effektiv måte å skåne naturen på!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #40 Skrevet 27. mai 2010 Nei, det var ikke vaskemidlet og jeg har hørt om mange som har reagert. Og jo, han bruker vanlige klær 21:44
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #41 Skrevet 27. mai 2010 tøybleia lakk og jenta var konstant sår.... Akkurat som med landlord sine...Må bruke pampers active fit! Eneste som funker her
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #42 Skrevet 27. mai 2010 21:45 Jeg kan si meg enig med at det jeg svarer like skart tilbake. Med en så sur respons, blir jeg like ivrig selv.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #43 Skrevet 27. mai 2010 Hva med skikkelige diarebleier? Tyntflytende greier... Hva gjør dere da?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #44 Skrevet 27. mai 2010 Det er jo du som har et problem, som legger deg opp i hva andre velger av bleier?? Hva har du med det å gjøre? Og kalle alle som bruker engangsbleier late blir rett og slett for dumt. For min del, er det fordi det lukter dritt, tar lang tid med vask. Og miljøgevinsten du preker om eksisterer ikke når du tenker på strømforbruk, utslipp, og vaskemidler. Det er du som har for dumme argumenter. Om du liker å sile bæsj, å vaske klær/bleier.. GO FOR IT! Men kom ikke å kall alle engangsbleiebrukere for late.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #45 Skrevet 27. mai 2010 Det er ikke alle som tåler fukt, og noen reagerer på overgangen fordi papirbleier forstyrrer fuktbalansen i huden. Noen barn kan ikke bruke tøy og andre barn kan ikke bruke papir. Hvilke bleier som er best for barnet er inividuelt.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #46 Skrevet 27. mai 2010 Aluminiumsfolie ????? Ja, da puster de garantert.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #47 Skrevet 27. mai 2010 Så du mener jeg skal stå å skrape av den blaute stinkebaisen til dattra mi i DO? Nei vet du hva! Det eneste du gjør ekstra er å vaske tøybiten med bæsj på! Vi andre gjør jo like mye som deg! Jeg bruker engangsbleier fordi de er på ingen måte skadelig for barnet mitt! Uansett hvor gla jeg er i jenta mi vil jeg faktisk ha bæsjen hennes bort så fort så mulig! Bretter bleia mer enn gjerne sammen, tar på en ny, kaster den ut, og ser den aldri igjenn! Takk gud for engangsbleier Koster ca 70 kr for 80-90 bleier, og det er en pris jeg mer en gjerne betaler.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #48 Skrevet 27. mai 2010 Hahaha, javel, så er jeg vel lat da:) SO? Aldri i livet om jeg orker å skylle 15 bæsjebleier i døgnet. Neitakk! Jeg kjører ikke bil, men reiser kun kollektivt.Er ellers svært så miljøvennlig av meg. Vedder på at du hi, kjører bil for hver en meter du skal bevege deg, røyker som en skorstein og kaster hvitevarene dine når de ikke lenger er moderne!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #49 Skrevet 27. mai 2010 Veldig mange av innleggene virker ikke sure før du hakker løs på argumentene ved at du kaller engangsbleiebrukerne for late. De fleste skriver hvorfor de går for engangsbleier.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #50 Skrevet 27. mai 2010 HI har tydeligvis utnevnt seg selv som bleiepoliti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå