Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER! Sånt står det respekt av, jeg tror jeg hadde dævva:-P

Jeg har spist alt for lite i dag, kun tre skiver. Det er ikke så bra, men det viktigste er at jeg ikke har spist snop og sjokolade:-)

Syns i grunnen jeg er flink sånn sett, for jeg har pleid å spise noe omtrent hver eneste dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slanking/kome i form, eg er med! Har inngått avtale med ei i klassa om å ikkje ete godteri før påske, så det er vel ein god start:P

Er ca 172 høg og vege ca 67kg. Vil gjerne ned mot 60kg.

Hovudmålet er vel å kome ned til 60 men om eg kjem meg ned 5kg, bør eg vere nokså fornøgd.

Eit anna mål er å få strama opp litt av slasket på kroppen.

Veke 1: 67kg

Handikap: har ikkje vekt, så får kun målt meg når eg er heime hos mine foreldre..kanskje eg må gå til innkjøp.

Skrevet

takk takk! Ganske fornøyd selv, må jeg si! :-) Er viktig å spise sånn at forbrenningen ikke helt dauer av. Er ihvertfall greit å få tre måltider innomhus. Imorgen tenkte jeg meg på trening også, nå har jo mannen kommet hjem, så kan dra uten å måtte mate, skifte bleie osv og så dra ungen med meg.

Skrevet

Hallo folkens. Tenkte jeg måtte skrive ned hva jeg har spist idag..

Frokost: To skiver med makrell i tomat og et glass skumma melk

Lunsj; En bobolibolle med tacofyll. Skal være sunnere i morgen!

"Middag" ; En nutrishake og en fedonbar

Har også spist kyllingstrimler og salat i to små tortillalefser. Altfor mye karbohydrater:s

Skrevet

Min første mål ang. kosthold er å la være å spise snop og sjokolade i ukedagene - kun lov om lørdagene! Det har jeg ikke gjort på mange år så nå er det på tide:-) Jeg har holdt meg i tre dager nå, og det går jo greit:-) Er fornøyd med det! Jeg spiser også litt mindre enn før, og prøver å spise relativt sunne måltider.

Jeg har tro på at kun det å kutte snopet vil gjøre en forskjell, men skal selvfølgelig bli flinkere kostholdsmessig også. Men jeg vil ikke rushe for mye for da kommer jeg til å sprekke og det vil jeg ikke denne gangen.

Skrevet

Jeg kan også godt bli med! Jeg er ikke så fryktelig opptatt av vekt da - men skal bli sunnere og sprekere! Jeg veide ca 70kg for noen mnd siden, og det kjennes ikke ut på klærne at jeg veier noe særlig mer/mindre nå (har ikke vekt hjemme og tenker ikke på å veie meg når jeg er på besøk ^^). Målet er å bli strammere i fisken og anlegge litt muskler (spesielt i armene siden nakken min sliiiiter pga for svake muskler i armene..kremt..) så får evt kgtap bli en bonus :)

Begynner i det små og skal begynne på volleyball. Og fortsette med fotballen. Og får jeg til to treninger i uka så er jeg fornøyd i første omgang :)

I tillegg så må målet være å spise regelmessig i løpet av dagen, mer frukt og grønt og sunnere middagsalternativer!

Uke 1: ca 70 kg - pg fortsatt like vassen i muskelmassen ;)

Mål for denne uken: 10 pushups om dagen.

Skrevet

Vært litt usunn i dag gitt.

Spist 2 knekkebrød med ost, tomat og agurk til frokost.

2 skiver med grovbrød med julepotetsalat til lunsj

4 pizzastykker på peppe's til middag.

Drukket vann og en 1/2 liter farris.

Måtte ut og feire med ei venninne at jeg fikk lappen på mandag:)

Vi møttes i byen for å prøve brudekjolen jeg har funnet meg.

Til gjengjeld har jeg klart å la være å spise is i dag, sambo og lillesnupp spiste is til dessert, jeg hadde munnen full av vann og holdt nesten på å slikke isskjeen før jeg satte den i oppvaskmaskinen...hehehe.

Går rundt å er konstant sulten for tiden og har abstinenser etter sjokolade og andre usunnheter, noen som vet hvor lenge sånt pleier å vare før det roer seg?

Skrevet

Hvordan er med med makrell i tomat? Er det så sunt som en skulle tro?

