Gå til innhold

^^(¯`°?.¸Skravletråd for IKM uke 14 ¸.?°´¯)^^


..snøklokke..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til Lissi!!!!!

Måtte dere andre også komme etter med positiv test!

 

Jeg er selv i lykkerus etter å ha testet positivt på langfredag.. Det har vært en lang påske å ikke kunne fortelle det til noen.

Som dere kanskje har fått med dere så har samboeren bursdag i morgen og han har INGEN aning i det hele tatt!

 

Gleder meg til å overraske han med verdens beste gave!

 

Masse babystøv til dere andre også! Håper å kunne få dele denne tiden sammen med dere flotte jenter her på BIM.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg også perle79!:) Og lykke til med å fortelle den store nyheten til din kjære i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer perle og lissi!

 

Jeg testet positivt idag jeg også! Det var helt merkelig å se at Clearblue digital lyste "GRAVID" mot meg i løpet av første minuttet. ("2-3" kom opp litt senere.) Det er første gangen jeg har sett en helt positiv test, og jeg klarer ikke slippe løs jubelen. Jeg føler meg bare så utrolig heldig. Vi har prøvd i 9 måneder (8 prøveperioder), så jeg kan ikke klage over at vi har prøvd lenge. Men jeg er veldig lettet over at vi har klart det!!

 

Håper det klaffer for dere andre!!!!!!!!!!

 

Hva funka for oss:

Etter 8 prøveperioder med EL-testing, sex annenhver dag, ligge med rompa høyt, og ha det i meg natten over (æsj....) - så endelig funket det da jeg kjøpte meg en fertilitetsmonitor, hadde sex da den viste høy fertilitet, og løp rett på do etter sex..................... Ikke har jeg stresset ned heller.. Det bare rett og slett klaffet....

 

 

SENDER MASSE BABYSTØV!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Vårbarnet!!! Så herlig at det enderlig var din tur da :-)

føler det noe "teit" at jeg som er i min andre pp, sitter og furter over negativ test i dag, har ikm i morgen, var slik med ukeindikator.. Men har satt meg bom ned for å vente på TR jeg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

 

det er lov å furte. uansett hvor mange måneder man har prøvd så syns jeg det skal være lov å være lei seg og skuffa over negative tester!! Det blir snart din tur også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, huff, tror jeg er ekstra furt, fordi jeg opprinnelig skulle hatt termin 14 april nå... Vi kom over halvveis, alt så så bra ut, var på kontroll 4 dager før alt gikk galt.. Mistet tvillinger 3 og 5 desember.. Blir så sint på det, at det går galt, enda man har kommet seg så langt..

Vi hadde håp om at jeg ville være gravid da termin datoen kom, men ser jo ut til at vi bare kan glemme det nå.. Gruer oss til 14 april.. Men skal klare å besøke grava til ungene hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilleDina +2englebarn: Vil bare sende noen varme tanker til deg. Jeg håper de neste ukene ikken blir for tøffe, og jeg håper dere snart sitter med en positiv test i hendene, og at det går fint hele veien i mål!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg lilleDina!

Det er fullt forståelig å være sint på at ting går galt når man har kommet så langt og alt har sett bra ut. Vi kommer aldri til å forstå oss på hvorfor ting skjer som de gjør. Jeg krysser fingre for at du snart kan sitte med en positiv test i hånda igjen, og at spiren klamrer seg fast i 9 måneder!!!

 

Lykke til de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mumintrollet og Vårbarnet - med desemberspire :-)

Vi vil nok drive med full innflytting i huset vi skal leie i neste uke, så kanskje det kan være litt lettere å komme over det hele, uten for mye sorg.. Prøver å fokusere på det positive nå fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i morgen her. Har en kort lutealfase på rundt 10 (11) dager.. Tok en test i ettermiddag når jeg kom hjem fra jobb bare for å se.. Og jaggu kom det ikke opp en svak strek der!! Herreguuud! Er jeg gravid?? :o:D

Jeg er helt skjelven her jeg sitter.. Sendte bilde av testen til ei venninne (etter at jeg hadde pratet med sambo såklart) og hun sier at den er positiv! Jeg tror det nesten ikke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok jeg en clearblue også (brukte billigtester i sta) og der er det et fint blått kryss :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt snuppeluppa!! Gratulerer:) Selv er jeg på dag 32 uten hverken mens eller pos test. Venter og venter. Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...