Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 19 ¸.?°´¯)^^


Fru Tuttemor

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke mye symptomer gitt...hadde sprengte bryster (våknet på natta at de sprengte slik 1 uke for IKM) men det gikk over rimelig fort,ellers ingenting, null utflod etc. prøver å huske tilbake på forrige graviditeter (2 stk hvorav 1 MA) men husker ikke en døyt pga de ikke var planlagte.Har hatt tendens til mensmurring de siste dagene, men de har vært svake og kommet og gått. håper jeg ikke får mensmurring på mandag, for da kommer mensne tirsdag - be sure. lykke til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har merket et press på siden av puppene i dag, 9 dpo. Vet at før TR kan det være litt ømt der men kun med berøring. Ellers ikke noe spesielt som ikke inntreffer før TR.....Er så utrolig nysgjerrig om det er noe der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ny her og har IKM 16.mai.

 

Vi er ikke i første PP engang. Den blir neste mnd. Men vi hadde sex en gang rundt eggløsning, så jeg tar sjansen på å bli med her, om ikke annet for en prøveomgang :)

 

Håper jeg er velkommen og at dere kan hjelpe en uerfaren fersking med råd.

 

Er 8 DPO i dag, og har som flere andre, murring og ømme bryster, og er irritabel!

 

Gleder meg til å bli kjent med dere, ser det er fler som er i første PP.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg har ikke pms-symptomer..enda.. 10 dpo.. Jeg er ikke blitt sint og sur endaaa!! Hehe. Bortsett fra mine ømme pupper, merker jeg ingen verdens ting. Hm...kanskje det er et symptom? :P Haha!

 

Men ettersom jeg har forstått er jeg veldig utsatt for ekstrem svangerskapskvalme, siden min mor hadde det under alle sine tre graviditeter.. Og det er jo arveliig! Så...antar jeg begynner å spy så fort jeg kan anses som gravid. Hehe. Og dette går vi å streber etter? Blæh.. Haaater å spy....får håpe jeg er heldig...

 

Dette blir nok siste prøvesjangse før bryllup også! Gubben reiser på jobb på mandag, og skal jobbe vekke i 5 uker minst. Kun hjemme i helgene.. Kanskje. Men det er like greit egentlig. Er jeg gravid denne måneden, så passer det fint å kunne annonsere det i bryllupet...hvis ikke, så passer det like fint å kunne skåle med champagnen. :)

 

Nei, nå skal jeg gå å kose meg med gubben, siste dagen vår sammen før han reiser!!! *sukk* Gruer meg til å måtte sove borte fra han...

 

Noen som HAR symptomer da? Leste litt over her, men..surrehuet meg har jo glemt allerede hva jeg leste :P Hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i morgen og hadde egentlig bestemt meg for å stole på testen jeg tok på fredag,som var negativ.

Men selv om jeg vet at den helt sikkert var riktig klarer jeg alikevel ikke la være med å være spent på morgendagen..kommer til å bli en laaang natt med dårlig søvn:(Ikke klarer jeg å holde meg borte fra denne tråden heller..:)

Det er forresten skikkelig kjipt å våkne til TR på en MANDAG av alle dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er forresten skikkelig kjipt å våkne til TR på en MANDAG av alle dager!"

 

Signérer og klemmer! Krysser fingrene for at INGEN TR kommer til deg i morgen!!! :D Og helst ikke på et helt ååår! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKm tirdag, men tror må belage meg på ny pp. spotting ikveld... og kvisetryne som før mens, jaja målet var vårbaby og kanskje får jeg med meg skisesongen neste år også, det er i det minste positivt, lykke til dere andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM lørdag, så enda en stund igjen, men lurer på om ikke jeg kan kjenne et og annet symptom. Hehe

 

Føler at brystene er litt fyldigere. Ikke direkte større, men fyldigere. Føler de ikke de har vært så velfylt etter forige ammings.

 

Går oftere på do enn ellers, men føler meg også veldig tørst,så drikker mere.

 

Tror ikke jeg kjenner noe særlig stikking i siden, dersom dette eventuelle svangerskapet er likt som det forige skal det være noen vanvittige festesmerter tirsdag/onsdag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er uke 19 her endelig, men ikke mye håp å spore for min del. IKM på onsdag, men brant av en test i går - negativ. Men får vel vente til tanta kommer med å avskrive denne måneden helt. Lykke til alle dere andre, blir spennende å følge tråden utover i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir kjempe spennende å følge tråden!

Spent på hvem som havner på gravid og hvem som må prøve videre :)

 

Hmm, jeg hadde tenkt å ta en test på onsdag, 4 dager før IKM, men hvis du har fått negativ så er det kanskje lurt om jeg venter.... hmmm...

 

Dette blir en spennende uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) vi VET jo at det lureste er å vente til IKM, men lar oss friste til å teste tidlig gang på gang. Så tester vi negativt, men begynner å tvile. Jeg KAN jo være blant de som tester positivt sent, mulig jeg er gravid likevel... så ender vi opp med å svi av enda en test allerede før IKM! Ja, ja, vi får være unnskyldt for å være litt sprø. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet itl IKM-dagen,men våknet ikke til TR:)

Fremdeles ganske sikker på at tanta kommer pga murriger og negativ test på fredag..gruer meg til hvert toalettbesøk:(

Spennende å følge denne tråden videre denne uka ja:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest iliis

Tror jeg må melde meg inn her jeg. Kanskje litt sent men:p hehe!

