Gå til innhold

Inspirert!Gullkorn fra MANNENS munn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bygde terrasse, og som la jeg meg borti ting jeg ikke kan noe med.. Så da kom det tørt fra mannen "Det der trenger ikke du å bry det lille hodet ditt med!".. Der og da ble jeg snurt, men vi har ledd av det i ettertid, og det er absolutt ikke likt ham å si noe sånt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde besøk av en kompis like etter datteren min var født. Han ble sittende og lese på en bleiepakke. Plutselig utbryter han

"4-6 kg? Bæsjer de SÅ mye?"

Og mannen min satt og leste i en bok om fødseler. Så plutselig begynte han å måle med fingrene.Og såsier han. "10 cm åpning? visste de var små, men ikke SÅ små" -Han trodde det var 10cm i omkrets...

Skrevet

2 sekunder siden: Mannen: ( vi ser på film, Izzat ) Er det han derre Otto Sjahid eller? Som snakker?"

Ali Zahid altså.

Skrevet

hahaha, 17:58, det sa naboen min også. Et par uker etter at jeg kom hjem med babyen ville han vite om barnet hadde åpnet øynene ennå. Trodde jeg skulle tisse på meg av latter, og han ble skikkelig forærma. Nærmer seg åtti og har sikkert aldri hatt barn selv da.

Skrevet

Kanskje ikke så mye det han sa, men mer det han gjorde...

Mini var vel ca 2 mnd gammel. Det var midt på natta og jeg lå i senga og ammet. Plutselig setter mannen seg opp i senga. Tar et godt tak i puta og legger den på skulderen. Klapper den varsomt og sier shh shh shh shh shh.....

Har aldri ledd så mye i hele mitt liv

Skrevet

Ha ha drektighetsprøve :) Godt det ikke var insemineringsforsøk eller noe slikt. Bønder..

Skrevet

Når vi skulle ha våres første barn spurte gubben når vi lå i sengen: Åssen prevansjon bruker du nå da? Jeg snudde meg rundt og så på han og sa: eh jeg er gravid, trenger ikke prevansjon da. Da sa han: Jamen tenk om du blir gravid igjen under graviditeten da?! hihi da lo jeg godt!

Og under fødselen spurte jordmoren han om det gikk bra, han svarer da HELT SERIØST: Jada jeg har sett kuer kalve før så detta går fint!

Hadde han stått nærmere så tror jeg at jeg hadde slått han rett ned!

Skrevet

Hehehe:) Han hørtes jo ganske klar for å feste ja:)

Skrevet

21:05 ; *ler så jeg griner*

hehe.. GENIAL tråd!! :)

Skrevet

Hahaha! 21.05, jeg ler meg i hjel:D

Skrevet

Hahaha...tror jeg dør av latter 21.05. Ser for meg det.

Skrevet

hihihi! 22.12; mannen din høres ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen;)

Skrevet

Jeg og svigerfar har litt anspent tone så litt kleint å være alene i samme rom. Denne kommentaren kom da minstemann var nyfødt "næmenn så se det våkne blikket da" Ungen sov. Må innrømme at jeg begynte å lure litt da. hehe

Skrevet

Morsom tråd! :D

..hvor skal man begynne..?

1; han satt og fiklet med en hullemaskin -og den 'målestaven' til arkets størrelse knakk. Han ble forferdet, men pustet lettet ut og fortalte meg; 'Jeg knakk den stanga, men det gjorde ikke noe -for den var innstilt på A4!' ..har man noen gang vært borte i en hullemaskin med sånn stang, så vet man hvor korttenkt den kommentaren var!

2; jeg hadde kjøpt meg nye bukser. Trange jeans som satt fint nok. Han målte meg med øynene og ville helt klart gi meg et kompliment. Så kom det ..'Den buksa.. den gjør deg en tjeneste!' En TJENESTE!? :P

3; vi bodde ikke sammen på den tiden, men jeg sov ofte over hos ham. Siden jeg ikke hadde bil selv, så kjørte ham meg hjem på kvelden når jeg skulle sove hjemme. Jobben lå i gåavstand fra der jeg bodde. Vi hadde tidligere snakket sammen om at når jeg fikk bil, så kunne jo jeg flytte inn og kjøre til jobb på morgenen. En fin idé.. En dag ble jeg så lynende sint -jeg visste jo ikke hva jeg hadde hvor! ALLE mine eiendeler lå 50-50 hos ham og hjemme.. 'Det blir bedre når du får bil, vet du..', sa han.. 'Ååå..?' sa jeg og fisket etter å høre at jeg skulle få flytte inn hos ham. Han satte opp det største smilet og kunne triumferende fortelle at 'Da kan du jo ha alle tinga dine i bilen!' (Det hører med til historien at jeg flyttet inn og ble boende da jeg fikk bil! ;)

