Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 21 ¸.?°´¯)^^


Lillemy36

Anbefalte innlegg

I motsetning til de siste fire månedene har jeg denne gangen ikke et eneste symptom, tviler sterkt på at det betyr noe spesielt. He he.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, skal aldri mer stole på tegnene jeg tror jeg kjenner. Mensen kom for fullt i dag. Jeg hater den. Denne gangen var jeg så sikker på at jeg var gravid at dette føles som en tidlig abort. Dette blir en dårlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei paaseliten..

Så kjett når tanta kommer,føler med deg.

Denne mnd trodde jeg også virkelig at noe var på gang, men nå sitter jeg her med murringer uten like...vondt slik det bruker være dagene etter TR har dukket opp...og sååå vonde pupper så jeg omtrent må gå med armene rett ut til hver side.

Har ikm på søndag, men tok gr.test idag tidlig og den var negativ,burde vel slått ut hvis det var noe på gang?

Bare forberede meg til tantebesøk nå og kjenner jeg egentlig er kjei prøving...ææsjj... Går bare inn i 6 pp nå, men med de forrige så gikk det da mye enklere...mulig jeg begynner å bli for gammel!!

Kroppen min lurte meg nok godt for har tom fått melk i brystene denne mnd...pluss at jeg begynte med mensmurringer på 6 dpo. Hadde el den 15-16 mai med mye aksjeinnlegg, så passet med festesmerter den tiden etter, men var nok ikke det alikevel..

 

En kjei dag...ææsssjj..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere...

 

ikke fått TR ennå, og tok en test strimmel i dag, kom 2 streker(den streken som avgjør om du er gravid var litt svakere) skal ta en ny en i morgen=D wehooo- enn så lenge;) SPENT

 

sender babystøv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drister meg til et: Gratulere lyst*på*nr*2 ;-D Positiv test er positiv test, hurra ;-D

 

Til dere andre som har fått den forhatte tante på besøk: Føler med dere! Man kan bli helt matt slik kroppen lurer man med tegn og ting. Til trøst kan jeg bare si at det går til slutt. Fikk nettopp gledesmelding fra en venninne som har prøvd siden juli 2009. Endelig satt spira. Så det går som oftest bra til slutt!

 

Jeg prøver å ignorere mine tegn som stor sett går på mensmurringer. I forhold til vanlig har mensmurringene kommet mye tidligere enn hva de pleier. Kommer til å test lørdagsmorgen (om jeg har fått testene fra billige-tester.no innen da) fordi jeg skal på fest på kvelden. Mens ventes lør eller søn.

 

Fortsatt lykke til dere alle andre med IKM i dagene som kommer........ ,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle som har fått positiv test!!! Og ønsker dere andre jenter som fortsatt ikke har fått TR og venter på IKM, lykke, lykke til, inkludert meg selv :)

Og til dere som har fått TR, lykke til neste pp!!!

 

Klem fra en som fortsatt ikke har fått TR, har ennå 2-3 dager igjen til IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk,, da ble jeg her igjen enda en mnd... Har IKM idag, ikke kommet noen mens ennå, men kommer nok da jeg testet Neg idag ...

 

Er ikke lett dette, men skal nå bruke monitoren for andre gang, og det syntes jeg er kjekt,, Enklere å vite da,,

Lykke til alle dere ander også, er en herlig tid ute nå fremover,,

Har fått fikset og ordnet masse i hagen nå, er god følelse det :))

 

Lykke til til deg også : Meg og lille snuppis... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg også går videre til neste runde. Temp. hadde i morges gått ned med 0,2 grader. Sjansen for at tante viser seg innen 36 timer er svært stor!

 

Neste IKM uke blir uke 25. Uke 25 er bursdagsuka til mannnen. Krysser fingre for at det blir en fantastisk bursdagspresang ;-D

 

Neste pp blir det hvertfall satsing for fult! Da er "karantenetia" for å ikke prøve så veldig på å bli gravid over (etter anbefaling fra akupunktøren min etter MA'en). Det blir litt skummelt! Fallhøyden blir litt større om man ikke får klaff om man prøver virkelig på å få det til!!

 

Ble spådd her at jeg skulle bli gravid mai/juni. Krysser fingre for at det stemmer ,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.... Ja her i gården kom TR for 2 dager siden, like trofast som alltid... Blei SKIKKELIG hormonell og hadde den "DASS" dagen på jobb, gikk med gråten i halsen hele dagen og skulle omgås med folk.. i tillegg er jeg inne i en skikkelig dårlig periode på jobb der jeg nesten vil spy av hele jobben og deler av personalgruppa.... rart hvordan enkelte finner det givende å møte opp på jobb bare for å heve lønn!!! jobben som skal gjøres driter de i :-((

i alle fall så har jeg ikke opplevd en slik hormonell dag før så vidt jeg kan huske...."gjeipet" i telefonen når jeg snakket med samboeren på tur hjem, så han trodde det var noen som var død....uff, mulig disse naturpreparatene man stapper i seg forsterker en del ting??

 

Bringebærmamma: Jeg ble også spådd til enten til denne mnd eller i løpet av 2-3 mnd og vet jo at man ikke skal vektlegge slikt, at det meste er underholdning..., men kan ikke for at det likevel sniker seg inn en tanke om kaaaaanskje det er en sannhet i det... jeg stola kanskje litt for mye på det denne mnd og ble derfor ekstra skuffet når TR kom.....

Ja, ja bare å trekke pusten dypt, rette ryggen og gå i gang med neste PP.

 

Kanskje noen andre har lyst til å "åpne" ny skravletråd for uke 25??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid!! Har prøvd i noen måneder nå, men denne måneden hadde jeg en følelse av at det ville gå.. Jeg følte det før eggløsningen, og vips, så satt den. Tok en test isted, og jeg bare visste at den kom til å bli positiv, Merkelig hva magefølelsen kan si! Mannen min kommer hjem imorgen, og jeg håper testen fremdeles lyser "gravid" når han kommer hjem.. har ikke sagt noe til han :)

 

Lykke til resten av gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer inn hit jeg selv om sambo og jeg egentlig ikke var prøvere denne måneden... Men vi hadde ubeskyttet sex EN gang før EL, og nå har jeg mange merkelige symptomer...

 

Tok en billigtest i dag (på utvannet ettermiddags-urin) som viser en tynn og svak strek, men den er tydelig farget. Er det noen som har opplevd dette og IKKE vært gravide? Synes liksom streken er så tynn og rar... Jeg har ikm i dag eller i morgen. Skal selvsagt teste igjen i morgen tidlig, så det blir litt for spennende egentlig.

 

Gratulerer så mye til alle dere som er gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg venter bare på tanta nå jeg.. :( sist jeg hadde den var 28.April å fikk negativ test i gårkveld.. :( Er man ikke gravid kan den jo bare komme så man får prøve på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del forsinket men nå kommer TR, begynnte å spotte nå på morakvisten...

 

Tror jeg må se litt mer på den her syklusen min for nå blir den bare lengre å lengre når den ikke hopper over en månte eller to da, men det begynner å bli en stund siden nå heldigvis.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...