Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært flink denne uken syns jeg, ikke spist noe godis..og ikke brus:) ikke vært noe trening da fordi bilen min streika på mandag og har enda ikke fått startet den:( også vil jeg ikke ut å gå med junior når det er så kaldt..kommer forhåpentligvis sterker tilbake neste uke med trening;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg har ikke vært så flink som jeg hadde tenkt...

 

Skylder på at jeg skal ha mensen nå i løpet av helga, føler meg oppblåst og stinn, magen står som en ballong :(

 

Pleier å gå opp litt i forbindelse med mens, så jeg bør vel bare være glad om jeg ikke har gjort det denne uka, har ikke så store håp om å ha gått ned så mye ihvertfall... Akkurat nå føler jeg meg helt pyton og har litt lyst på en rensekur, hjelper det når man føler seg oppblåst? Magen ser jo nesten gravid ut. Eller er det bedre å drikke masse te og kutte helt ut sukker en uke?

 

Har spist sunne måltider og passelige mengder denne uka føler jeg, men har spist sjokolade hver dag, og kulda har tatt livet av trilleturene mine. Kan jo ikke la vesla sitte å forfryse kinnene sine i denne kulda (hun vil ikke sove i vogna, bare sitte oppreist å se på verden rundt seg).

 

Jaja, jeg gir ikke opp, kommer heldigvis en uke etter denne :)

Skrevet

Må jo bare innrømme at jeg sliter maks med spiselysten min.. Sitter og tenker på hva har vi i skapet som jeg kan spise!! Blæh, får lage meg en kopp te..

Skrevet

Jeg også blir med!!

 

Tenker hver dag at i dag begynner jeg, og etter supersunn formiddag så sprekker jeg stort sett på en eller annen måte.. Kommer meg heller ikke ut nå i kulden m baby..

Har baby på 7 mnd, og har ikke gått ned et gram på 5 mnd.... Med førstemann var jeg nede igjen etter 6 mnd..Alle 25 kg...Uten å anstrenge meg! Men nå har jeg innsett at jeg må visst jobbe med det denne gangen :)

 

Tenkte å tømme skapene for godis nå, er snop som er hovedproblemet her. Liker godt sunt pålegg og grønnsaker.

 

Høyde :161 cm.

Vil (tilbake)ned i 55 kg

 

Vekt nå : 74 kg.

Skrevet

I dag har jeg tapt litt, har spist hjemmelaget pizza og drukket kakao. Pizzaen unnskylder jeg med at det fortsatt er mat og ikke snop, men kakaoen er ikke like unnskyldt, på tross av 15 minusgrader og det faktum at resten av familien har drukket det hver dag hele uken.

Skrevet

Må skryte litt av meg selv. Spiser litt sjokolade nå, men har ikke spist godteri resten av uken! Det skal jeg fortsette med altså. Vekta står stille enn sålenge, men har ikke fått trent enda..

Skrevet

Jeg jobber med saken og har lest tråden. Synes mange skal ned altfor mye i forhold høyden......

 

I starten av uka var jeg 77 kg og jeg er 165 høy. Bruker 42 i klær. Målet er 64 kg, da bruker jeg 38 i klær og mindre enn det vil jeg ikke være. Da få jeg kjeft av omgivelsene fordi jeg blir altfor tynn. MEN jeg har ganske så mye muskelmasse da......

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skal begynne med snop denne helgen, tror ikke jeg har vondt av å vente til neste lørdag igjen. Kan jo heller ta med meg en eske med läkerol når jeg skal på kino imorgen! :-)

Skrevet

Hentet oss frem igjen jeg.. Sprakk forresten så det sang i går, klarte ikke å holde meg unna sjokoladeskålen.. Surprise??

Men i dag fatter jeg mot igjen. Mye bedre å spise "litt" sjokolade en dag, enn hver dag. Men det var kjipt å skrive det inn i matdagboken min...

Skrevet

Jeg hiver meg på her. Har 6 kg for mye i forhold til idealvekt. 3 av dem er "røykrkiloene" mine- de sitter litt fast( la på meg de da jeg slutta) og 3 er snopkilo...

 

Høyde: 165

Vekt: 66 kg

 

Mål: 60kg.

 

 

Skrevet

Dytter for å kopiere uke 2 =)

Skrevet

Da er den første (og verste) uka over og jg syns jeg kom vel vell gjennom den:)

 

Mål: 60 kg

 

Startvekt 4/1: 63,6

 

11/1: 62,6 ( - 1,0 kg :)

 

 

Har bare trent mandag og tirsdag pga forkjøelse, men skjerpet meg VELDIG på mat og godis :)

Satser på mer trening denne uka, og mer vann:)

 

Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...