Gå til innhold

Liten presentasjonsrunde?


Luna har født.

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 , fra østlandet ! Har en datter på 6 år. Hadde en sa i august , så vi har prøvd noen mnd nå før det endelig klaffet igjen =) Føler det er veldig anderledes den gangen her. Så har trua på at alt går den rette veien , som er 12 desember =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 28 år, fra Akershus. Førstegangsgravid og antatt termin i desember. Litt usikkert, da det kan være månedsskifte nov/des. Spennende tid fremover nå, ser frem til alt som skal skje! Dette blir gøy dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia allesammen¨)

er 26 år fra nordnorge. Venter nr to den 1 des. Har ei tulle på 2, 5 år fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jente på 25 år fra bergen her=)

har en jente på 2 år fra før=)

termin er 4 des!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er fra vestfold. har et barn på litt over 3 år. fant ut jeg var gravid i går kveld, og har termin rundt 11 des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen

Jeg er en jente på 28 år, 29 år om snaue 2 dager. Jeg har en liten gutt som akkuratt har fylt et år, og jeg har antatt termin 18 des. Så det blir nok en julebarn på oss, Staselig.

 

Jeg bor i sørumsand, akershus. Send meg gjerne en PM om det er noen i nærområde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei.

 

Jeg er snart 28 år, har termin 9 desember. Er nygift og førstegangsfødende fra Buskerud ;) Har i tillegg diabetes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Lister meg stille inn her etter MA i februar...

 

Er 31 år, fra Oslo, Termin 16 des, har en gutt på 6 år og ei jente på 3,5år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg her igjen... hadde ikke trodd det, men er gravid med nr 4. Har tre gutter fra før som er 10, 7 og 4 år. Har foreløpig termin 11 desember. Venter på at testen skal komme i posten, men over 1 uke forsinket mens og kvalmebølger hver dag, samt at det føles som om jeg har en klump nede i magen, så er jeg ganske sikker i min sak... Er ellers 34 år og fra Nord-Troms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Jeg er en 24 år gammel jente fra Vestlandet:) Førstegangsgravid og veeeeldig spent. Har prøvd et halvt års tid nå på å bli gravid så det gikk jo relativt kjapt egentlig:):) Har termin 5 desember:):)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!

Jeg er 25 år gammel og er fra Østlandet:) Jeg er førstegangsgravid jeg og, og syns dette er spennende og kanskje til og med litt skummelt? he he.. Har termin 9 desember om alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også:) Tror termin er rundt 11.des.

Har 2 barn på 7år, og 15mnd fra før av.

Er snart i midten av 20-årene, og bor i Midt-Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år og bor på østlandet. Vi har prøvd i 9 måneder, og endelig satt spira på første måned med fertilitetsmonitor :)

Dette er vår første barn, og vi er veldig spente og håper bare at alt skal klaffe!

Jeg har hatt litt usikre sykluser, men jeg tror termin er rundt 16. des :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 28 år, kommer fra Telemark, men er bosatt i Oslo. Det er første gangen jeg er gravid, så naturlig nok er jeg veldig spent. Jeg er student, men kjæresten min jobber.

 

Jeg har termin 5.desember. Håper tassen har tenkt til å komme omtrent da, i alle fall ikke så mye seinere :)

 

Gleder meg til å dele erfaringer med dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er 29 år gammel, og har akkurat funnet ut at jeg er på vei med vårt andre barn :)) Vi har en gutt på 2,5 år fra før, og har ønsket oss nummer to en stund nå, så det var en gledelig nyhet! Foreløpig ser det ut til at jeg har termin rundt nyttår, så det blir spennende å se.. I motsetning til de fleste andre håper jeg å gå litt på overtid, hehe..

 

Stas blir det uansett, gleder meg til å bli mer kjent med både den lille i magen og dere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

 

Jente 26 år fra Oslo her, førstegangs gravid.

Ble gravid mye raskere enn vi hadde forventet... sluttet med p-pillen i midten/slutten av februar, og nå sitter jeg her med en test (eller lettere sagt,flere tester)med 2 streker på :) Ifølge terminkalkulatoren er den store dagen 14.desember.

 

Gleder oss veldig! men synes det er vanskelig å holde på hemmeligheten, vil fortelle alle det! Mamma og pappa skal bli besteforeldre for første gang, og de vet det ikke engang :0) Blir nok fellt en del gledestårer når de får den beskjeden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er fra Oslo, snart 36 venter nr 2 ca 2 des. Har en gutt på 5 år fra før. Så krysser jo alt jeg har for at det går bra. Har PCO så har jo jobba for dette nurket noen år og forrige nurk også:-D

Formen er på topp foreløpig, og blir det som sist er det bare en dans på roser:-D (men endte uplanlagt keisersnitt)

 

Ønsker dere alle lykke til videre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 29 år og fra Vestlandet - har en gutt som er fire til sommeren - og jeg gleder meg veldig til å fortelle ham at han skal bli storebror ca 3 desember. :)

Samboeren min er litt skeptisk til dette her, dessverre - selv om han ønsker seg en til - fordi jeg har ME og slet med fødselsdepresjon etter førstemann. Jeg mener man må ta utfordringer som de kommer, og at dette fikser vi med et smil om munnen så lenge vi kan glede oss litt sammen. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten korreksjon her - jeg regnet 40 uker fra el, og det ble jo feil.. Så riktig termin (foreløpig) er 19. desember. Og da vil jeg ikke på overtid lenger :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammmen !

Jeg er fra Fetsund (Akershus), er 31 år og veldig lykkelig over å være gravid. Antatt termin er 11. desember. Har ei jente på 6 år fra Gleder meg til det er gått 3 mnd og jeg kan fortelle henne.....

 

Håper å bli bedre kjent med dere.

 

slj <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå gravid med nr 2. :) Har termin i midten av desember, og størstemann blir 3 i slutten av desember.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg er en jente på 26 fra Vestlandet. Er gravid for første gang.

Termin er 15. desember, så det blir en spesiell jul om alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 21 år gammel og er for tiden student. Etter en del diskusjon bestemte jeg og min kjæreste i 6 år for å begynne å prøve. Jeg sluttet på mini-pillen i slutten av februar og 4 uker senere var testen positiv - blink på første forsøk :)

 

Er nå 4+6 og har termin ca. 15. desember :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 21 år gammel og er for tiden student. Etter en del diskusjon bestemte jeg og min kjæreste i 6 år for å begynne å prøve. Jeg sluttet på mini-pillen i slutten av februar og 4 uker senere var testen positiv - blink på første forsøk :)

 

Er nå 4+6 og har termin ca. 15. desember :D og jeg er fra Møre og Romsdal forrsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...