Vimsa :) Skrevet 4. mars 2010 #51 Skrevet 4. mars 2010 Hei alle snuppene Har en gladmelding å komme med: En kollega av meg er 5 mnd på vei etter ivf. Hun tok graviditetstest dagen før hun skulle ta bl.prøven. testen var negativ, men bl.prøven var positiv!!!!! Hun tok testen 12 dager etter innsett. Så vi får tenke positivt!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #52 Skrevet 4. mars 2010 Hei! Lurer bare på hvor mange av av rugerne som hører til på riksen?
Antiope Skrevet 5. mars 2010 #53 Skrevet 5. mars 2010 Jeg holder til på riksen. Testdag onsdag 10. 5 dager igjen.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #54 Skrevet 5. mars 2010 Hei Antiope! Så kosli at der e noen frå samme sykehus=) Eg he testdag på mandag..men idag har eg ein ekkel følelse,føler mensen nermer seg me stormskritt nå=( Håper eg tar feil..Lurer på å ta ein test i morgentilig vist eg ennå har vondt i magen...er jo da på rd 10..det burde vell gå greit=)
Vimsa :) Skrevet 5. mars 2010 #55 Skrevet 5. mars 2010 Hei Ruli og Antiope jeg hører også til på riksen. Skal ta bl.prøve på tirsdag. Tror ikke jeg tester før det på bakgrunn av min kollega som fikk negativt dagen før bl.prøven og som likevel var gravid. Vil ikke bekymre meg unødvendig. Satser på at det er en bebis i mammas mage, men to er selvfølgelig velkommen også
Antiope Skrevet 5. mars 2010 #56 Skrevet 5. mars 2010 Skjønner deg godt. Jeg er bare på rugedag 7 og har testdag på onsdag. Det betyr at hvis jeg får mensen skal den komme mandag kveld/natt (rugedag 10). Så gjett om jeg har lyst til å teste på søndag eller mandag. Det kan jo hende en får et falsk negativ, men da blir en jo bare glad når det blir positivt. Nei det er ikke lett. Men er det ikke best å teste på morgen?
Vimsa :) Skrevet 5. mars 2010 #57 Skrevet 5. mars 2010 URTOLIG,men sant...... Har akkurat tatt en test (klarte ikke å vente)..... og den var kjempesvak positiv Våger ikke helt å tro på det...men jeg håper instendig om at det stemmer. Er på RD 8. Skal ta bl.p på tirsdag. Har fått større frontparti og endel ubehag i korsryggen...... Krysser fingrene for oss alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 5. mars 2010 #58 Skrevet 5. mars 2010 Gratulerer med positiv test Vimsa:o) Krysser fingrene for at spire(e) sitterXXX Tok en strimmeltest i går rugedag 10 (frys) som jeg leste av etter ca 1 min og da var den negativ, så kastet den. Tok en ny test i dag som jeg leste av etter ca 1 min og den viste også bare 1 strek. Var på badet ca 1 1/2 time etter at jeg tok testen og skulle til å kaste den da jeg så at det var 2 streker på den. Tok opp den andre testen fra i går og så at det var 2 streker på den også, men litt sterkere i dag enn i går. Står på bruksanvisningen at testen kan leses av etter ca 40 sekunder, avhengig av hcg i urinen, men et korrekt resultat kan først leses av etter maks 5 min. Endringer av testresultetet etter 10 min skal en se bort ifra. Får vel bare vente å ta en ny test i morgen... Skal ta blodprøve på mandag. Nervepirrende dette her! Er mitt 6. forsøk og siste i det offentlige, så hadde vært supert om lykkes nå) Har endel "stølvondt" i korsryggen + litt murringer av og til i magen, større pupper som er litt ømme, men mindre enn tidligere. Tar Progestan og merker at mye kommer ut igjen, men ikke tegn til blod. (venter mens i dag el i morgen) Krysser fingrene for oss alle jeg også XXXXXXX
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 5. mars 2010 #59 Skrevet 5. mars 2010 grattis vims! Skal ta gravidtest i morgen.. men i dag fikk jeg skikkelig mendsmerter, og nå har mensen kommet for fullt!:-( Så slipper vel ta testen i morgen da... 1.forsøk, så satser på at frøet sitter 2.gang:-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 5. mars 2010 #60 Skrevet 5. mars 2010 flikkflakk: aldri morro med blødning i dette gamet, men synes du burde ta en test uansett. Er tilfeller hvor folk blør men er gravid allikevel. Jeg har fått beskjed fra Riksen om at jeg skal ta blødprøve uansett blødning eller ikke. Hvilken rugedag er du på i dag?
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 5. mars 2010 #61 Skrevet 5. mars 2010 er på rugedag 13 i dag:-) skal ta testen i morgen tidlig bare for å være sikker da:-) Når skal du teste??
