Gå til innhold

Liten presentasjonsrunde?


Luna har født.

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte det var hyggelig for oss som skal ha i desember å bli litt kjent etterhvert.

 

Selv er jeg 34 år og bor i midt-Norge. Jeg har to kjekke gutter fra før som begynner å bli store. 11 og 6 år :)

 

Gleder meg veldig til å bli 3-barns mamma, noe jeg alltid har tenkt at jeg skulle bli. Det har liksom manglet en, og nå er endelig mannen med etter litt tankeprossess i fjor sommer.

 

Vi har vært uten prevensjon siden seinsommeren, men har "prøvd" kun 6 pp. Det må jeg da si meg fornøyd med :)

 

Håper menge flere kommer etter :)

 

Luna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Da melder jeg meg også inn her! Termin 3 desember. Har ei jente på halvannet fra før så det blir to tette her!

 

Gleder meg til å bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!

 

Termin ca 1 des.. Har en gutt på 1 1/2. er 31 år. Bor i Trøndelag for øyeblikket, men flytter hjem til Oslo rundt termin (prøver ikke tenke på hvor mye stress det kan bli)

 

God påske

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år og kommer fra vestlandet.

Venter nummer 4 den 8 desember.

Har barn på 5, 8 og 10 år, så blir en attpåklatt. Blir koselig det!

 

Etter en OPS som vi mistet i januar, gikk vi for prøving av nr 4 igjen, og den satt i 2 pp :o). Nå håper jeg bare at den lille spiren klorer seg fast i 9 måneder!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere..

Jeg har termin 04.12. Har akkurat tatt en test, og sitter her med mange rare tanker og følelser siden dette ikke var planlagt. Jeg er 38 år, vil ha fylt 39 innen termin.

Har 2 jenter fra før på snart 19 og 13, så dette blir en skikkelig attpåkladd.Samboeren min har 2 gutter fra før.

Håper nå bare at alt vil gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har akkurat fylt 37 år og bor i Nordland. Dette blir min første, kjærsten min har ei jente på 13 fra før.

 

Jeg har PCOS og har prøvd å bli gravid i et tidligere forhold, men lyktes ikke. Men da jeg møtte min kjære så ble det klaff med en gang vi begynte å prøve. Brukte faktisk Fertilitetsmonitoren for å finne eggløsning (har ca 30-31 dagers syklus) og fikk klaff med en gang. Men har også gjort endel andre lure ting for å bli "frisk". Har lagt om kosthold og trimma i ett år, gikk ned 30 kg på dette året. Så da vi begynte å prøve, så satt den med en gang. Føler meg veldig heldig.

 

Har termin 7. desember foreløpig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg er 25 år og bor på østlandet. har ei jente som blir to år til uka :)

 

termin 5 desember. håper veldig å at alt går den rette veien da vi har opplevd feil vei før. veldig stas å være gravid, gleder meg så veldig til å kjenne spark i magen min!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 31 år og kommer fra østlandet. Har ei jente fra før på 10 år.

Har vært prøver i 5 år, og nå lykkes det på første forsøk.

Har termin 8. desember.Er fremdeles i lykkerus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er 36 år, bor i Hedmark og venter mitt første barn cirka 1. desember <3

Samboeren og jeg har prøvd i to år og endelig lyktes vi - da vi nesten var i ferd med å miste håpet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) jeg er 25 år fra vestlandet og har to jenter på 4 og 2,5 år. Foreløbig termin er 4. desember. men jeg tror d blir mer i midten av mnd. Gleder meg masse til å bli 3 barns mamma, så håper at alt går den rette veien=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei :)

 

 

Jeg er 29 bor på vestlandet. Har en herlig jente på 2,5 år fra før..Og gleder meg såå til å bli mamma igjen. Nå har vi prøvd i 1 år, så endeeelig!! :D

 

Etter to ma kjenner jeg litt bekymringer, men velger å håpe at dette skal gå bra :D:D

 

Terminen er ca 12 desember :) Det blir fin julegave det :)

 

Masse lykke til jenter!! og god påske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

For det første var jeg meget usikker om når første menstruasjon kom, husker faktisk ikke..i følge av menskalender sier jeg har hatt mens den 17. men jeg husker ikke, syntes det var noe med 24. så jeg får la det være og vente til UL.

 

Så kan hende ha termin den 26.nov eller 3.des :) Så jeg vil heller bli kjent med dere i desembertermin også..

 

Jeg har 2 barn tidligere på 13 og 6.

Samboeren min blir pappa for første gang. Han gleder seg noe sykt :)

Han gleder seg å ta pappa permisjon i 1 år mens jeg studerer ferdig til sommeren 2011.. håper jeg greier å ta BA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

24 år fra Vestfold, foreløpig termin 9 desember. Er også førstegangs gravid så håper dette går veien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin ca 30 november, men regner med at jeg går minst 1 dag over termin og derfor føler jeg at jeg hører hjemme i desember klubben ;)

 

Er 23 år, bor i Oppland og dette er første gangen jeg er gravid. hittil merker jeg nesten ingenting til det - så håper at alt går bra videre også :) gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :-D

 

Jeg er 34 år og fra Bergen, har tatt test i dag etter 2 forferdelig lange uker....

Vi har prøvd å få barn sammen i 7 år og nå er jeg endelig gravid på første forsøk med IVF, skal ta blodprøve på tirsdag så blir liksom ikke helt virkelig før det....

 

Dette har jeg ventet på så lenge, min samboer har to fra før, men det blir ikke det samme!

 

Tror jeg har termin i desember, så blir med i denne gruppen jeg :-D

 

Klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Jeg er 29 år fra midt-norge, Har en nydelig 3 åring. Har termin 14 desember, gleder meg så utrolig mye til å bli mamma igjen.

 

Testet positivt veldig tidlig, så tenker at jeg har hatt el litt før og at terminen er 11 eller 12. Men før UL går jeg etter første dag i siste mens.

 

Blir hyggelig å bli kjent med dere....

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 40 år og venter nå nr 3. Har fra før en gutt på 18 år og ei lita tulle på 14 mnd så dette blir tett. Men det er veldig ønsket, og vi hadde dessverre en SA i oktober så jeg tør ikke slippe jubelen helt løs enda. Men har ihvertfall foreløpig termin 10 desember.

Ønsker alle sammen lykke til og håper vi kan følge hverandre i disse spennende mnd vi har foran oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid, usikker på termin, men rundt 10 desember vil stemme bra.. fant det ut veldig tildlig, men kjente alle tegnene fra sist, har en på 3 år fra før.

Bor i trondheim og er 26 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

26 år fra Sørlandet! Har termin ca 3. desember. Vanskelig å regne ut da det ikke var planlagt i det hele tatt. Men en veldig hyggelig overraskelse da, håper alt går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Er 39 år og kommer fra østlandet. Har hatt en sa og et svangerskap utenfor livmoren de to siste årene. Har en datter fra før på snart 22 år så dette blir en skikkelig attpåklatt. Er jo temmelig ferskt enda og krysser fingra for at alt går bra denne gangen, og forløpig termin er 12. desember.

 

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er gravid etter å ha prøvd et halvt års tid. Termin 11.desember. Har en på nesten to fra før og vi gleder oss veldig til å få en liten søster eller bror :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...