Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 19 ¸.?°´¯)^^


Fru Tuttemor

Anbefalte innlegg

Jah da starter jeg her jeg :) med nye håp og godt mot :)

Har IKM 12 mai.

Vurderer å begynne med bidronninggele og wild jam men er redd jeg er litt sent ute for å begynne nå.. kanskje prøve EL testing også,men er redd jeg skal bli for stressa med å prøve for mye greier...Skal prøve å ha meg mest mulig under EL tider slik at den ikke slipper unna denne gangen :)

Flere som passer inn her eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi første PP da :) så morro,håper det klaffer første for søk da:)

Tenkte å begynne på dag 8-9 i syklusen(leste at ei fikk EL så tidlig så jeg skal ikke la den sjangsen få slippe unna hvis jeg også har det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleDina + 2englebarn

IKM 16 mai, så da passer jeg nok inn her ja :)

Er min 3 pp, så får man se da, om det klaffer denne gangen.. De to første pp, så traff vi ikke på EL en geng, jeg mener.. Hadde en bra syklus på 28 dager, og helt ut av det blå, så endret det seg til 32 dager fra februar av.. Så, større sjanse denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse syklusene er litt bisarre,hååper ejg har en på 28 denne gangen også at den ikke begynner og tulle nå,skal prøve denne PP uten verken Eltesting eller bidronninggele og wild jam,men gårdet ikke denna gangen heller så blir det full pakke neste PP altså...Vet jo vi kan bli gravid så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også,IKM 10 mai:)

Dette blir 3 pp.Gått på både bidronninggelè og wild yam i 2 pp nå og håper det hjelper.Tenker jeg begynner å EL-teste imorgen,har akkurat kjøpt tester fra billigtester for første gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer vel inn her jeg også. :) Har IKM 16 mai. 1pp. Kjempespent, men prøver liksom å holde forventningene nede slik at jeg ikke blir skuffa om det ikke går på første forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt ELtester idag :) tror jeg begynner imorgen eller søndag med det :) er 7tester i pakken...Er litt spent jeg :)

Er 6 dager til El ifølge babyverden sin syklusberegning(sett at jEg har 28 dager da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 10 mai her også, dette blir spennende, tør ikke tenke for mye på det for ikke å bli så skuffet om det ikke går, blir 1. pp.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en mulig SA jeg nå,blør enda på dag 10,da kan jo El bli forskyvet...har kjøpt Eltest fra billigtester nå så nå skal det jaktes på EL :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør enda på dag 11/12...tok Eltest idag,ble en svak strek,er dette bedre enn ingen strek?Første gang eg tar slike..ska teste imorgen også,kansje streken er sterkere da:)Har smerter i eggstokkområdet,satser på at det er Elsmerter og ikke har noe med blødningen og gjøre..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1pp. IKM 15mai. Spennende greier. Har en jente født i feb 2008 fra før. Har ikke så store forhåpninger da min mann er bortreist dg 13-15 i syklusen.

 

Leste her inne om å ha sex annenhver dag fra dag 10-20 forige gang, og da var det klaff på første forsøk. Får se hvordan det går denne gang.

Sist hadde jeg 4sykluser uten piller før vi fosøkte, denne gangen blir det bare en pillefri syklus, men den virker å være stabil på rundt 28dg.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dyyyyytt*

 

Endelig!! Kan jeg med vel og viten, melde meg inn på en ikm tråd!! :D Ikm 14. Mai! :D *wheee*

 

Etter pilleslutt i november 08, har eeeendelig kroppen min, ved hjelp av bidronninggele, starta å få eggløsning igjen! Jippii! Positiv el-test i dag, så innen to dager venter jeg tempstigningen!! *krysserfingrene*

 

Hvordan står det til med dere andre som venter til uke 19 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hopper herved over fra uke 18 til uke 19; positiv EL-test i går, nesten en uke senere enn forventa. Men, men, sen EL er MYE bedre enn ingen EL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg EL er over for denne gang og krysser fingrene for at vi har truffet:)Blir vel en aldri så liten symptomjakt de neste ukene enten jeg vil eller ikke..

