Gå til innhold

Termin likt med meg?


ninayngve

Anbefalte innlegg

Høres ut som du har vært i samme form som meg du da Myrk. Jeg har også vært i veldig bra form:) mamma har forresten pusset opp sprinkelsengen vi har også.. Blir ganske fin med litt beis... Kan jo sette opp et treff på strømmen til uka hvis det passer å treffes da?? Noen dag?

 

Så flink du er da Egget/pfeew... så koselig å ha noe du har laget selv til barnet:) Også er det jo flott å ha noe å holde på med.. Håper formen kommer seg litt for deg da, sikkert greit å få vært hos legen å hørt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, skulle ønske jeg kunne vært med på et treff. Men, så lenge formen er som nå går det ikke. Tok en dusj i stad, og freshet meg litt. Ble så kvalm og ør i hodet at nå må jeg bare sitte stille i sofaen. Spent på hva legen sier til dette på torsdag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette ikke er noe ålreit... Men vi kan jo ta det på sparket, kanskje du er i form.. Eller vi kan ta det rett i nærheten av der du bor, så blir det lettere for deg?? Åpen for forslag jeg.. Vi kan jo høre hva Myrk sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Skal vi sette opp et treff på Bim-treff siden til uken kanskje da? Så ser vi om andre vil være med også?? Hva med å treffes på kafe Dus på strømmen senter torsdag kveld? Feks Kl 18.30!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da setter jeg det opp som et treff:) Så får vi håpe at formen til egget kommer seg så hun kan dukke opp også:) det hadde vært hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også!! :) Vi bor få minutters gange unna senteret, så det er ikke lange veien heller.. ;)

 

I dag har formen vært skikkelig crappy.. Samlet krefter til en tur på butikken i dag, siden sambo jobber og trener i dag..så han kommer ikke hjem før senere ikveld.. Fikk så vondt i ryggen og ble så uggen av å gå på butikken at jeg måtte sette meg ned å puste ut med en gang jeg kom hjem.. Ble skikkelig dårlig.. Og da jeg laget litt middag i stad ble jeg skikkelig uggen av å stå oppreist.. Synes det er ekkelt jeg.. Like før jeg ringte føden for å høre om dette er normalt eller ei.. Men, det går over så snart jeg får satt meg..så jeg venter og ser hva legen sier i morra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres ikke noe behagelig ut. Jeg må innrømme at jeg ikke har noe særlig greie på alle de forskjellige plagene man kan ha i svangerskapet, så jeg ville nok også hatt en legekontroll for å bli beroliget. Du får skrive her i morgen å gi en oppdatering på hva han sa. Er jern-nivået ditt bra da? Og blodtrykket? Lave nivåer der gjør i hvert fall at man kan føle seg skikkelig svimmel og energifattig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle prøver hittil har vært fine..så hvis ikke noe har endret seg drastisk den siste uken så vet jeg ikke.. Men, har spurt inne på 3.tri nå og fått noen bra svar der.. :) Så får jeg se hva legen sier i tillegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei egget/pfeew... Hvordan gikk det hos legen i dag? Fikk du noen svar? Spent på hva legen sa til deg.... var det nerver i klem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har time halv to..og sliter skikkelig her..prøver å freshe meg litt, men er så uggen.. Føles som om jeg er skikkelig fyllesyk liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser det ut med møte for deg til torsdag egget? ser rundt omkring på sidene at formen din fortsatt er dårlig...

 

Myrk: Sendt deg en mail ang treffet torsdag. Ser ut som det bare blir oss. Skal vi fortsatt møtes? Vet ikke om du har sett i postkassen på din egen side, men har foreslått å ta med samboere hvis du synes det er ålreit:) Bare et forslag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nina!

 

Ja, den blir ikke noe bedre dessverre.. :( Lurer på hva som forårsaker smerten i ryggen.. Kvalmen er logisk hvis det er sånn at babyen presser på mage og tarmer..

 

Jeg vil ha ut bebisen vår nå.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne sett henne komme snart selv:) Blir nesten misunnelig på de jeg ser på februar klubben som føder før tiden nå... Vi vil også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd formen ikke bli bedre :\ har rimelig vondt i ryggen jeg og, kjennes i grunn ut som lumbago (som jeg har hatt før), altså en muskelknute som er litt betent. I tillegg kjennes det ut som isijas nerven er litt i klem på venstre side, kjennner det nedover venstre ben til tider... Men jeg er ikke helt ufør ennå heldigvis :) Håper du snart blir bedre, evt får ut bebisen ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Winnie :) Hvor har du fødeplass? Første barn eller?

 

Myrk, ja det tar på ryggen med denne magen som strutter sånn nå..

 

Sambo og jeg fikk oss en god latterkrampe i senga i går.. Jeg er jo ikke bevegelig for fem øre, så da jeg kom for å legge meg og skulle ake meg inntil han..så sa han at jeg lignet på et av de dyrene som lever i kalde strøk..ikke sel..men en hvalross faktisk.. Jeg trodde jeg skulle knekke sammen i latter når jeg så for meg hvordan jeg beveget meg og hvordan en hvalross beveger seg.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja det er morsomt innimellom når man skal ned og opp av senga. Selv er jeg ikke kjempestor, men synes det er vanskelig nok midt på natten uansett:)

 

Velkommen hit ja winnie:) Jeg har 21 febr. Forresten er det treff på Fratelli i Lillestrøm 11.30 i morgen (onsdag) eller Dus, strømmen storsenter på torsdag:) Veldig hyggelig gjeng i morgen, sleng deg på da vel:)

 

Forresten var jeg hos jordmor i dag og ble overrasket. Legen sa hodet var festet for ca 14 dager siden, men hos jordmor i dag var det ikke festet. Merket jo selv når hun kjente etter at det var ledig rom under hodet, så hun har jo rett. Ble nesten litt skuffet, ikke at det har noe å si om det er festet, for det sier jo ikke noe om når man skal føde, men følte meg liksom fødeklar og at hun lå riktig og ikke ville snu seg. Men hun ligger jo riktig vei og jordmor trodde ikke hun ville snu seg nå. Så egentlig er jo ingenting forandre. Bare å fortsette å vente:) Hmmm.. Lurer på om jeg skal spise karamellpuddingen jeg kjøpte på butikken i stad jeg:) merkelig, godteri/kake/is er sååå godt om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, karamellpudding hørtes godt ut :) Helt utrolig hvor stort søtbehov man får som gravid..uff.. Det skal skjerpings til etter fødselen altså ;)

 

Var på butikken med sambo i stad, og fant ut at det var siste gang.. Halvveis i handleturen begynner det å verke så sykt i ryggen at jeg blir skikkelig skikkelig uvel og står til slutt bare å henger over vogna mens jeg ber sambo om å være rask... Det skjer hver gang, så nå må jeg bare slutte å dra på butikken.. :( Nå vil jeg snart føde, sånn at jeg slipper dette ubehaget!!

 

I kveld skal jeg trøste meg med en sjokolade og Frustrerte Fruer :) Nå skal vi kose oss med deilig frisk kyllingsalat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det er kroppen din som forbereder deg mentalt på at nå skal h*n snart ut ;) Begynner å bli rimelig klar jeg og nå, selvom jeg på langt nær har så mye plager :)

 

Du får kose deg hjemme med sjokolade og bare nyte å ligge på sofaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også håper det er kroppen som gjør seg klar til fødsel.. ;-) Gutten i magen er hjertelig velkommen til den store verden nå!!

 

I morgen skal jeg til jordmor på kontroll. Spent på om hun har noe lurt å si da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...