Jeg har en veldig varrierende syklus, men trodde jeg hdde ikm i uke 18.. Tr har enda ikke kommet, og jeg får kun negaive tester:s Så håper tr kommer snart, så vi får begynt på ny pp.. Kjenner mensmurringer, så regner med den er påvei.. Jaja, bedre lykke neste mnd da.. Nok en gang!

Mulig jeg får begynne på pergo den kommende pp... Noen her som går på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så frem til denne uka, uka da TR ikke skulle dukker opp. Men nå ser det jammen ut som TR melder sin ankomst med en aldri så liten "for-blødning" som den pleier :( Så da er vel håpet ute for min del denne perioden. Ikke noe gøy med en slik blåmandag......da er det bare å planlegge neste pp.

 

Men masse lykke til til dere andre, får håpe det blir mange januar babyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, Sensai! Men det er godt å høre at du er ved godt mot!

Snart er det ny prøveperiode og du skal se at vi dukker opp der flere av oss andre også. Følg med på IKM lista vår, en etter en popper vi nok opp på "ikke gravid".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver meg på her jeg! skulle hatt mensen igår etter 28. dagers syklus som jeg har hatt sia jeg fikk mensen som 12 åring:-o

 

men har de 2 siste mnd testet etter EL me eltester,har hatt el dag 17, så har hatt lutealfase på 10 dager, nå har jeg ennå ikke fått mensen så rart,men lutealfasen er iallefall nå 11-12 dager! d er bra,mn tror jeg har hatt lutealfase på 10-11 dager hele tia nå sia syklus alltid er 28 dager, testa ikke etter el da jeg ble gravid me vesla,eller sist gang,så er jo mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM i dag, men ingen TR og ingen pos test...

 

HAdde mens murringer på fredag, og trodde den kom lørdag, men igenting skjedde, sånn fortsatte hlee dagen, og gårsdagen. I natt har jeg vært så urolig for bekkenet har begynt å lage noen smerter igjen.. men ingen mens i dag heller og ingen pos test.

 

Hvor lenge bør jeg vente med å ta en ny test dersom TR ikke kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting! alltid hatt 28 dagers syklus,idag er jeg på dag 30. :o har hatt 2 mnd med lutealfase på 10 dager,mens kommet etter 28 dager helt siden jeg var 12 år! :o å vet ikke hvordan lutealfasen var før,kan være som sagt den har vært 10-11 dager alltid, men nå er jeg på dag 30. å skjønner ingenting>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom tanta ja,1 dag for sent..

Visste det jo egentlig,men forbanna kjipt alikevel!!

Nå leter jeg "desperat" etter fordelene mine denne mnd som jeg ikke er gravid,men vin begynner å bli en magrere trøst for hver pp:(

 

Håper tiden går fort mot neste pp.

Melder meg på en ny IKM uke 23 tråd om en liten stund..

 

Lykke til dere andre:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så kjipt ariel 78!! :(

 

Men! Du får tenke sånn at nå blir en evt. baby født en måned nærmere våren! :) Lettere for baby og dere som foreldre med litt mildere vær. Og med vinteren vi hadde denne sesongen...tenk om det blir den samme neste vinter!! (må jo da også si at jeg våknet til snø i dag...!!)

 

Mager trøst men... Det er i det minste litt!! *trøsteklem* Fremad marsj, med nytt mot!!

 

Og håperpåennr2! Du begynner jo å ha gode sjangser da! Er ikke alle som har positive tester tidlig, eller på ikm. Inntill ei uke etter ikm er vanlig å teste positivt! Skal krysse fingrene veldig hardt for deg!! :D

 

Jeg har prestert kunststykke å bruke opp de få testene jeg hadde, allerede...og jeg er i dag, 12 dpo! Haha! *flaaaut!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Ariel, dette var trist. Men jeg støtter Drømme stress-less sin positive tankegang på at det er bedre å få baby nærme våren!

Sitte inne i 8 uker pga kulde og snø er ikke hyggelig!

 

Meeen jeg begynte testefesten i dag jenter.... og jeg brente av tre etter hverandre... de viste nemlig svaaakt positivt alle sammen.

QR og CB+.

Kjenner jeg er i sjokk! Tør ikke juble, men har så lyst!

Jeg tar en ny i morgen og da håper jeg den er sterkere.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, gratulerer Jotne! En tester ikke 3 positive tester uten grunn!

 

Jeg har vært i butikken nå og kjøpt inn bind og tamponger (for å roe meg litt ned med alt babystyret) selv om det så langt ikke er tegn til tanta. Med negativ test på søndag og IKM i morra nærer jeg fremdeles et ørlite håp, men får nok belage meg på skuffelse en av de nærmeste dagene. Satser på vårbaby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere jotne :) :) jeg tør ikke teste jeg enda..har ikm imorgen og gruer meg,tør ikke teste før til helgen vertfall :-/ fikk vondt idag,et skikkelig sting i venstre side,et AU unnslapp munnen min akkurat idet..ellers er jeg svimmel(som om jeg er ombord i en båt,alt gynger,fryktelig trøtt hele dagen...å veldig sliten i ryggen etter bare 5-6 timer på jobb..men det er vel tr symptomer tror jeg..vanskelig å skille dem syns jeg..men det får vi se til helgen,har både billigstrimler og QR tester så da får vi se om jeg trenger dem eller om den beryktede tanta kommer :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegn sitter her nå enda 15 dpo, over ikm men ingen mens.... Derimot har jeg et bekken som begynner å verke.

Testet på morgenen i går og den var negativ, jhar ikke testet i dag, men tenkte i morgen tidlig...

Kan man få pos test fra en dag til en annen? stiger hcg så fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...