Pleier aldri å bruke graviditetstester før etter IKM,men denne gangen har jeg bestemt meg for å teste noen dager før bare for å få brukt opp de 5 testene som fulgte med da jeg kjøpte EL-tester:)

Spennende blir det iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fådd positiv el test:-):-) jeg jakter på min jeg,3 dagen idag men ingenting enda,har bestilt flere så jeg ska nok finne den om den kommer:-) har Ikm 12 mai så vi får se om syklusen holder seg på 28..er på dag 12/13 nå så vi får se imorgen kansje:-)

Er det noen her som har brukt QuickRespons eltest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megapositiv el-test i dag!!! Var litt sånn..bob bob i går om den var positiv (strekene var like sterke, uten tvil), men i dag er den ihvertfall positiv!! No doubt about it! :)

 

*whee*

 

Endelig kan jeg få være med i dpo land..telle ned på dager..ikke lete etter symptomer.. Vite nå mensen kommer! (håper den ikke kommer da, men...ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldi du er da :) kryss fingerene for meg da å håp at jeg også får positiv eltest snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet nå i ettermiddag bare for morro skyld å den ble neeeestn positiv,hvis du sto litt unna så du det var nyanse forskjell men når du så nært så var streken bra like i farge :)!!!!!!!!!!!!

Tro om det er en positiv test imorgen da...:D nå ble jeg litt glad her jeg,haddebasert meg på at det ikke kom en El denne månede pga denne muligev tidlige SAen jeg tror jeg hadde nå..

Noen fler som tester ?? er det ingen her ?? skriver dagbok jeg her føler jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tutta

jeg har ikke testet. kjøpte en slik test på apoteket, men var kommet for langt ut i syklusen til å bruke den, så da skal jeg teste neste mnd (om detikke skjer noe denne mnd, men det skal vel godt gjøres i 1. pp) Lurer veldig på om jeg har hatt EL., ingen el smerte denne mnd og bare passelig el slim (lite i forhold til andre mnd). har kjørt på hver 2. dag fra syklusdag 11 - 17, kanskje er det for sjelden, og at vi må legge inn et ekstra gir neste mnd, kjeeempespennende dette,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt smerter men er usikker på om det er elsmerter,slim syns jeg er vanskeli å bedømme siden det er også *kremtekremte* noe fra mannen også som kommer ut..

Men vi har oss annehver dag vi også,er vel det som er anbefalt,de sier jo at hver dag er for ofte og at kvaliteten på spermen blir dårligere om man gjør det hver dag..

1pp ? jeg ble gravid på 1pp jeg ;) så det er nok like stor sjangs for at dere treffer på 1pp som på 3-4pp :) begynnerflaks heter det kanskje :)

Men jeg fikk en BO jeg da men det er da en liten prosent som får det så jeg tror du er trygg fra det :)

Morro med pp også da :) litt god pleie i forholdet ;)

btw jeg testet positiv El idag også med billigstrimmel *jeeei* ,skal teste i ettermiddag også men QR bare for å sjekke om den også blir positiv :) føler meg litt ivrig nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!:)

 

Jeg venter ikm 14 Mai!:) Kjempe spent, har hatt stikkinger å murringer i magen siden i går.. Vi har hoppet te sengs allerede over en uke i strekk her nå. Leser fra noen her at spermkvaliteten blir dårlig hvis man har seg hver dag.. Visste ikke noe om dette, så krysser fingrene for at det går bra likevel.. Er første pp btw, så kan ikke håpe for mye, men det er ikke så lett når man vil så gjerne!:)

 

Forresten, nå har jeg jo gått på p-pille i kanskje 4-5 år, men kan ikke huske at jeg hadde EL smerter før jeg begynte på de. Er det vanlig å ha så smerter til EL? Men håper det er EL og ikke IKM da!:) IKM ville jo vært litt tidlig uansett men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelie Elsmerter nå jeg,igår og idag..er dette mens egget løsner eller har løsnet eller når er det i syklusen ?

 

Har ikke hatt slike smerter før jeg da bortsett fra forrige EL,husker det når at det var en smule vondt på samme måte som nå...satser på at vi treffer denne pp:) :) :) :) :)

 

Olaskebab Når tenker du og teste? hehe jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg til over IKM men.. TR tegnene er jo like som graviditetstegnene så jeg tror jeg blir å belage meg på å vente til over,evt noen dager etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Da er symptomjakten igang..selv om jeg prøver å ikke kjenne for godt etter.Er på dag 20 i dag og kommer til å svi av en test på fredag:)

Håper denne uka går fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...