Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 19 ¸.?°´¯)^^


Fru Tuttemor

Anbefalte innlegg

Ja der var EL over for denne gang,krysser fingrene for at vi traff og at den sitter :) Hold deg travel ariel 78 så går uken fort :) jeg skal prøve å holde meg kjempetravel jeg,har ikm 12 så vi får se :)

Symptomjakt ja..hmm...blir nok å ufrivilli delta på den jakten da..men skal prøve å holde meg travel så tiden går fort å jeg glememr å tenke over det :)det hadde vel vært det beste... har sluttet å drikka kaffe for denn pp også siden jeg leste at kaffe kunne bidra til SA men man skal jo ikkje tro alt man leser men jeg er nå litt sånn at man kan jo være på den sikre siden bare for å gjøre det,har jo ingenting og tape..

Fler med overstått el ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt overstått el. I dag satte ff el på 29.april, så er 3 dpo i dag :)

Ømme pupper som fy, noe som for meg betyr at jeg har hatt eggløsning bare (ikke at det er bare bare for meg da. Hehe), merker om nettene at jeg har hatt el. Før eggløsning fryser jeg om nettene. Nå svetter jeg som en gris. Hehe. Blir spennende å se om noen symptomer melder seg om en ukes tid ++.

 

Åååh, det er så morro å endelig få være med på denne leken her! Har sittet her i 17 mndr og ikke kunnet være med på noe ikm-tråd, ikke sitte å telle dpo'er, ikke noe håp engang! Endeliiig!!! *wheeee* Haha! Har t.o.m hatt pliktsex for første gang siden vi ble prøvere! :D (syns nå det var litt morsomt også jeg da. "Nå skal vi ha sex!" Haha! Stakkars mannen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg også er med på en slik tråd,syns det er litt morro jeg da å skravle med dere som er i samme båt som meg da :) følge hverandre å se :)

Jeg tror ikke det er noe stakkars på mannen din drømme stress-less,tror han likte det jeg :D forandring fryder :D

 

Svetter jah,jeg frøs også før og nå svetter jeg,er det tilfeldighet vet jeg ikke men når jeg tenker etter så hadde jeg det slik :)

 

Begynner symptomene en uke dpo?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer kommer vel akkurat når det passer uansett, vil jeg tro. Hehe. Tenkte bare fra et litt logisk standpunkt at det er rundt en uke etter el at egget fester seg, hvis det er noe å feste. Har lest aaaltfor mye om sånne ting, skjønner jeg. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm ca.15.mai.2pp. men mannen reiste på sjøen for en uke siden, så sjansen denne pp er svært minimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat 1 uke til IKM og jeg føler pms-symptomene melder seg for fullt:(Skikkelige murringer i rygg og mage og ganske så irritabel.Typiske symptomer som alltid kommer uken før IKM:((

Så da er vel håpet ute for denne pp og da?

 

Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm det hørtes jo ikkje bra ut da ariel 78,men det kan jo være noe annet som trigger følelesene da.. du får krysse fingrene å satse på at det ikkje er pms ;)

Jeg kjenner ingenting jeg enda men det er jo 9dager til min ikm så jeg avventer litt..Har behov for å sove jeg men det kan jo være mye som gjør det slik..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn at det er sagt, så er det jo progesteronet som støtter graviditeten inntil rundt ikm, når hcg tar over. Så! Selv om en har pms og typiske mens-tegn ei uke før ikm, så trenger ikke det bety noe annet enn at en er i lutealfasen :)

 

Selv er jeg 5 dpo i dag! 10 dager igjen!! Tempen min synker ikke før tanta allerede er der (kommer alltid på morgenen/natta), så får ikke noe forvarsel heller! Hehe. Men svir nok av en test til helga, tenker jeg. Som det brødhuet jeg er :P

 

Men..har vi ikke en sånn ikm-liste vi? Med ikm-dagene våre?? Finner ingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe symptomjakt på gang eller? jeg har ikke merket noe ved tidligere graviditeter, men nå lurer jeg på que pasa med brystene. kjennes ut akkurat som ved melkespreng og sitring i brystvortene, merket det startet i natt. noen som har opplevd dette? kan jo være PMS symptom, men har ikke kjent det slik før hm. 1 uke igjen til IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merka ingenting jeg da forrie gang jeg var gravid før jeg var 1 uke over tiden og testet positivt,da merket jeg alle symptomene plutseli :-D

Er spent på om jeg merker noen nå :) om jeg er gravid da..

Har 8 dager til ikm nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VIL HA BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIL!!!!!!!!!!

Sånn der fikk jeg det ut...får lyst å rope enda mere jeg da men ...

ÆÆÆÆÆÆH!!!!!!!!!!!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber om dagene på en leketøysforretning, og hver j*vla dag blir jeg så inni granskauen verpesjuk!! Helledussen alle de fine babyene og ungene som kommer innom der! *smelt* Håper det virker positivt :P

 

Har i dag fått støt av ALT av metall.. Og det tar jeg såklart som et symptom :P Det første i verden sikkert. Haha!

 

Må alle huske å skrive seg inn på ikm-lista vår!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støt ? hehe ja det er nok sikkert et teng :);)

 

Ja jeg blir verpesjuk av å se nyfødannonsan i avisen..å når eg ser gravide..(da blir jeg litt sånn,hvorfor er DU det,det er jo jeg som skal være det,tror det ha noe me MA og SAen jeg hadde..)