4; vårt første barn ble født og samboeren opplevde en 'livskrise'. Han vår FULLSTENDIG i tåkeheimen i flere uker etter fødselen. Han koblet overhode ikke noe.. Vi hadde fått en liten , aggressiv skrikhals, så alt av nattstell skjedde i nesten stummende mørke og knapt et hviskende ord. Jeg hadde skiftet bleie på babyen og dultet borti samboeren som sov for at han skulle rekke meg noe til babyen som lå på nattbordet hans. Jeg dyttet og peket bort på det jeg ville ha tak i.. Dyttet og peket igjen.. Da så han på meg og DRO meg i pekefingeren! Han trodde at jeg -midt på natten med en bitteliten baby liggende mellom oss- gav ham pekefingeren min sånn at han kunne dra i den og jeg skulle slippe en kjempehøy promp! Å herreguuud.. jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine! ;)

..and so are the days of our lives..!

Skrevet

Hvorfor i alle dager trodde han det? Er det noe man gjør? Hi, hi, ler nå jeg :-)

Skrevet

Morsom tråd!! Søren at jeg husker alle episodene til mannen;-))

Han blir nemlig en heeelt annen når han drikker sprit! Da vet jeg at det vil skje noe rart ila natta:) Han er veldig rolig og reflektert til vanlig, så utrolig gøy å se han litt sånn og..hehe..

Husker sist episode da, noen timer etter vi hadde lagt oss, jeg våknet av noe bråk uti gangen.. der sto mannen inni klesskapet og kastet ut sko mens han ropte: Kan noen flytte det jæææææævla taket!!! Jeg må tisse!!

Hva er det du driver med da? spurte jeg.. da snudde han seg og stirret meg i øynene og sa: Og du!! Så dro han i strikken i pysjamasbuksa mi og slapp den igjen. Hæ liksom.. Det endte med at han tisset ut fra terrassen (egen hage heldigvis;) for han fant ikke doen.

Senere på natta våknet jeg av at han lå og "jokket" (finner ikke bedre ord) på meg på beinet og lå og stønnet..jeg dyttet han bort og så sto han opp fra senga og sto og så ut av vinduet en stund, så tok han ned gardinstanga, og gikk og la seg igjen.

Hadde jeg hadd bedre hukommelse kunne jeg skrevet en bok, hehe..

Skrevet

Å jadda! Da så jeg at det ikke var den tråden som handlet om pinlige ting i søvne:-D

Og første setning, søren at jeg IKKE husker alle episodene til mannen.

Gullkorn fra mannens munn i sovefylla da ;)

Skrevet

Jeg å samboeren hadde lagt oss for natta. Så hørte jeg at han begynte å bli litt tett i nesa. (Han kler seg litt for dårlig om vinteren, og nekter for at han gjør det) Også syns jeg at han har så dårlig imunforsvar iforrhold til meg. Så sier jeg: begynner du å bli forkjølt igjen?! Så sier han: Er det så rart da, det er jo iskaldt ute. Så sier jeg: Ja, men jeg er da ikke forkjøla forde? Da sa han: Nei, det er fordi du er så polstra det! :o

Å da fyrte jeg tilbake: Å det sier du?! Så svare han: Ja, men jeg er bare polstra på magen jeg, mens du er polstra gjevnt over!

Vi har hatt våre latterkramper i ettertid. Kan ikke si jeg lo akkurat da:p

Å GJETT om han var spak dagene derpå. Kom med både blomster å det som var...:P "litt" dårlig samvittighet kanskje? hiiihi

Skrevet

Da sambo og jeg ble sammen hørte vi mye på Bjørn Eidsvåg. En dag så spør han " hvorfor er det så bra i Vennesla ? " Vi hørte på den sangen der B E synger " i gode venners lag... " Lo godt da. :-)

Eller da han lurte på hva STORFE kjøtt var. Leste det ikke som stor fe, for å si det sånn. :-)

Skrevet

Mannen min sa her om dagen at han ikke hadde fridd til meg om det ikke var for at han trodde at han skulle dø... Han fridde til meg fra sykesenga... Takk skal du ha liksom! Føler meg veldig spesiell og elsket ja... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...