Gå til innhold

^^(¯`°?.¸Skravletråd for IKM uke 14 ¸.?°´¯)^^


..snøklokke..

Anbefalte innlegg

Da starter jeg en ny tråd for oss som nettopp har fått tantebesøk, og som nå begynner på en ny runde.. Jeg beg spotte flere dager før beregnet ikm, og hadde en kortere syklus enn jeg pleier, på kun 27 dager. Nå starter jeg nedtelling til dag 11 da jeg tenker jeg må begynne kjenne etter el-tegn:) Gleder meg allerede!

 

Disse dagene er på en måte greie og, for nå kan en slappe litt av etter ukene etter el og frem til ikm der man går og venter og kjenner etter så mye. Nå kan man koble litt ut:)

 

Lykke til, medsøstre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det er noen som henger på i ukene fremover, både ifht el og venting på tante og ikke tante:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fikk mensen 3 dager før denne gangen, men det har vært litt nerver i gården

Jobber sesong her nede og fikk nettopp vite at jeg blir mest sannslynlig fast ansatt da de tar meg inn igjen 3.året,ble så glad, så nå håper jeg det klaffer denne syklusen,det hadde "passet" så fint med jobben.

IKM den 3 april, uke 14, og denne måneden hadde jeg tenkt og prøve EL tester, har aldri gjort det før så jeg vil nok be om hjelp ja.

Lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mens i dag og den har nå begynt og komme så smått.

Da blir det IKM den 10 april her.

 

 

Andreita: Hvis du har IKM den 3 april så er det i uke 13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt, da er vi noen stykker.. Jeg har vel ca ikm 6 april (pluss/minus).. Ser jo at syklusen er litt usikker hos meg enda.. Ifg eggløsningskalkulatoren herinne er jeg frukbar mellom 19-24 mars:) Så fra neste helg og en uke fremover er det litt sån bonn gass.. Men vet av erfaring at mannen ikek syns det er så stas å vite akkurat når han "må" prestere, så holder eksakte datoer for meg selv tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også! Dette blir vår andre pp, og hvis jeg skulle få en normal 28 dagers syklus blir ikm 6. april (med forbehold om endringer når jeg får positiv el-test). Forrige pp fikk jeg påvist så lite som ingen el, så skal sjekke på nytt denne pp! Håper denne kroppen klarer å slippe et egg denne gangen.

 

Mumintroll: menn trenger ikke vite alt :P Husker fra da vi prøvde på snuppa at det var ikke så innmari givende å ha pliktsex hele tiden, så skjønner jo på en måte mannen din. Så lenge han gjør en innsats uten å vite når el er/var så blir det bra =)

 

Krysser fingrene for oss alle denne pp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det vår 15. pp...

Ting tar tydeligvis litt tid. Tviler på at det kommer til å skje noe denne gang. Jeg reiser bort under eggløsningstiden, så skal vel ikke håpe for mye.

Ellers får vi vente til april og lage januarbaby!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ut og kjøpe meg Damiana og Wild jam! Jeg har stor tro på urtemedisin, og i tillegg til akupunktur så krysser jeg nå fingrene for meg selv;) Og for dere andre også, selvsagt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det jenter? Har dere begynt å nærme dere el, eller er det lenge igjen? Jeg tror den kommer her til helgen, så satser på action da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du EL nå alt? Jeg får ikke før neste helg. Sikker på at du ikke har IKM i uke 13 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, får nok ikke el helt enda, men begynner kjenne at den nærmer seg.. Har ikm i ukeslutt uke 13, og begynnelsen av uke 14.. Sist hadde jeg 27 dagers syklus, så er litt usikker på hvordan den er denne gangen, om den blir enda kortere siden jeg kjenner el smertene jeg hadde 5 dager før el sist.. Vet ikke sikkert, men tror det er pco:n som gjør jeg får vondt før og under el..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er på syklusdag 9 i dag, har IKM 5/6 april. Jeg hadde dobbelkur med pergo forrige mnd, men ble overstimulert og fikk derfor sexnekt :-(

Men var til UL i dag og da så hun 2 eggposer på 13 og 14 mm så da er jeg klar. Regner med EL rundt dag 14. Jeg både temper og tar EL tester. Denne mnd har jeg også tatt bidronninggele siden mensstart.