Men nååå er det vår tur ikke sant?

 

Symptomer noen ? har ingen jeg...stikker litt i eggestokkene men det er ikke et tegn..Ikke 7dager dpo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk ja,ser ut som det er mange av oss:)

Håper virkelig det er vår tur nå ja,men jeg er fremdeles ganske negativ denne pp pga disse murringene i ryggen.

Men heldigvis er det snart fredag og jeg har tenkt å teste uansett.Får vel trøste meg med et glass vin om den blir negativ..

 

Prøver å huske tilbake fra tidligere graviditeter når det gjelder symptomer uka før IKM.

Men jeg husker jo INGENTING!!

Forstår ikke helt at det går ann å glemme noe som opptar så mye når det står på.

Men,men ,vente,vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker bare mine symptomer uken etter ikm , de var full av menssmerter og vondt i korsryggen og slikt,tenkte ikke slik da som nå (symptomjak osv osvt) i uken før ikm.. da var det bare slik " ja jeg venter på mensen jeg,den ser ut til å være sen,tilomgmed snart en uke..den kommer sikkert snart..trenger vel ikke teste før det har gått en uke over ??" Det var søstra mi som hylte at jeg MÅTTE teste HALLOO liksom..

"jaja da får jeg gjøre det da,sa jeg"

Gid jeg måtte hatt samme innstillingen nå..faen ta google å slike forum som dette... :-/ det er vel det som heter lykkelig uvitende..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"faen ta google å slike forum som dette... "

 

Hahahaaaa!! Kjenner meg såå igjen!! *knis*

 

Jeg har iiingen symptomer i det hele tatt jeg... Nesten litt skuff! Hehe. Er jo 7 dpo i dag! (ja, jeg ser jo hvor teit det høres ut!!) Får nok snart velkjente mensmurringer, humør fra hælvete, kviser, fett hår o.s.v. og er jeg heldig? Tanta, neste lørdag... Men jeg har kanskje vært bittelitt kvalm? Var elektrisk i hele går også. Holdt på å begynne å grine for jeg fikk sånn støt av ene hylla på Spar her oppe. Haha! Hatt noen stikk og strekk nede i høyre lysk ca. Nei, se her da! klarer jeg å finne noen symptomer likevel! Nei, hva er det dere får meg med på!! :P

 

Egget får ikke sjangs å feste seg engang, her inne, før man har symtpomer i fleeeng. *flire*

 

Vi damer er noen rare dyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja har googlet mye jeg desverre..mye jeg skulle likt å ikke visst...men men nå vet jeg det å får prøve å puste roli og finne på en givende hobby så jeg kan sluke meg i istede for å drive bekymringsfull rundt å vente på SA..

Ingen symptomer enda..finner annen forkalringer på de som kasnkje er,hodepine,svimmelhet(jobber ombord i en båt igår og idag og imorgen)

Ellers ingenting...

Stikker bittelitt i venstre side(som det gjorde sist jeg var gravid)

Hmm...har ikm om 6dager...

 

Fler med symptomer ??eller jegsynsjegkjentenoe symptom :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke tenke for mye på symptomer, slik at forhåpningene ikke skal bli for høye. Meeeen det er ikke alltid like lett. Er 6 dpo nå og jeg synes jeg kjenner litt press i puppene - kan det være noe?? *håpe* Og er det ikke litt mensmurring også?

Synes det er frustrerende at graviditetssymptomer og menssymptomer kan være så like, som om kroppen spiller oss et puss og ikke vil avsløre seg selv for tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var testen tatt,3 dager før IKM og selvfølgelig negativ:((

Det var jo det jeg trodde så det kom ikke som et sjokk,men fremdeles ikke noe gøy..

Da får jeg nok slenge meg på en ny IKM tråd om en liten stund ,uke 23.

Lykke til dere andre:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå du ariel 78:)

 

Ikke mist håpe da, det kan hende du er gravid for det.. Jeg ville heller ventet på TR først, håp er ikke ute før hun dukker opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Olaskebab,men du prøver kanskje å psyke deg ned så du ikke er så oppgiret rundt ikm..bedre å ikke falle så langt ned vis man først skal falle...

 

Jeg syns jeg ante noe kvalme imorges...varte litt...kom nå i etttemiddag igjen,,bare sånn litt... ikke såpass at man får frysningekvalm men sånn akkurat at jeg kjenner at jeg er det uten å må slutte å jobbe...Eller er det ingenting av symptomer... er 8 dpo... akter å vente med å teste til etter ikm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der stakk det i eggstokken gitt.... :D :D enda et symptom... synd det er et på både ikm og tr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen olarskebab og fru tutta:)

Prøver å forberede meg ja,men føler også at jeg kjenner kroppen min og symptomene såpass godt at jeg vet når TR er på vei..dessverre egentlig,det blir jo aldri spenning rundt IKM når disse symptomene melder seg en hel uke før!!

Men,men for en gangs skyld ønsker jeg virkelig at jeg tar feil:)

 

Spennende å følge med deg Fru Tutta:)

Liker alle oppdateringene dine:)

Lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjentatte stikkinger i eggstokkene nå..mest på venstre side,litt på høyre side også ...hmmm... er ikke murringer men skikkelie stikk..er spent på ikm.. 9dpo nå :)

 

VIl ha fler sympotomer her!!! noen ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...