Gå til innhold

Jeg var utro mot mannen min i helga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har så utrolig dårlig samvittighet. Jeg vet at jeg er en forferdelig person, ettersom jeg gjorde dette, men jeg angrer så utrolig mye!

Jeg var full, og det skjedde bare. Ingen følelser inn i bildet, hadde aldri møtt fyren før.

Jeg skriver dette her for å få råd. Ikke en skjennepreken, det har jeg allerede gitt meg selv tusen ganger!

Skal jeg fortelle mannen min dette, eller holde tyst?

Jeg elsker mannen min veldig høyt, og vil at vi skal være sammen for alltid. Jeg vet hvilket syn han har på utroskap, og det er ikke noe han hadde kommet til å tilgi meg for.

Åååh, jeg hater meg selv akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal fortelle ham det, for han kommer til å få høre det fra noen seinere uansett, og da kommer han iallefall ALDRI til å stole på deg igjen...

Skrevet

Hvorfor er man utro om man elsker sin bedre halvdel utrolig høyt?

DET har jeg aldri skjønt.

Skrevet

Hold kjeft og gå videre.

Det er vemmelig det du har gjort,

men hvis det ikke påvirker deg i forhold til følelser for din mann er det bedre at du holder tyst.

Det er tross alt ikke sikkert han vil fortsette forholdet etter han får vite det og han vil aldri komme til å se på deg med samme øyne.

Krangel, null tillit og sjalusi.

Skrevet

Var ikke ute etter en moralpreken, ga jeg beskjed om :-)

Nei, han kommer ikke til å få vite det av noen andre.. Han jeg var utro med, hadde også samboer. Og det var bare jeg og han der.

Mistet vel litt kontroll pga alkoholen rekner jeg med. Blir lenge til neste gang ute på byen ja! Huff..

HI.

Skrevet

Og DER glemte jeg anonymknappen ja.. Flott!

HI.

Skrevet

Fyll og fest er ikke en sport for alle. Glad jeg har kontroll når jeg er ute. Unngår å drikke for mye, og skyr unna nachspill.

Bør vel snakke ut med mannen din, fort gjort at noen får vite det, og da sprer sånt seg fort desverre.

Skrevet

Jaja, bare å kutte alkoholen helt da, hvis den gjør så du svikter det du elsker aller mest.

Fylla har skylda??Neppe...................

Skrevet

Det har jeg heller aldri skjønt.

Men HI. Syns du burde gjøre som hun ene anonym over her sier. Fortell det til han, før han finner det ut av andre. Mye verre hvis det skjer. Bedre at han hører det fra deg, så kan heller dere prøve å jobbe videre med det.

Skrevet

Ja, du vet hva du har gjort og jeg skal ikke fortelle deg hva jeg syns om deg. Du har tydeligvis skjønt alvoret selv.

Jeg synes ikke du skal si det til mannen din. Men da må du være 100 % sikker på at han ikke får vite det av noen andre. Dersom dere ellers er lykkelige, har barn osv, er det ingen vits å ødelegge en hel familie over et idiotisk engangstilfelle. Du får heller slite med din dårlige samvittighet i ensomhet. Det har du fortjent!!!

Utroskap kan ha så mange årsaker. Har vært vitne til mange som tidligere har fordømt som begår samme feil, og jeg er overbevist om at man KAN elske noen selv om man er utro mot han/henne. Så til dere som kommer med pekefingeren her; Noen gnger er det faktisk nødvendig å lyve for å beskytte dem man er glade i. Selv om det er mot en selv.

Skrevet

Ikke fortell. det fortjener ikke mannen din. bare gå videre og glem.

Skrevet

Haha!bytt nick da, så slipper du å hetses med dette for alltid på dib/bim;)

Ikke si noe,glem det og gå videre hvis du er HELT sikker på at det ikke kommer ut, eller skjer igjen.

Dette går bra, ordner seg alltids, til tross for dårlig samvittighet.

STOR klem:-)

Skrevet

Fylla har skylda? Ja, det tror jeg. For jeg hadde aldri kommet til å gjort noe slikt i edru tilstand!

Jeg og mannen min har vært sammen i 3 år nå, og jeg har alltid hatt kontroll når jeg har drukket, så det ble vel rett og sett for mye av det gode i helga!

HI.

Skrevet

Hvis du har brukt beskyttelse og det ikke er fare for at du smitter han med noe, så syns jeg ikke du skal si noe. Det er kanskje best å gjøre det sånn hvis du er helt sikker på at dette var en tabbe du aldri kommer til å gøre igjen, og du er sikker på at han ikke kan finne ut av det.

Skrevet

Tusen takk for svar! Heller vel mest mot å ikke si noe.. Men føler en så utrolig stor klump i halsen og hjertet, når jeg først bedrar han, også skal jeg lyve for han og.

HI.

Skrevet

Å være utro er én ting. Men å ikke si det - DET er svik, det.

Skynd deg å si det, sannheten kommer alltid for en dag. Selv om han du var utro med har samboer, så kan det vel hende han forteller det til noen? (enten henne eller en venn) Og da kan det plutselig slå tilbake på deg og mannen din...

Skrevet

Namsos er ikke et stort sted, så dersom noen skulle ha sett dere, så sprer det seg fort. Ville fortalt det.

Skrevet

Hi, hold tett om dette og prøv å glemme det du har gjort. Han får sikkert ikke vite om det om dette er noen dere ikke kjenner og han attpåtil har samboer. INGENTING blir bedre av at du forteller det.

Skrevet

Vet dere hva?De fleste som svarer at hun må fortelle det, for det er et enda større svik å holde kjeft, dere hadde garantert holdt kjeft selv hvis det var dere det gjaldt!

Skrevet

Du lyver ikke til han du sier bare ikke noe om hva du har gjort. Vil si du beskytter han og deres barn fra ett ødelagt hjem. Det er tydelig at du har lært noe av dette, så hold tett om det.

Skrevet

HI har alt avslørt seg med nick, og det var ikke vanskelig å finne ut hvor hun bor og andre detaljer, bare å søke på nicket hennes, så jeg vil si at hun er så godt som fucked. Bare tilstå og håp på at han tilgir deg, dette kommer til å spre seg.

Skrevet

Ikke si noe, og gå videre! Du får det nok vondt nok med deg selv i lang lang tid fremover, og sannsynligvis er det straff nok om ikke mannen din også skal ha det vondt. Og bytt nick ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...