Gøy å følge hverandre mot IKM :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det er modne egg på gang, christina0307! Spennende. Jeg temper ikke, elstester heller ikke.. Satser på at el-slim, tapp og vondter gir meg nok signaler. Vi er forresten på samme syklusdag, dag 10 idag:) Beg nærme seg fruktbare dager, ifg el-kalkulator her på bim her jeg fruktbar mellom 19-24 mars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel dytte denne opp på første siden igjen:)

 

Hvordan står det til med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Her er det EL på gang. Fikk positiv test i går morges, på cd 12. Stoppet med bidronning gele på fredag. Tenkte å ta Wild Yam når EL er ferdig. Hvordan går det med deg Mumintrollet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har EL nå, så da er vel IKM 5/6 april.

Da hører jeg vel til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig eggløsningen er på vei kanskje litt tidligere enn antatt!

Har hatt 2 positive eggløsningstester etter hverandre nå.

Synes de er litt vanskelige å tyde noen ganger. Får jo opp 2 sterke streker på disse her strimlene fra billigetester.

Tempen er ennå lav, så eggløsningen har ikke vært..

 

Samboeren og jeg blir borte fra hverandre fra og med i morgen kveld. Så får sette et siste skudd i håp om gullmedalje!

Man har ikke alltid muligheten når en av oss er borte i eggløsningstiden.

 

BLIR DET ÅRETS JULEGAVE???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei christina0307:)

Joda det går fint med meg:) Jeg venter på el, eller tror kanskje jeg har det akkurat nå.. Sentrert tapp og litt vondt på ene siden. Men vet ikke helt. Kjenner jeg ikke orker stresse, og tar det som det kommer. Orker ikke ha sex for å ha sex, vil heller ha sex for jeg har lyst! Har spist Damiana kapsler i en uke, skal være bra for eggstokker og masse annet. Merker faktisk at de er bra for lysten og, hehe. Er visstnok brukt som afrodisiakum og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for alle dere som har prøvd lenge! Håper virkelig dere får positive tester om et par uker hele gjengen! Vet så alt for godt hvordan det er å gå og vente på positiv test mnd etter mnd og år etter år, så jeg unner dere det mer enn noe!!!

 

Her tester jeg fortsatt etter el, er på dag 14 (mandag). Skal ta blodprøve for å sjekke el, men nå nærmer jo påsken seg..... Er det noe sted man får tatt blodprøver i påsken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her...er i 3 pp og har IKM 7-8 april..er på dag 13 nå og venter på EL..bruker vanligvis å få utrolig vondt i brystene og sterk murring i magen og ikke det store ennå, men tror det er noe på gang,ikke noe EL slim ennå så får ha tålmodighet...

Har dag 14 fra IKM den 25-26 så er ett par dager å vente..får jobbe med saken noen dager fremover...hehe..;))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille_Trille<3: Jeg tror ikke alle har el-slim hver gang, eller jeg vet jo ikke helt sikkert da.. Men jeg har det ikke selv.. Jeg er nesten sikke rpå at jeg har hatt el nå nettopp, tror det var over igår. Og jeg har bare hatt blank utflod, men ikke det slimet jeg feks hadde sist måned.. Så kanskje det er slik for deg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er på dag 12 i dag, men har litt ustabile sykluser (varierer mellom 24-28 dager) så vi har allerede startet ;) Jeg har alltid sagt at jeg vil ha 2 år mellom barna mine, men nå er snuppa mi allerede snart 20mnd så det var den planen, hehe. Om jeg hadde blitt gravid nå så blir det ca like stor aldersforskjell på meg og min lillesøster og det er jo helt supert det og! :)

 

Lykke til jenter!

 

Mvh lundie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumintrollet: Stemmer det,ikke alle har el-slim hver gang...leste det på pernillesidene,men tror som du at jeg får el de nærmeste dagene..forrige mnd hadde jeg el på dag 22..så tror jeg får det nå i helgen hvis jeg kjenner kroppen min rett...vondt i brystene og stikkninger /murring nedentil..:) Tiden vil vise det..hehe.. Stresser ikke men hadde vært morro med klaff,flott julegave da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...