Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JIPPI;JIPPI;JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endelig kan jeg si:jeg er gravid :)

har akkurat fått svar på blodprøven min og hadde i dag på RD 12 en HCG på 139 noe sykepleieren sa var en flott prøve. Skal på UL 8.april. Er så glad!!!!!!!

krysser fingrene får at bebisen/bebisene klamrer seg fast til november!

Lykke til til alle dere andre også, og for di av dere som har fått mensen skal jeg krysse alt jeg har for at det er deres tur neste gang!

Klem

å neeeeeeeeeei , Kjäre Ruli.....:C så dritkjipt:C

uff, det er så urettferdig, hvorfor kan det ikke bare gå bra, liksom.

dritt. men neste gang MÅ det gå bra, da er det din tur..

trösteklem...<3

Vimsa: så herlig å få det bekreftet!! ja nå må du ta det med ro fremover, og ta vare på deg selv, og be mannen ta ekstra hånd om deg ;)

Antiope: hvilken rugedag er du? du kanskje bare har testet for tidlig?

Er det noen andre enn meg her som ennå ikke har testet, og ennå ikke fått mensen???

uff, håper at jeg ikke får den. har bestemt meg for å teste på torsdag morgen om den ike kommer.....da er det rd 14. da må det jo gi utslag på testen eller hva? får besök fra fredag til söndag, så vil ha saken avklart innen det....

Annonse

Uff så trist å høre Ruli:o( vet godt hvordan du har det nå... Sikkert lurt å ta en pause herfra noen dager, og så får du komme tilbake når du er klar for å se framover mot neste forsøk igjen. Neste gang er det din tur vet du:o)

mamma10. ja tenk at det gjorde det, sjønner det nesten ikke enda, det føles nesten litt urettferdig...tok en test til i dag, den var også positiv. litt svak enda, men ett tydelig kryss:) Symtomene er de samme, større og ømme pupper, er også ganske opplåst i magen, spesielt på kvelden.Det har vært en stor påkjenning dette her ja....som du sier-tortur til tider! Ruli. Dette var ikke noe kjekt nei. Ønsker deg masse lykke til neste gang, håper at du lykkes da:):)

Utrolig. Positiv på blodprøve idag. Men veldig lav hCG verdi: 39. Sykepleieren advarte meg at dette kan gå galt, men en skulle ikke se bort fra at det kan gå bra også. Så nå er det bare å prøve å slappe av. Skulle ønske jeg hadde noen egg på frys. Går det galt kunne de bare satt in nytt egg. Uff klarer ikke helt å glede meg selv her.

Jeg testet akkurat negativt, rd14. men var jo langt på ettermiddagen da, men allikevel. Har fortsatt ikke fått mens, ingen spor i det hele tatt. Verken på papiret eller magen... Er det fortsatt håp???

Ville vel vært mirakel om vi klarte det første gang...

oi, Antiope!! så grusomt spennende!!! åååå nå krysser vi alt vi har for deg!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lise, det er jo en grunn for at legen setter testdatoen til rundt rd17-18

(det gjör de iallefall her i Stockholm) , det er jo nettopp, for at det finnes de som ikke tester positivt för det har gått så lang tid.

vi har akkurat samme regime, da! jeg er også på rd14, ingen mens her i sikte, nei,. men jeg har ikke turt å teste ennå heller....skal teste i morn tidlig, håper svaret blir pålitelig da, siden det er morgenurin.

uff, uff....dette blir en laaaang natt...

Annonse

=C=C=C nei det ble blendahvit test på meg i dag....:(

skikkelig nedtur, jeg begynte å få håp nå når mensen var så sein...

har ennå ikke fått den. jeg testa med en billigtest, men det burde jo ialefall blitt en svak strek nå om jeg var gravid? om ikke mensen kommer så får jeg vel teste igjen til helga med en cbtest, men föler at löpet er kjört.

uff jeg får angst når jeg tenker på at neste gang er siste forsök, kan ikke tenke meg et liv uten barn, et eget barn....

åååååååååååååneiiiiiiii!!!! jeg hadde skikkelig trua på at det ble beibi på deg denne gangen jo!!!!

Håper fortsatt for deg:-) :-) :-)

Virker som om du er en fantastisk sterk person, og jeg ønsker virkelig at du skal få lykkes!!!!

tvi tvi tvi

ja her er löpet kjört iallefall, mensen er i gang for fullt. har ikke orka å ta noen ny test. unödvendig. jeg er vel på rd17 eller 18 nå.

er skikkelig lei meg. dette var 2.uttak, og det ble jo bare ett embryo som var brukbart :( men det funka jo heller ikke...

har du tatt ny test Lise? eller fått mens?

uff, jeg blir så langt nede, vil bare grave meg ned å komme opp igjen når det blir nytt forsök.

jeg skal spörre om jeg kan sette inn 2 egg neste gang, så kanskje man har litt större håp...

flikkflakk, du er så positiv, skulle önske jeg hadde mere av ditt gode humör :)....

det blir vel nytt forsök for meg i mai eller noe tror jeg..skal ringe sykehuset på mandag

prøver å være positiv,det blir kanskje vanskeligere etterhvert som man møter motgang etter motgang...

Synes forferdelig synd på deg, men samtidig er jeg helt sikker på at du kommer til å lykkes en gang!! Gleder meg allerede til det skjer:-)

klem til deg mamma10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...