Gå til innhold

Liten presentasjonsrunde?


Luna har født.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ikke noen spesielt LITEN presentasjonsrunde, men moro å se at så mange har termin i desember! Melder meg inn her i terminklubben jeg også :)

 

Er snart 24 år gammel, og bor på Nordmøre sammen med samboeren min. Vi venter vår nr 1 den 23 desember. Gleder meg masse til å bli mamma, og håper virkelig dette går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 år, og bosatt på sørlandet. Har vært sammen med barnefaren i 5 1/2 år, og bodd sammen i litt over 2. Vår første baby! Har aldri gledet meg til noe så mye i hele mitt liv! :) Har foreløpig termin 15.des. Føler veldig på meg at dette skal gå bra, så er ganske overbevist om at det gjør det.

VI hadde planlagt å holde det for oss selv frem til det hadde gått 12 uker, men det var jaggu lettere sagt en gjort! Nå tror jeg omtrent hele familien, både min og sambo's, krangler om hvor vi skal feire jul.. :) Veldig koselig da. Har bare fått masse positive tilbakemeldinger!

 

Gleeeeder oss:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år og student fra sørlandet:) Venter rundt omtrent 28 desember, men litt usikkert enda med endelig termin:)

 

Sluttet på pillen for 2 mnd siden, og hoppet av i svingen den første mnd, men bestemte oss for å ta ting som det kommer denne 2 måneden, og BLINK! Traff med en gang!!:D D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 33 år å venter mitt 3 barn. (har mistet 2)

jeg er fra sørlandet å har terimin den 13 desember men får nok før den tiden

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, litt skummelt og nytt dette her! Skjønner ikke så mye av terminologien, telling av uker og sånt enda, men det kommer vel ;) Er 26 år gammel student fra Oslo, mulig termin 4 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Voksen, men ung kvinne i begynnelsen av tyve-årene på vei med sitt tredje barn med termin 21.12.10 ;-) Har fra før en herlig gutt født i julii 06 og ei jente født i januar 2009 - så blir relativt tett her også ;-) Bor i Akershus fylke med barnefar som også er min kjæreste på 6.året :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 37 år,bosatt i Akershus, foreløpig termin medio desember og venter min 5. Har 4 på henholdsvis 6, 8, 15 0g 17, så denne lille her kom som en overraskelse :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ung kommende mor her, 20 år og bor i kristiansand. venter første 19. desember, ikke planlagt men en veldig positiv overraskelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Er 32, bor i Akershus og venter min og min manns første:-)

 

Antatt termin er 23. eller 24. desember.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 1, termin er foreløpig beregnet til 10 desember. Og vi glede oss noe veldi, selv om dette er litt skrekkblandet fryd. Mye glede og en del bekymringer.., blir vel bedre jo lengre inni svangersakapet vi kommer, og ting blir mer sikkert!

 

Jeg er 31 år, gift og bor i Troms.

 

Er en lang tråd dette, men i løpet av mnd. som kommer får jeg vel sånn høveli oversikt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 år og bor i nordland sammen med min forlovede og min lille datter som blir 7 måneder 5. mai.

Jeg er ikke glad i putte hormonelle greier i kroppen, så vi har ikke brukt noe prevensjon, så dermed ble også gravid ganske kjapt igjen. Men syns bare det er koselig med to tette. Litt tungt å ha en baby nå som jeg er i begynnelsen av svangerskapet og ikke har energi overhodet.

 

Har foreløpig beregnet at jeg har termin 31. desember, altså på nyttårsaften. Men nå husker jeg ikke helt når jeg hadde mensen sist, så den termindatoen blir garantert forandret når jeg har vært på UL :)

 

Gratulerer og lykke til folkens! :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg er 27 år og fra Vestfold. Er førstegangsgravid med termin rundt 25. desember. Jeg fant det ut kl 05 i dag morges at jeg er gravid.. så veldig ferskt dette her. Men har hatt det på følelsen i nesten to uker (da jeg normalt er veldig presis) så det kom ikke som noe sjokk. Det var ikke planlagt, og timingen er litt uheldig.. så er både glad og litt skremt.. men får gjøre det beste ut av det. Jeg er heldighvis ikke alene om dette... og selv er jeg egentlig veldig klar for det (bortsett fra at omstendighetene kunne vært bedre). Hatt litt symptomer som begynte rundt forrige uke..og denne uken har morgenkvalmen begynt... ellers er jeg bare veldig sulten hele tiden og er litt uggen i kroppen... Men humøret er på topp :D

Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Heisann.

Er 33 år gammel og bor i trøndelag. har to gutter fra før, på 13 og 7 år. Venter ei lita tulle med termin 7.desember.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI :)

jeg er 24 år gammel, fra Nord Trøndelag. Har ei jente på 3,5 år. venter en gutt, termin 2. desember.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, bor i Drammen med samboeren min.

Har termin 8.desember og skal ha en gutt :)

Det er den første for oss begge, og vi er SUUUUPER spente :D

 

Flere i drammen/ drammensområdet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og bor i Hamar.

Venter nummer 2 den 29. desember, 5 dager forskjellig menstermin ifht førstemann, som blir tre nå i desember. Hun kom tre uker før termin, så det blir en spennende adventstid på oss i år.

 

Vi har forsøkt å få en lillesøster eller lillebror i over et år, en spire satt i fjor høst, men den mista vi 4. januar i år etter en MA. Det var tungt, men heldigvis kom denne spiren inn på tredje prøveperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...