Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 19 ¸.?°´¯)^^


Fru Tuttemor

Anbefalte innlegg

Woops. testet positiv med cd digital og der sto det pregnant 1-2 weeks! og så jeg som hadde avskrevet denne mnd, sa til mannen at jeg hadde fått mensen, blødde litt dagen før IKM, men stoppet opp. kanskje festeblødning?? testet i dag , 1 dag etter IKM, Jøsses. håper det går bra denne gangen, ikke mange symptomer, men i går skjelte jeg ut sjefen, det har jeg gjort en gang før og da var jeg gravid,,,, håer han ikke tok tegnet, Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så gøy!! Gratulerer så mye!

 

Stemningen er litt labrere her; mensen i dag som "bestilt" (NOT!), og mannen har feber og koker antagelig sædcellene sine (grrrr).

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iliis

Jeg venter fortsatt på tr.. Åh, Kan den ikke bare komme, så vi får begynt på ny pp.. Ting går så treeeigt!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter tr idag jeg og,håper sååå den ikke kommer...da jeg var på\ jobben kejnte jeg noe i trusa.åneeei der kom mensen tenkte jeg..ville ikke gå og sjekke,,men det var ikke mensen..det var bare litt utflod.. :) hååper den iiikke kommer :-/ lykke til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe TR ikke kommer på besøk, Fru Tutta. Krysser fingrene :)

Og gratulerer så mye til dere som har fått positiv test :)

Jeg har også gått over til innkjøp av bind og slike saker, og prøver å fokusere på neste pp. Graver frem det jeg finner av smarte triks, solvipect, salvie-te, ginseng.....Bedre lykke neste gang tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr er enda ikke kommet... venter spent...krysser fingrene å alt det der...

FLer som har det nervepirrende ??

 

Sensai,lykke til neste gang da,kanske vi kommer i samme ikm uke igjen om ikke lenge..

Ja lykke til alle dere andre også som ikke klaffet for denne gang.. er så spent på om det klaffer..og om det klaffer så kommer det jo;hvor lenge klaffer det..tror det blir noen fæle tre måneder hvis det har klaffet..huff...gruer jeg...hm fikk plutseli lyst på bacon...hmh...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle dere som klarte det denne gangen!

 

For min del kom TR i går, har også tatt tester i dag og i går, for å forsikre meg at det ikke var no inni der.. Desverre (buuuhuuu)

Da for jeg og dere andre i min sko trekke pusten dypt og fokusere på neste PP.

 

Det var jo min 1 pp da, så man jo kan ikke forvente at det klaffer med en gang heller.. Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo synd olaskebab :-( lykke til neste runde da:) da klaffer det :)

 

Venter enda på Tr jeg..er 1 dag over ikm..kjenner ikke noe til noe egentlig...regner med mesne kommer snart da :-(er vel ikke så heldig at den uteblir..:-/

 

Lykke til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Der var det klart gitt. Gravid!! 1pp denne gangen også. Skal skrive et lengere innlegg om alle symptomer osv ikv. (jeg er en systematiker så har alt nedskrevet i filofaxen :-) ). Litt andeledes enn første gang. For det første alt mye svakere denne gang, for det andre det meste litt forskjøvet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah igårkveld kom Tr :(:(:(:(:(:(:( sørger idag...

to dager over kom den helvettes dritten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig synd Fru Tutta, ja den TR er virkelig dritt for tiden. Spesielt når den kommer til for seint også, gir liksom litt ekstra håp noen dager før den melder sin ankomst.

Men lykke til neste pp, får håpe det klaffer for oss begge :) Og alle de andre som også fikk besøk av TR denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...