Gå til innhold

Dette er hva som er galt med Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at HI er et dyktig forumtroll som har det veldig morrp med å trykke på de rette knappene for å få oss til å reagere. Jeg kan vanskelig forestille meg at det er mange virkelige mennesker som har en slik oppfattning av seg selv som hun har, selv ikke amerikanere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg mener faktisk blodig alvor.. og det er jo ikke sånn at jeg har vantrivdes alle 12 årene jeg har vært her, det jeg sier er at for meg så er Norge absolutt ikke verdens beste land å bo i og jeg er ikke den eneste som føler det sånn... Og til alle dere som kaster seg over the fact at jeg opprinnelig er fra USA- jeg har ikke noe sted sagt at alt er best i mitt hjemland- det er en grunn til at det ikke er dit vi skal flytte heller!Det jeg har sagt er at ikke alt er best i Norge, og slik jeg ser det er det mange andre europeiske land som er mye bedre enn Norge på de tingene som er viktig for akkurat meg: utannelse, livskvalitet, osv.

Og til dere som er så opptatt av hvor fælt det er i Statene- husk at det er enorme forskjeller fra stat til stat på alle ,åter- å stryke hele USA under ett kam er som å si at 'i europa er det sånn og sånn...' Stor forskjell på f.eks Macedonia og Norge, eller hva? Og trust me, det er stor forskjell på Nord California hvor jeg kom fra og f.eks Arkansas...

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...