Mazza** Skrevet 5. mars 2010 #62 Skrevet 5. mars 2010 Grattis med positiv test vimsa...håper spiren din klorer seg fast!! Her er det slutt på strimmel og billigtest testing etter forrige forsøk...fikk 3 positive tester også var hcg prøven negativ...så denne gangen er det kjøpt inn en cb digital , som sjal tas på rd 14. Har planer om å ta en hcg på sykehuset på rd 11 siden jeg skal reise utenlands den dagen. Er vel mulig å få en liten anelse om det forgår noe da kanskje? Syns dagene går veeeeldig sakte....har egentlig bare lyst til å ta meg et glass vin og en røyk å kose meg værre...hehe Har begynt med storopprydding i huset så nå er det rom for rom og mannen gjør ikke annet enn å fly opp og ned srtigen til loftet Godt å få tankene på noe annet da hvertfall....er jo egentlig fryktelig spent på resultatet da....lurer på om prednisolonen og albyl E har gjort jobben sin og gir meg et bedre resultat enn negativt liksom...noen som har erfaring med disse medisinene?
Lise259 Skrevet 6. mars 2010 #63 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er på rd10 idag, kasta den siste billig testen for 2 dager siden. Fikk et negativt resultat, men sier til meg sjøl at det var for tidlig og heller biter i det sure eple og venter til rg14. Har ikke fått noen symptomer på noen ting, bare litt små kvalme noen dager, men er nok bare innbildning... Er vårt 1 forsøk så man er vel normalt litt naiv da... men håper på det beste
gull-egget Skrevet 6. mars 2010 #64 Skrevet 6. mars 2010 Hei alle sammen! klarte ikke å vente lenger, blir sprø av denne ventingen! jeg har testet poooositivt!!! er på rugedag 9! har jo dette frontpartiet jeg og, de er så ømme og såre, med mye stikkinger til tider! tihi...
Antiope Skrevet 6. mars 2010 #65 Skrevet 6. mars 2010 Grattis!!! Lurte på en ting; tester dere med morgenurin? Eller når som helst på dagen. Det er vel ikke at jeg har fryktlig lyst til å teste, men heller det at jeg har veldig lyst til å teste positiv.
gull-egget Skrevet 6. mars 2010 #66 Skrevet 6. mars 2010 Jeg testet med morgenurin, tror d er pga. at den er mest konsentrert da!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 6. mars 2010 #67 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer med positiv test gull-egget:D Jeg testet positivt igjen i dag på rugedag 12, både med billigtest og med CB digital:o) Har testet positivt siden rugedag 10 nå, og strekene har blitt litt sterkere, så håper dette går rette veien nå. Skal ta blodprøve på mandag, så da får jeg det endelige svaret! Lykke til alle dere andre som ikke har testet enda!!!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 6. mars 2010 #68 Skrevet 6. mars 2010 Lise259: testet du på rugedag 8 eller 10? Kan uansett være for tidlig å teste og du kan absolutt fortsatt være gravid, så ikke gi opp håpet enda! Jeg krysser fingrene for degXXX
Antiope Skrevet 6. mars 2010 #69 Skrevet 6. mars 2010 Tror nok de fleste vil være enig med meg når jeg sier du er gravid. Flere tester over flere dager! Det er jo ikke mulig at alle testene er feil! Grattis så mye.
gull-egget Skrevet 6. mars 2010 #70 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer du også!!! Du er uten tvil gravid når du har fått så mange positive tester:)
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #71 Skrevet 6. mars 2010 Hei dere! tok en test på rd 9..den var neg..skal ta en ny test imorgen da rd 11..håper eg bare testa litt tidleg og at eg aligevell får pos svar imorra.. Fler som skal ta test imorra?=)
Antiope Skrevet 6. mars 2010 #72 Skrevet 6. mars 2010 Jeg lurer på det. Men det er da bare rugedag 9 for meg. Burde nok vente til mandag ihvertfall. Lykke til imorgen.
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 6. mars 2010 #73 Skrevet 6. mars 2010 åååååååå!!!!! gratulerer:-) :-) Det her blir bra for deg!!! Tenk om det blir tvillinger:-) :-) (Da blir jeg misunnelig!!!!!! hi hi)
MammaHåpet Skrevet 6. mars 2010 #74 Skrevet 6. mars 2010 Vimsa, Gull-egget og Lie79: 'GRATTIS!!!! Hhvor mange forsök har dere hatt? å det er så fantastisk med alle som lykkes, det gir oss alle håp til at det er mulig!! Jeg er vel på rd 10 nå, men aldri i livet om jeg vil teste ennå. nei, venter til fredag, tenker jeg, men er nervös hver gang jeg går på do, er redd for at den dummedumme tanta skal komme på besök Jeg har symptomer som bare det, men vet at progesteronet gir jo alle sånne gravid-symptomer, så jeg pröver å ikke bry meg. men det er sååå nervepirrende på slutten , nå, blir helt shaky....=S
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 6. mars 2010 #75 Skrevet 6. mars 2010 tipper det blir din måned uten tante!!! det fortjener du:-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå