Gå til innhold

Liten presentasjonsrunde?


Luna har født.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

 

Er 30 år og gravid med nr 2. Har fra før ei jente som blir 13 i løpet av året.

Sånn fort regna er termin rundt 9. desember. Skal på første kontroll 22.april.

 

Dette blir samboers første, så tror han er litt spent;O)

 

Etter en litt spesiell nyttårsfeiring, som endte på sykehus, der diagnosen var svangerskap utenfor livmor (etter først å ha fått beskjed om SA 18/12), så krysser vi fingrer og tær for at alt skal gå bra denne gangen:O)

 

Er forresten fra Vestlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia dere!

 

Jeg har termin ca 10-12 desember har jeg funnet ut :)

Er 25 år, fra sørlandet, og har en gutt på litt over 2 år fra før. Var med i desember 2007 terminklubb sist gang, så kan se ut som om desember er "vår måned". :)

Gleder meg over at terminen er litt tidligere i desember denne ganga, så kanskje jeg slipper julaften på sykehuset i år.. :) Men man vet jo aldri! :) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg foreløpig termin 8 desember. Syns dette er både spennende og kjempeskummelt. Håper alt er som det skal:)

Jeg er 6 uker på vei, og har første time til jordmor 20 april. Er kjempespent!

 

Bor i Østfold og er 28 år gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Førstegangsgravid med termin ca 14-16 desember.

Er nå 5 uker på vei og er superspent! Har fått time hos lege neste uke (da er jeg jo bare 6 uker på vei..) og time hos jordmor i uke 12.

 

Er 30 år og bor i Oslo. Gleder meg masse til dette vidunderet skal komme ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 år og gravid for første gang. Vi bestemte oss for at jeg skulle slutte med pilla, så fikk vi ta det som det kom, men hadde ikke regna med at det skulle gå så fort som det gjorde. Hadde en normal mens før den neste aldri kom. Dermed aner jeg ikke hvor lang syklus jeg har, og kan ikke si med sikkerhet når termin er. Men om vi regner 28 dager, så er termin 10.desember, selvom det står 8. i profilen min.. Går visst ikke an å endre på det...

 

Bor på Gran Canaria, og flytter hjem til Norge før babyen kommer, og blir hjemme. Østlandet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 25 år gammel jente fra finnmark. Har en jente på 3,5 år og venter nr to ca på julaften =) 25.12.10

 

Det smalt på første forsøk, som sist gang også, så er ikke helt sikker på hvor lang syklusen min er etter lange tider som p-pillebruker.

 

Vi gleder oss veldig, og er fryktelig spente på å fortelle det til alle =) hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en jente på 25 som venter mitt andre barn.

Har en prinsesse på 21 måneder, skal bli bra travelt.

Jeg har termin 16 desember foreløpig =)

Gleder meg til å lese hvordan dere har det under svarskapene deres.

 

Har ikke fortalt det enda så blir anony en stund til.

Vi gleder oss veldig med skrekkblandet fryd..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi.

Har ei skjønn datter på 19 mnd, og har termin den 7 desember.

 

Mellom disse to har jeg hatt 2 aborter, så jeg er veldig nervøs og spent på hvordan dette skal gå. Men har litt bedre følelse nå.

 

Bor i Tromsø og er 34 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia=)

 

Æ e ei jentea på snart 21 år. E fra troms.. Har termin den 8. Desember. Dettan e min første gang så æ e meget spent på korsn dettan vil gå. Håpe alt går som planlagt. Har prøvd nu i et halvt år:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år gammel (rekker å bli 22 før termin) termin 12. Dette er mitt første, kjæresten har en som blir fem til sommeren. Bosatt i Midt-Norge.

 

Gleder oss, men er nok litt reserverte til vi har kommet litt lenger ut i svangerskapet. Er veldig spente. Jobber, og har foreløpig tenkt å begynne på deltidsstudium til høsten.

 

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen..

 

Jeg er 21 år, blir 22 i februar.. Bor i Oslo og trives greit med det.. Dettte er mitt og sambo sitt første barn og vi gleder oss stort.. :D

 

Graviditeten var ikke planlagt, men veldig ønsket når det først skjedde..

 

Ellers studerer jeg sykpleie på høgskolen i Oslo.. Er snart ferdig med første året og kommer til å ta permisjon når jeg har gått 1.semester av andre året.. Jeg jobber også på korttidsavd på et sykehjem...

 

Er på utkikk etter noe større å bo i, så hvis noen vet om noen som leier ut en leilighet i Oslo/akerhus, så skrik ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ei jente på 26 fra Stavanger. I juni vil det være 3 år siden vi begynte denne lange ferden. Vi begynte på Pergotime men i november i fjor mistet vi i MA. Nå er vi gravide igjen og har termin 26 desember. Jeg føler på meg at dette vil funke og er overlykkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er 38 år og har en datter på 11 år (blir 12 i september). Det blir min samboers første barn.

Vi har forsøkt i snart ett og et halvt år og har lyktes nå. På naturligvis heldigvis. Vi har vært innom 3 pergotimerkurer i 2009, og har vært til vurdering til prøverør. Men fikk avslag pga av at jeg var overvektig. Så vi er kjempe glade at vi har klart det sjøl. HAr termin 4 desember.

Er fra finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 29 år og fra Rogaland. Venter nr. 3 i desember, usikker termin. Vi har to jenter på 4 og 6 år fra før. Vi har egentlig ikke offentliggjort det ennå, men pga at jeg er sykemeldt pga voldsom kvalme følte jeg at jeg var nødt til å si det til sjefen. Noen andre fra Rogaland med termin i desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

har akkurat testet positiv på en teste i dag ..to streker uten tvil

 

akkurat nå er det fyrverkeri og jordsjelv inni kroppen min på en gang

 

jeg er fra tønsberg og har 4 barn fra før på 16,14,0g 9 og så kommer "kull"nr 2 på 1 år også en liten prins eller prinsesse til jul selv er jeg 36 og samboeren min er 42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fra Rogaland her:-) Har en sønn på fem år og er ca 7 uker på vei.

Er 30 år og bor i Sandnes:-)

 

Hvor i Rogaland kommer du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 36 år, venter nr 4 og har prøvd i 3 mnd å bli gravid. Så ut til at kroppen måtte normalisere seg etter prevensjonsbruk, men så var det altså full klaff. Gleder meg, men det er ikke så rent lite skummelt heller, det er nemlig lenge siden sist nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,¨

Jeg er 34 år og fra Hordaland. Venter barn nr 2 ca 14.desember! Har en gutt på 4 fra før, og ønsket oss en til ganske lenge. Hadde egentlige termin 1. juni, men endte i SA etter 11 uker. Så tør ikke helt å slippe jubelen løs ennå. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 34 år og venter barn nr 2. Har fra før ei jente som blir 11 i løpet av året.

Har termin ca 14.12. Vi har holdt på ei stund for å bli gravid, så gleden er stor her i huset. Og blivende storesøster passer godt på mamman sin nå.

Vi bor i Trondheim forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 29 år og kommer fra nordmøre, har termin 23 desember. Dette er samboeren å mitt første barn, kjempe spente! håper alt går veien :) litt uvirkelig enda selvfølgelig. lykkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 28 år, sogning (noe som kanskje kommer frem i nicket mitt;) ), har to gutter, en på 5 år og en på 3 år. Hadde MA i desember, men nå får vi håpe den nye spiren sitter. Blir en spennende tid å gå i møte, og gleder meg til å bli 3 barnsmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...