Gå til innhold

Inspirert!Gullkorn fra MANNENS munn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa til samboeren min at hvis vi skulla ha barn, fikk han ikke lov å forlate meg før de var voksne. Fikk følgende svar:

JEG ER FOR LAT TIL Å BEGYNNE PÅ NYTT, SÅ DET ER IKKE NOE Å BEKYMRE SEG OVER.

Forklarte han at riktig svar var at han kom alltid til å elske meg. Han mumlet; ja det, også...

Skrevet

Min X til sin bestekompis:Bør dere ikke begrave faren din snart? Han råter jo!!

• 1 måned senere...
Skrevet

noen uker før fødselen, du ser jo ut som en drektig sau!

når fødselen nærmet seg hadde jeg veldig vonde kynnere og lå i sengen å ynket meg, da kom det fra mannen: hysj, du syter jo mer enn enn 6åring som har skrubbet kneet sitt.

og litt senere kom det: Du må være stille slik at jeg får sovet, ellers må du ta drosje til føden:P

heldigvis for mannen vet jeg at han snakker i søvne:)

Skrevet

Jeg er ikke så flink, men jeg er jævla rask!

- Sagt om egen innsats på jobb (snekker)......

Skrevet

Hehehe..veldig bra sagt.

Skrevet

Jeghadde kjøpt en doppler for en stund siden, tenkte at det var moro for han å høre hjerteslagene siden han ikke er med til kontroller, og hadde vel ikke sunket helt inn dette med at det faktisk er en baby der inne. Slet litt med å finne lyden, men fant den til slutt.

"Hva er det jeg skal høre a? Er det alt?"

Vet ikke hva han trodde han skulle høre, men han syns ikke det var noe stas å høre dunk,dunkdunk bare, haha.

Skrevet

Vi fikk nummer 4 for noen måneder siden. De er tett i alder.

Min mann kom da med det geniale forslag på deling av arbeidsoppgaver..; Jeg tar alt ute, du tar alt inne!

Gresset var tilfeldigvis klippet for siste gang, vi bor i en by det vanligvis ikke snør i og han ringer nummeret på polske arbeidstilbud i postkassa når utelyset skal skiftes.

In my as haha..

Skrevet

Vi var i familieselskap hos foreldrene mine, og satt og så på gamle bilder. Der var det et babybilde av meg oppi badebaljen med en liten trekk-opp vannleke-sak, som skulle liksom være en flodhest.

Da sier min mor: "Åååh, se der er flodhesten jo!"

Min kjære svarer: "Ja....der sitter hun..."

Det ble helt stilt i stua. Haha!! Han la jo ikke merke til leka, så han trodde mammaen min kalte MEG for flodhesten!! Nå har jeg heller aldri vært noen "liten" jente, for å si det sånn, så jeg holdt jo på å le meg ihjel! Sammen med alle andre!

Godt han har ad/hd'en å skylde på..*knis*

..og ja..jeg er nå døpt "flodhesten".... :P

Skrevet

Rett etter vi ble sammen sa jeg noe som ikke var helt genialt. Jeg tok det selv ganske raskt og sa: Nei nå var jeg skikkelig dum!

Han ser på meg og sier: Neeeeei... Du er ikke dum..... Men litt uintelligent noen ganger...

På føden med vår første forsøkte han så godt han kunne å følge alt som skjedde. Fikk akupunktur som smertestillende uten at det hjalp noe særlig. En nål satt midt på hodet. Han skulle bare være snill og stryke meg over håret. Han dro da ut nåla og sa: oj! vent litt så skal jeg finne hullet og sette den på igjen..

Nå nettopp: Har du bedt til Gud om at vi skal vinne i lotto i dag?

Jeg: Nei...

Han: det har jeg. Gud tilgir meg selv om jeg banner litt innimellom. Han liker meg sikkert litt bedre og lar oss vinne i dag hvis jeg holder de stygge ordene inne i hodet mitt.

Skrevet

Du, sånn har jeg også alltid tenkt om den sangen, og tenker så det knaker her nå, men kommer ikke på noen annen mening??????

Skrevet

hahaha, morsomt!

min kjære og jeg satt å skravlet i sofaen mens "skal vi danse" stod på tv'n. jeg kikket litt på skjermen på dama i paret som danset. hun hadde på seg en sånn minikort slags isdans-kjoleting, og jeg sa "sjekk rompa på hu der da, den var stram!"

mannen kikket meg godmodig inn i øynene, la armen rundt meg å sa: "men hu har ikke født to barn vettu jenta mi...."

Hvem snakket om rompa mi!!!??

og hva vet han om hun har barn?..... jaja.

Skrevet

dytter på denne jeg:)

Utrolig morsom lesning.lo så tårene trillet av han inne i skapet som måtte tisse, og da han tok ned gardinstanga:D

• 3 uker senere...
Skrevet

13.14, ha ha ,den var good!! ;D

Skrevet

He he Thea - M, den var god! ser han for meg, med helt flat sveis!! ;D

Skrevet

2105, HAHA, mannen litt i ammetåka kanskje?? ;D ;D

Skrevet

ja, der sitter hun.. Nå, den var jo litt søt da! Fint kosenavn, hehe! Flodhesten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...