Lie79*har blitt mamma* Skrevet 15. mars 2010 #126 Skrevet 15. mars 2010 Så trist å høre at det ikke gikk denne gangen mamma10:o( Uff, vet godt hvordan du har det nå... Jeg håper virkelig at det er din tur neste gang og krysser alt jeg har for degXXXXX
Mazza** Skrevet 16. mars 2010 #127 Skrevet 16. mars 2010 POSITIVT!!!!! Men jeg tror det søren meg ikke før 2 hcg tester er tatt tirsdag og torsdag og ul etter påske er tatt og fått bekreftet liv....fikk jo positivt sist også, men da var det jo en kjemisk, så her er det ikke noe glede i heimen ennå....Gratulerer til alle dere som har testet positivt....dere som har testet negativt føler jeg sååå inderlig med, jeg vet akkuratt hvordan den følelsen er etter mitt 9 forsøk nå...det har vært mye negativt her også..MEN en dag får dere det til....tro meg! klem til alle
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 16. mars 2010 #128 Skrevet 16. mars 2010 Hei alle rugere uke 8... Gratulerer til alle med positivt resultat...kom til gravide slitere :-) Til dere andre...det er så fryktelig, fryktelig trist...men ikke gi opp...som Mazza over her...noen trenger litt flere forsøk bare... Lykke til alle sammen!
gull-egget Skrevet 17. mars 2010 #129 Skrevet 17. mars 2010 Hei alle sammen! har vært borte en liten stund, har vært så lei meg! Jeg testet jo positivt på rugedag 9, 12 og 14 men det ble en kortvarig glede! begynte å blø på dag 16, snakket med sykehuset og de sa at egget hadde vært borti slimhinnene nåkk til at jeg hadde produsert hcg...skikkelige kjipt åsså..skal begynne på nytt forsøk ved neste mens! Må igjennom hele prosessen på nytt, for vi fikk ingen egg på frys..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå