Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Vimsa:)

jepp kjenner meg igjen i det du skriver. Eg kjenner det som sting i magen, men også krampelignende smerter ja. Kommer når eg strekker meg. Ganske vondt faktisk,husker jeg hadde lignende sist gang også uten at jeg var gravid dessverre men vi er jo ikke like! Kanskje det er kroppen som er litt ute av lage eller bivirkning av medisinene? Ikke godt å si,men det er veldig lett å begynne å tro at det har med graviditet å gjøre iallefall. Håper selfølgelig det er annerledes denne gangen da.

Hvor langt er du komt? er på rugedag 5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har mange små og store kramper. Sykehuset sa at dette var normalt etter uttak og kunne vare en stund. Husk at vi har blitt mørbanket med sprøyter, hormoner osv. Tror vi skal alle puste rolig å ta det som det kommer. Krysser fingere og tær for oss alle. Tenk om vi bryter all statistikk og blir gravide alle sammen! Det ville vært veldig fint.

Skrevet

Jeg er på RD4, og jeg har begynt å få små mensen murringer i magen. Men det er vel evt. litt tidlig vel?

Har hørt det kan være både positivt og negativt...

Noen som har hatt det???

Skrevet

Jeg er nå en uke etter innsetting.. Fått skikkelig halsbetennelse, men håper ikke det har noe å si. Egget bør da tåle det:-)

Hører til St.Olav. Er 28 år.

Hos oss er det mannen som har få sædeller, så derfor føler jeg meg ekstra fruktbar..

Hva med dere??????

( Dette er 1.forsøket vårt:-)

Skrevet

Hei Vimsa!

Eg har hatt akkuratt det samme som deg,er på rd 4 idag,merka det ikkje idag men har ellers hatt det hver dag siden innsett..hvor langt er du komt da?

Skrevet

Hei :)

Tusen takk for svar!!! Godt å høre at vi er flere som har det slik. Jeg hadde innsetting av to egg på torsdag. Hvilken rd vil det si? Rd3?

Jeg er 28 år. Første forsøk.

Heia Norge og Northug!!!

Skrevet

Forresten.....

Er det flere enn meg som fryser mer enn før???

Er normalt veldig varm av meg, men de siste tre kveldene fryser jeg fært. Har på meg flere lag med ullsokker og ullgenser og sitter itillegg under pleddet...i går ble det så ille at jeg tok på meg vinterjakken inne :)

Føler meg ellers helt frisk og har ingen feber.

Anyone?

Skrevet

Hvorfor fikk du 2 egg inn? Fikk bare 1 egg jeg:-) Hadde lyst på twins, men nei!! :-)

NORTHUUUUUG!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei dere!

Litt pinlig spørsmål..men føler meg så "rar"nedentil liksom,vanskeleg og forklare men kanskje slimhinnene er mye større enn vanli..godt tegn tru??Har ikkje merka dette her før..Hva tror dere??

Skrevet

ja, litt sånn svullen liksom? Det følte iallefall jg mens jeg gikk på sprøytene. Har roet seg litt nå..

Skrevet

ja jeg har også litt småondt i magen, og oppblåst og bläh, og er såååå tröööt , kjenner meg nesten full, så trött er jeg, kan sove hele natta og hele dagen, også er jeg sååå sulten, eter som en hest.....

det må väre de her vagitorene som gjör det, for egget har vel knapt festet seg ennå....

jaja, jeg går uansett rundt og tenker at jeg er gravid, så får jeg heller kose meg med det, og heller ta stöyten om det blir neg. litt glede må man unne seg....;) hehe

Skrevet

Hei rugere!=)

Forferdelig så treg denna tida e...lure så på om det he festa seg ell ikke..prøve å ikke tenke på det,men med en gang eg setter meg ned tenker eg..veldig slitsomt egentlig..merker ingenting,har lest det er positivt men...måtte bare få ut noen tanker,nytter lite å fortelle det til noen,de fårstår ikke hvordan dette er når de aldri har vert igjennom det..

Skrevet

Skjønner deg jeg:-) Tenker på det masse.. Gleder meg til lørdag for å ta testen:-) Når skal du ta gravid test?

Merker ikke noe særlig jeg heller! Føler meg ganske vanlig.. Sstser på at det er positivt for oss:-) :-) :-)

vi vil jo ha beibi:-) Og det skal vi få!!

Skrevet

Hei flikkflakk!

Eg skal teste på mandag=)

Er veldig trøtt for tiden,det er det eneste,og har vert litt uggen i magen idag..ja vi skal klare dette,forhåpentligvis har vi nå klart det=)

Skrevet

Hei :)

Flikkflakk: tror det er veldig vanlig at de setter inn to egg når de bruker nedfrosset sæd. (Vår var sikkert ikke av beste kvalitet da min mann var alvorlig kreftsyk når prøven ble tatt). Vi måtte bruke Icsi og det var bare to egg som ble fine, så defor tror jeg de valgte å bruke begge. Vi ble ikke spurt engang.

Kroppen er skikkelig i ulage. Ubehag i korsryggen, har hatt litt stikkninger i magen (stortsett gått over nå), ømme pupper, kjempe trett, kvalm i hele dag.

