Gå til innhold

^^(¯`°?.¸Skravletråd for IKM uke 14 ¸.?°´¯)^^


..snøklokke..

Anbefalte innlegg

Mumintrollet:

Ja det får jeg virkelig håpe :) Må innrømme at jeg tenker i overkant mye på akkurat dette.

 

Hehe, ikke bare greit å vente altså ;) Jeg er også symptomjeger til de grader.. Spennende når man kjenner forskjellige ting. Hos meg tror jeg det er i hodet det meste foregår ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satya: Det samme skjedde med venninna mi. Hun syntes kaffen begynte å smake rart.. Hun var gravid! Bare vent du!

 

Kjenner litt stikking selv i magen. Vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg..

 

♂ + ♀ = ♂ -Vi trenger IKKE påskekrim nei haha! Dette er spennende ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, og utover dagen har det jammenmeg begynt å stikke også, litt kvalm er jeg og.... Fullt klar over STOR sjanse for innblildning, men gøy er det. Og spennende!

 

Poirot & co, gå hjem og vogg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 cd i dag. De siste dagene har jeg fått mye hvit tykk utflod, masse i dag. Henger liksom ut når jeg har vært på do (unnskyld uttrykket). Temperaturen lå på 36,4 før EL og steg til 36,8 etter EL og siden dag 17 har den ligget på 37,0 og 37,1. Har også hatt endel vondt i bekkenet. Sikkert en mulighet for innbilning her og, har jo prøvd en god stund nå, så håper så mye. Hvor tidlig begynner dere å gravid teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, christina0307. Tempen høres jo positiv ut:)) Når skal du teste? Jeg venter til mandag, på dag 27. Da fikk jeg mensen sist. Jeg har null symptomer, så har ikke troa her. Lykke te:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter så lenge jeg greier med testinga hver måned, har faktisk som mål å la være å teste i det hele tatt... DENNE PP derimot, har jeg IKM fredag 9. men tester nok på tirsdag (senest!!), siden jeg drar på ferie på onsdag. Alle grunner er gode nok til likevel å teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange dager før ikm skal dere teste?

Mulig jeg svir av en i morgen. Har jo ikke helt troen, men vet aldri!

 

Husk at temperaturen er høy etter eggløsning uansett om du er gravid eller ikke. Så om den er veldig høy har dette ikke noe å si.

 

Håper for alle at vi kan gå inn i 1.trimester sammen!

 

Nok en gang riktig god påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

Jeg har IKM mandag/tirsdag.

Testet mandag som var (er en liten smule testoman). Var så klart negativ.

Ble sur på meg selv, og bestemte meg, ingen testing før mandag....

Så får vi se hvor lenge jeg klarer meg.

Har endel svake symptomer, men alle kan også ha andre årsaker enn graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å teste meg med mindre mensen uteblir noen dager over ventet tid. Har har ingen symptomer på at jeg kan være gravid, så har i grunn ikke troa på at jeg har blitt det! Skal vel kanskje godt gjøres etter første ordentlige prøveforsøk også. Lykke til med eventuell testing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har visst tante rød kommet snikende i løpet av morgentimene.. Mensmurringene som jeg har kjent i flere dager nå HAR vært mensmurringer selv om jeg aldri har hatt de så lenge førut mensen før. Sånn er det:) Men jeg har i allefall funnet ut at jeg har meget regelmessige sykluser etter at jeg sluttet med p-piller i slutten av desember (27 dager). Det må vel anses som noe positivt..?:)

 

Lykke til til resten av dere jenter, håper det klaffer for i allefall noen av dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du kan se det positive i det negative marihøne85 :-)

 

Her sitter jeg med lettere oppgitthet.. Tror TR er på vei her også, har mensSTIKKING som kommer og går, på alle kanter.. Samtidig er jeg noe "surv" om dagen, kan kalle det luxus problem.. De to siste ukene har brystene mine VOKST opp en cup, gått fra en mini B-cup til en nok så stor C-cup.. Har brukt BH-ene mine, men nå de siste dagene har det gjort vont, så løper nå rundt i sports BH'n, og gleder meg til jeg kan kjøpe meg noen nye BH-er i morgen! Samboeren bare ler av meg, til og med når jeg gikk gravid, så var brystene mine nok så små, og jeg klaget over "flathet", men nå som jeg har en "generøs" C-cup, baner jeg brystene mine opp og ned! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 1 år siden skrev jeg noe slikt som "ble vist ingen 2009 baby på oss, får satse på 2010".

