Gå til innhold

Du vet du er småbarnsmor når:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryter ut "Oi, se den gravemaskinen" når du er alene i bilen ;-)

Når du finner amme-te i veska som gikk ut på dato for over 1 år siden....

Når du finner mat i alle skuffer og skap i hele huset som er gammelt og inntørket....

Når du finner hele badet som et stort skumværelse,for ungene fant ut det var gøy å tømme hele håndsåpa i vasken og boble det opp...

Når du hører mmmmm - mat fra kjøkkenet fra minsten, og du vet godt at eneste "maten" som er der tilgjengelig er matavfallet :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Når du oppdager at du tilfeldigvis, midt i foreldremøtet på skolen, oppdager at du har den megagrønne busemannen på genseren...

*Og rett ved siden av busemannen er det jammen litt middag også gitt :-o

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

-Når man lukker igjen øra, sier "ja - ja - ja" til hva enn 2-åringen forteller om (gjerne samme setningen hundreogørti ganger etter hverandre), tar på henne klærne til tross for protester, innimellom roper "jeg hører deg" til babyen som ligger og sutrer i vognen, putter smokk i babyen, løper på kjøkkenet og smører skive med leverpostei samtidig som du tar på deg en genser (på vrangen, med syltetøyflekker) og prøver å dra med dine egne ting ut dørene.

-Når du har barnefri, venner spør om du vil være med ut og du sier "nei, jeg skal legge meg klokka 9 og sove i minst 12 timer!"

-Når du klarer å sove i 15 timer fordi du har barnefri

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Når barnetv endelig har begynt, du sitter i sofaen, toåringen sitter fint og babyen gulper... og du er så sliten at du ikke orker å reise deg for å finne klut, så du drar av deg genseren, tørker gulpet med genseren din og håper på lukta går bort i vask =P

Skrevet

Og jeg glemte jo..:

når du er så opptatt av å få slått opp vogna og plassert den skrikende ungen etter at du har parkert bilen hjemme så bilen blir stående ulåst med nøkkelen i døra ute på gata hele na

Skrevet

.."hele natta" skulle det være:) Flaks at den sto der neste dag, for å si det sånn

Skrevet

Når det du ønsker deg til bursdagen din er en ny vaskemaskin med 9 kg kapasitet istedenfor den lille dere kjøpte før det var snakk om barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...