Klarte ikke å la være.....tok en test i dag. det var ikke morgen urin og jeg hadde nesten akkurat tisset. der sto det "ikke gravid"....men klarer heldigvis å være realist å innse at det skal vel godt gjøres at den slår ut fjerde dagen etter innsetting.... Tips! ikke test enda jenter....hi,hi

Håper,håper,håper,håper, håper!!!!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅ! mandag! Ja, egget burde vel ha festet seg nå:-) hmmm...

Husk å drikk masse vann hvis du er litt dårlig! Det helper vel mot det meste!

Jobber masse jeg, så dagene går fort som bare det!

Fy så skuffa jeg blir hvis ikke testen er positiv.. det må den jo være liksom:-)!?!?!?!

Skrevet

ÅÅ Visste ikke at de kunne bruke frossen sæd jeg:-) Er ny i det her gamet:-)

Går det bedre med mannen din??????

Du er virkelig litt vims du:-) Må vente med å ta test til du skal... Tør ikke noe annet jeg:-)

Håper virkelig for deg!!!

Skrevet

Vimsa: hihi du er söt, testet du på dag 4? hehe, det er nok umulig å få noen positiv test da skjönner du, egget fester seg nemlig ikke för dag 6 ! ;) men nå har det sikkert festet seg ,vettu;) har hört om visse tilfeller der folk har testa + på dag 9, men ikke tidligere, nei, hehe

jeg, derimot, sta som jeg er, kommer til å vente med test til dag 15-16, så sant mensen ikke kommer för. vil väre 100% sikker på at testen gir meg riktig svar, det er nok usikkerhet fra för rundt dette styret her....

jeg er så syyyykt trött om dagen, trött på en annerledes måte, kjenner meg nesten berusa, haha, men vil bare sove hele tida, men kan jo ikke det da

og så spiser jeg hele tida...sukk...jeg kommer til å få mage för tida, hahaha

nei nå må jeg sove, igjen, natta;*

Skrevet

Hei alle sammen:o)

Rugedag 8 i dag. Har fortsatt murringer i mage og korsrygg som kommer og går, men føler murringene har gått fra støl/øm murringer til mer verkende mensmurringer... Fortsatt ømme og større/fyldigere pupper. Trøtt og god matlyst. Har egentlig akkurat samme symptomer som i tidligere rugeperioder, er vel medisinene som gjør det.. Ikke hatt positiv test før, så aner ikke om det vil kjennes annerledes eller ikke. Får vel bare krysse fingrene og håpe! Synes dagene har gått sakte, men nå begynner jeg plutselig å grue meg til test...

Hvordan går det med dere andre? Ser at du Vimsa har testet allerede, he he...;) Ikke hørt om noen som tester positivt så tidlig nei, egget må jo få tid til å feste seg først og;) Når kommer dere andre til å teste?

Skrevet

Hei dere!

Idag er det 1 uke siden eg fikk satt inn mitt 4 delte gull egg.

Formen er ikke på topp,er så utrolig trøtt...Ømme bryst,og litt småkvalmen utover dagen..noen andre??

Lurer på hva testen sier på mandag...noen som har hatt samme symptomer og som har fått pos test??

Skrevet

ja jeg har også disse symtopmene, men tör ikke ta det seriöst, for vagiatorene gir jo alle sånne gravid-symptomer, har fått sånne symptomer sist gang jeg hadde ferskforsök også, men det ble en blenda-hvit test...:(

vil ikke ta fra deg håpet, men er bare relistisk. det eneste man kan stole på er en test.....dessverre :( irriterende....

jeg lukker "öyne og öre" for alle symptomer, og legger det på hylla til testdagen er der....:s

Skrevet

Heisann alle sammen!

Er på rugedag 10 i dag. Tok en test som var negativ. Kan være for tidlig å teste nå, men har veldig følelsen av at mensen er rett rundt hjørnet. Får bare vente å se.

Hvordan går det med dere andre? Flere som har testet eller som skal teste snart?

Skrevet

Hei Lie79....

Eg er på rd 8 nå,har tenkt å teste lørdag eller søndag morgen...er kjempespent..=)Når skal du teste ijen?

Skrevet

Halloen

Jada,her klarer vi jo ikkje å vente så svidde av en billigtest som var negativ.

Er på dag 9 så tidlig er det jo men som du Lie79 kjenners det ut som mensen kommer hvert øyeblikk her også F... altså, det var fjerde forsøket det.

Kommer det til å gå bra nokken gang.. men vi får håpe det rett og slett bare er for tidlig. I går var litt merkelig faktisk, fikk sånn kjempesting i heile mageregionen som varte noen minutter,måtte bare site heilt i ro. Tenker med en gang at det var egg(ene) som festet seg selfølgelig da er det jo tidlig å teste i dag!:-) vi lever i håpet her!!

Skrevet

Hei! Er på rugedag 7 i dag, har testdag 12 mars, men tror ikke jeg greier å vente helt til da! Har så vanvittig vondt i puppene å de er blitt myyye større, blitt sånn i løpet av de siste 2 dagene! Akkurat samme følelse som sist jeg var gravid, så jeg har ett lite håp...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...