Gå til innhold

Inspirert!Gullkorn fra MANNENS munn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha....den siste var dritbra, 13.11.

Skrevet

Ikke min heller, alltid. Tror han var lkitt språkforvirra, fordi han pratet for det meste fransk på denne tida (vi bodde i Frankrike), men vi hadde en engelsk venninne der, og en gang snakket han - for enkelhetens skyld trodde han vel - engelsk til denne venninnen i telefonen. Vi skulle avtale å møtes senere alle tre, og siden vi hadde hele kvelden og natta åpen spurte han: "If you want, we can do things all night." Han oppdaget fort at den ikke kom helt heldig ut, og vår vennninne lo lenge av den etterpå... ;)

Skrevet

Eller han sa: "If you want we can do things all night LONG."

Skrevet

Jeg holdt på å vanne blomster,og kom med en kommentar om at den ene blomsten var blitt så frodig...."ja akkurat som deg lille skatt",kommer det fra mannen....da fikk han dreperblikket,for å si det sånn..

Må sies at han er dansk og trodde visst han ga meg et kompliment:)

Skrevet

HAHAHAAAHAHAHAHAHA! Fantastisk (om enn litt stygg) kommentar å komme med:) *Ler høyt*

Skrevet

Nei, jeg fikk akkurat en stooor strømregning, og blir derfor deprimert ved snakk om strøm :(

Skrevet

HA, HA, HA!

"Dette er ikke ditt deiligste øyeblikk!"

Menn er herlige :)

Skrevet

Har et gullkorn fra søstra mi (24 år) :

Vi satt i bilen og kjørte, mens vi hørte på cd med barnesang som hun har i bilen. Den pleier hun å putte i når sønnen min er med.

Så kom sangen: lille måltrost. Vi hørte gjennom hele sangen, og kom til siste verst da en jente sang:

Lille måltrost, lille måltrost, har du 3 eller 2.

Lille måltrost, lille måltrost, har du 3 eller 2.

Jeg har 3 som er flinke og 1 som er god.

Da utbrøt søstra mi: jammen, er det ikke disriminering? At 3 av dem er flinke, men ikke den siste?

Da lo jeg godt.

Skrevet

Jeg har en mann som er bonde og han er lite romantisk av seg.

Når jeg gikk med sistemann tikket det plutselig inn en romantisk sms fra mannen, med beskjed om at han elsket meg.Dette er jo ikke hverdagskost for meg, så jeg svarte tilbake med spørsmålet "Hva galt har du gjort nå?

Jeg fikk da til svar:"Ingenting!Jeg tok en drektighetsprøve på kua og da tenkte jeg på deg...".

Jaja!Han FORSØKTE å være romantisk i hvertfall...

Skrevet

Jeg og mannen satt å så på en repotasje med Aylar Lie (glamourmodell), da hun sier " Sjokolade er bedre enn sex". Da ser mannen min bort på meg og sier

"SÅ klart e sjokolade ber ennj kjæks!?"

Skrevet

mannen min har en liten tendens til å henge seg opp i ord innimellom.. En søndag mens vi satt hos svigermor å spiste middag (jeg var høygravid og fødeklar på denne tiden) stottrer mannen min frem " I hælga ska æ fæst, fæst, fæst! ja, fæst bilstoln". hihi, Jeg og svigermor trodde et øyeblikk at han hadde store planer om en aldri så liten fylletur i helga:)

Skrevet

Når jeg fortalte min kjære at mamma og pappa ville bli kalt bestemor og bestefar av barnet vårt smilte han stort og sa: "Det passer perfekt, for da kan mamma og pappa være mormor og morfar" :) :)

Ble skeptisk for hva jeg har begitt meg ut på ett øyeblikk da...

Skrevet

Jeg hadde en lang fødsel, og det første døgnet var riene ineffektive, og jeg hadde fortsatt kun 1 cm åpning. Da jeg endelig fikk epidural og en liten hvilepause før de skulle ta vannet, så kom det fra mannen at han tenkte seg hjem en tur for å sove litt. Han var så sliten, nemlig, og stresslessen på fødestua var ikke komfortabel nok...

Der og da begynte jeg å gråte, men i ettertid så ler jeg av det. For en komisk ting å si. Det hører med til historien at vi ikke er sammen lenger - og at jordmoren ymtet frampå om at han kanskje burde bli værende der han var, noe han gjorde ;)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Da gutten min var 2 mnd gammel, kommenterte bf at han hadde blitt så lang, han måtte jo begynne å nærme seg en halv meter nå!

Eh.. Han var 46 cm lang da han ble født..

Skrevet

Hihi... de får sagt masse rart rundt fødsel i hvert fall:)

Jeg har en gutt fra før, som var ute på fire timer fra første tak i magen. Nå er jeg gravid med mannens første barn.

Snakker om fødsel, og jeg sier jeg håper det går litt senere denne gangen, jeg fikk jo nesten ikke puste, hadde aldri pause mellom riene. Sa vel noe sånn som at "jeg misunner dem som har en rie, en pause, og så en rie igjen, så de får slappet litt av, uten konstant smerte"

Da bare lo han av meg, for det var i hvert fall ikke SÅNN, han trodde de som lå i et døgn hadde konstante rier hele tiden de også:)

Skrevet

Vi var på vei til omvisning på føde-/barselavdelingen. I bilen spurte jeg mannen min om vi ikke skulle ha familierom, så vi kunne være sammen alle tre de første dagene på sykehuset. Han får stelle og kose med babyen om jeg er utslitt etter fødsel osv...

Han svarer ikke, men blir sittende å tenke med et skeptisk utrykk i ansiktet. Til slutt kommer det; "Nei, det orker jeg ikke... Etter jeg har gått gjennom fødselen kommer jeg til å være helt utslitt, tror jeg sover bedre hjemme..."

Haha... jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine:) (Han skjønte at det ikke er det smarteste han har sagt, det blir nok familierom på oss, så sant det er ledig....)

Skrevet

Vi skulle på sykhuset å se på onkelungen til samboeren min og da vi kjørte utover så spurte han...:

"Når åpner de øynene da?" Altså han mente babyn... haha:)

Han hadde jo ingen peil på babyer, bare hatt masse kattunger.. hehe;)

lo godt da, og vi ler av det enda...:)

Skrevet

Hadde en lignene som henne med elefant/flodhest.

Mannen min gikk i bokseren og jeg kikket på hans rumpe og lår og syntes i grunn det var urettferdig at menn ikke har celuitter. Dette sier jeg: Uretterdig at du har sånn glatt fin hud og ikke celuitter som meg. Hans svar er: Du har ikke celluLITTER du vettu du har celluMYE!

I to sekunder så jeg febrilsk etter noe å kaste på han før jeg brøt ut i latter!

Skrevet

Da jeg fødte vår første fikk jeg epidural, og hadde en veldig grei fødsel der alt gikk ganske rolig for seg.

Andre gang var ting veldig mye mer intenst, og jeg hylte og bar meg. Like før babyen skulle ut, utbrøt jordmor at nå kunne hun se hodet komme, så nå var det ikke lenge igjen.

Mannen min ble så rørt av det hele at han begynte å stortute, virkelig krampegråt, og jeg skjønte ingen verdens ting siden babyen ikke var ute enda. Så jeg sluttet å presse, kastet meg sidelengs etter gubben og ropte "HERREGUD, HVA ER DET? HVA ER DET?!" He he, var sikker på at det hadde skjedd noe forferdelig som jeg hadde gått glipp av:)

Var litt omtåket ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...