Gå til innhold

Inspirert!Gullkorn fra MANNENS munn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min så en reklame for robinsonekspedisjonen og sa:Åh, det kunne jeg aldri vært med på, jeg blir jo så fort sulten!

Skrevet

Saklig å lage en tråd om dette.

DRIT i oss som ikke har noen mann.gni det inn at vi er alene med barna!

Skrevet

Jøss, så bitter da, 13:03!

Jeg har heller ingen mann, men føler da ikke at alle som har det, tråkker på meg!...jøsss...

Skrevet

Nå sto det ikke mannen DIN heller, det kan være hvilken som helst mann.

Skrevet

Hei 13:03

Kjenner du ingen menn i det hele tatt som kanskje har sagt noe morsomt en gang? Ta deg et stev

Skrevet

kanskje dette burde hete gullkorn fra alenemødres munn... stakkars oss som ikke har mann!!! Og stakkars oss ditt og datt... hahaha.... er vel pga den selvmedlidenheten at de er alene.

Men ja, mannen min har et par gullkorn stadig:

- Håper ikke påsken faller i en helg i år, da blir det så lite fri... hehe... ille om skjærtorsdag skulle komme på en søndag.

- Da vannet gikk på natta sier han: åhh... jeg som akkurat har sovna... så la han seg til å sove videre.

Skrevet

På Dib kan vi ikke snakke om menn, for det er ikke alle som har menn.

Vi kan ikke snakke om barn, for det er ikke alle som har barn. Vi kan ikke snakke om jobb, for det er ikke alle som har jobb.

Penger kan vi ike snakke om, for de med lite penger blir fort lei seg, og de med mye penger blir så høye på pæra.

Kan vi snakke om bil? Nei, der ar det en uten bil også. Ok, avlyst.

Skal vi kanskje bare snakke om været?

Skrevet

Nei! Ikke snakk om været! Jeg er fra Bergen og hvis vi snakker om været blir jeg lei meg... Vi kan snakke om melkeprisene?

Skrevet

Hihi, påsken i helgen ja..uff..

Når jeg våknet kl fire om natten og sa til mannen at vannet hadde gått, sa han:Men herregud, du kan vel vente med å dusje til imorgen tidlig?!?!

Skrevet

En dag hadde han dusja og etter dusjen brukte han så sinnsykt lang tid på badet. Etter å ha venta drit lenge gikk jeg til badet og spurte hva han drev med. Da kom han ut, med helt glatt og tørt hår. Og sa: Den greia (rettetangen min) er jo genial. Du kan jo tilogmed tørke håret med den!

Skrevet

ikke melkeprisene... jeg har melkeallergi og føler meg støtt om dere snakker om det.

Skrevet

Denne tråden er et bevis på at mange aleinemødre er d e s p e r a t!

Morsom den med påska haha!! Er litt surrete selv med helligdager ;)

Min mann var med til jordmor. Hun spurte om jeg var plaget med luft i magen. Da sier min mann "Hun er et luftslott".

Skrevet

En fyr jeg deita for noen år siden, var vel litt av det enkle slaget kanskje...

En kveld mens vi kjørte bil, sto det en av datteren hans sine cd`er i spilleren, og han forklarte at det var de derre dokkene "Bratz"- cd..

"Men det er ikke dokker som synger, altså"... Eeeeh, neivel, nei....

Skrevet

He he,ler av han med rettetanga. =)

Mannen min sa rett etter fødsellen: Ja,det va jo ikke så ille,trodde det skulle bli mye værre jeg.

Hadde jeg hatt en pistol da,så hadde han blitt skutt. hehe.

Skrevet

haha... luftslott, skikkelig kompliment da :)

Men bare så det er sagt, han var litt overtrøtt da han sa det med påsken, han kom på det når han hadde sagt det. Men han er av den typen som egentlig tenker mer høyt... og i blant ramler det ut ting som er urkomisk.

Skrevet

Jeg har vært alenemor lege, er det jo for så vidt ennå (føles sånn i alle tilfelle, vet ikke helt når den følelsen går over, men det er jo en annen diskusjon) men nå har jeg i alle fall en ny mann i mitt liv. Og vi har flyttet sammen, har det supert! Uansett så uttalte han følgende når jeg hadde en diskusjon med min datter om kveldsmaten, som jeg mente hun burde spise, mens samboeren min ga henne bacon chips, noe jeg ikke syntes var helt greit, og svaret var – ”hva det er jo nøyaktig like sundt som en brødskive med leverpostei!.. Og det holder han på.

Skrevet

Må fortelle slagerhistorien fra min familie. Min mamma hadde styrtfødsel og vanskelig fødsel med tredjemann. Under ei pressrie kom dette berømte urskriket, hvorpå min far presterer å si "men hysj da!"

Og han var seriøs, var nok litt flau over at hu lagde så mye bråk ;) Mamma har senere uttalt at om hun hadde hatt mulighet hadde hu drept han der og da :P

Min mann og jeg hadde en samtale om hvorfor jeg ikke liker å danse (jeg har noen kilo ekstra). Hvorpå jeg med min selvironi sier noe om at jeg føler meg som en elefant og det er rimelig uelegant på et dansegulv. Svaret hans var at "du er ikke en elefant da, mer flodhest"

Han tok seg i det med det samme og vi bare lo av den da, han tenkte vel at det var mine enn en elefant :P

Skrevet

Mannen min er ikke heeelt stødig i engelsken sin stakkar, så når ungen vår var baby og den første skikkelige rapen kom sa han stolt "Oj,der kom vår sønns første rape, hurra!"

Skrevet

til du som synes dette er et dårlig innlegg for jenter uten mann, herregud. Det trenger ikke være fra kjæresten, men menn generelt...

Skrevet

Til 13.03.

Skal folk slutte snakke om gullkorn fra barnemunn og da??, siden det er folk som ikke har barn og??

Skrevet

Jeg satt på do etter at jeg hadde fått klyster,bæsjer og får rier og det som er, så mannen min måtte holde meg i hånda.

Mens jeg sitter der og promper og jamrer meg klarer mannen min å si - Dette er ikke et av dine deiligste øyeblikk!

Takk for den..hehe..

Skrevet

hehe, jeg kjenner meg selv nok (og mannen min og, han er typen til å si no sånt) til å tro at jeg selv ville ha ledd av en slik kommentar ;) Men det er vel ikke alle som er sånn helt på topp humoristiske i en slik situasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...