Vel, det ble ikke noen 2010 baby heller ;-(

Tanta kom for fult i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huffda, er ikke lett det der nei, man tror jo alltid at "neste år blir så mye lettere", men er desverre ikke altid sånn :-/

sender deg masse gode tanker, og stooort håp og mange kryss for at 2011 blir ditt år :-D

 

slenger med 5 tonn babystøv i slengen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Jeg er en rask tur innom på lånt nett, er på påskeferie enda. IKM idag, og har tatt en test som jeg ikke helt klarer å bestemme meg for hva er.. Aner en svak strek, men ingen farge på den tror jeg, derfor tror jeg det er en skyggestrek. Skal ta en ny test i morgen. Ikke noe andre symptomer enn mensmurring av og på. Og mye kviser. Så dette kan være både det ene eller det andre. Har i grunnen ikke helt troa heller da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter...:)

 

Her startet tanta igår...3 - 4 dager før IKM, så litt forvirret,alltid hatt faste sykluser på 28/29 dager men nå plutselig såå mye før...hmm...

Da får vi bare sette oss ned å vente til tanta reiser og fortsette jakten på egget..:))

Vi blir vel velsignet med 2011 barn da...:)

 

Lykke til dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

Håper d blir full klaff neste mnd for deg, Lille_Trille<3, og alle andre det ikke funker for denne mnd. Jeg føler meg litt "koko", går å tenker på om jeg er gravid hele tiden. IKM er på onsdag.. Snart 2 år siden sa nå, så det hadde vert fantastisk om det hadde skjedd nå. Hvis ikke, så får vi prøve igjen. :)

 

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen...! sender mange varme tanker til dere som har fått besøk av TR og til de som går å venter på at den IKKE skal komme:)

Her går vi bare å venter... Har ikm på lørdag.

Nå går jeg rundt med masse luftsmerter, hylende vonde pupper og er på do å tisser hele tiden (skulle tro jeg hadde fått blære på str med en drue:P) hehe....

Krysser fingrene her nå:)

 

God klem til dere alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test for meg i dag, greide ikke holde meg til i morgen som planlagt... IKM fredag, men stoler på denne testen, alle innbilte symtomer jeg kjente tidligere er borte vekk. Helt greit, i morgen drar jeg til Spania og koser meg noen dager med et par venninner ;-) !

 

Lykke til resten av uken , alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM sånn ca i dag trodde jeg.. men her er det hverken noen tante på besøk eller spor av spotting.. ingenting - nada! Jeg har fortsatt vondt i brystene, det har jeg hatt i snart to uker. Det er det eneste jeg kan finne av symptomer egentlig. Jeg har planer om å kjøpe en test idag, slik at jeg kan svi av den i morgen tidlig... Er jeg ikke gravid så pleier slike tester ihvertfall å fremkalle tantebesøk.

 

Lykke til til oss alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der kom tante rød her! :( ikkje så mye enda, men.

 

tenkte at jeg nok ikke var gravid da symptomene mine har minket de siste to dagene... men alikevell skuffa. Bedre lykke neste mnd, til oss alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positiv i dag:-) Litt ømme pupper og stikker i livmorhalsen. Hormonell (sikreste tegnet, hehe!)

Føles som jeg skal bli syk, uten at det bryter ut.

Sender masse babystøv videre!! Håper det lykkes for alle snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye *Lissi*!! herig å lese! håper jeg om noen dager følger etter deg ti 1 trimester :-) men fortsatt (etter min mening) for tidlig å vite, ikm på torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse *Lissi*, og lykketil. Nå venter vi andre spent jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...