Skrevet

Dette var spennende :D *hiver meg med*

Jeg er 1,62 lang og veier 75 kg.

Mål: først 5 kg, så 5 kg til, osv..

Skal føre mat-logg jeg også :P

Nja, tror ikke makrell er SÅ sunt, er jo en god del sukker i både den og leverpostei.. MEN, sunnere enn mange andre ting ;) .

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Snikveiing i dag, og ned 1,2 kg siden mandag :-) Hehe, kan godt fortsette i dette tempoet altså¨=P Men det er nok vann og julefett som løsner vil jeg tro. Funker fint å være tilbake på lavkarbo :-)

Gjest thricane
Skrevet

hei

jeg startet 1. nyttårsdag

målet er 61 kg

1. nyttårsdag veide jeg 70,4

er 172 cm

i dag veide jeg 68,0

- 2,4 kg på 6 dager pangstart

7 kg igjen...

Skrevet

Her vil jeg også henge meg på :)

er 1,67 høy og veier 66,7. Vil under 60 kg så ca 7 kg SKAL bort.

Har prøvd mange ganger, men stopper alltid på 62 kg, men ikke denne gangen nei...

Kosthold og trening er metoden min, og så har jeg funnet frem rockeringen og rocket 30 min de siste 5 kveldene. Håper å få strammere mage til sommeren ja :)

Skrevet

Kan vi ha en tråd med forslag til sunn mat også?

Jeg lurer nemlig på om jeg skal blande dip i creme fraiche, med gulerøtter til. Er det sunnere enn rømme? Og er det noe godt?

Får besøk i kveld og vi pleier alltid å kose oss med noe snacks:)

Skrevet

Jeg vil også være med.. Nytt år, nye muligheter!!

Min plan er å holde meg unna godis, belønne meg selv med en god middag midt i uken når jeg har holdt meg godisfri i 10 dager.

1.63 høy 68 kg og har 65 kg som første mål. Deretter skal jeg ned mot 60 kg. Og der skal jeg jammen stoppe!!

Skrevet

Har vært på trening idag, og klart å holde meg unna snop idag også! Men har nok ikke noe tro på at det skjer noe på vektfronten med det aller første.. Men vi må jo gå opp på vekten mandagen og se uansett!

Skrevet

Slenger meg på her.

Slanket meg fra oktober - 08 og frem til sept. -09. Nesten 11 mnd.

Nå etter en periode hvor jeg ikke har vært flink, så har noen ekle kilo + masse vann sneket seg på.

Startet for fullt igjen I DAG, og skal holde på leeenge.......

Skrevet

Alle monner drar til slutt håper jeg!! Jeg har gått opp og ned trappen med babyen på 7 kg i sele på magen 15 ganger i dag. Ikke noe godis for 2. dagen på rad og det er godt gjort med to hele poser med julesjokolader liggende i skuffen. Klarer ikke å gå forbi godis til halv pris...

Skrevet

Hei hei!

Vil gjerne henge meg på her jeg også:) litt ut i uka men jeg begynte selv på mandag altså. Er lite motivasjon å få hos familie og venner da de fleste er tynne og så¨kalt perfekte:):)

Jeg er vel tyngst her ser jeg(men det bryr jeg meg ikke om)

Er 1,75 ca og veier nå 91kg, tenkte meg ned til 75kg, men klarer jeg til 78-80 fram til sommeren er jeg fornøyd med det. Håper junior hjelper til da han begynner å krabbe og gå etterhvert;)han er 7 mnd nå..Pluss så fort gradene stiger litt så er det mulig å gå turer også. Mitt mål er å trene 3 ganger i uka og ikke drikke brus eller spise godis annet enn på lørdager. Klarer jeg det så skal nok vekta gå sakte nedover(lov å håpe)

Uke 1: 91kg

Mål slutt: 75kg

Skrevet

Ja, her henger jeg meg på!:)

Er 1.69 og veier nå 66 kg. Vil ned 6 kg, altså til 60 kg. Skal klare å nå målet mitt på 6-8 uker.

Er medlem i vgvektklubb, det funker kjempebra for meg! Var medlem der ifjor etter jul også, gikk ned 10 kg på 10 uker, nå har noen få kg sneket seg på siden det, og jeg må skjerpe meg før det går enda lenger:)

Spiser vanlig mat, bare i mindre mengder , men oftere. Og drikker mye vann. Trener også på treningsstudio i 1-1 1/5 time hver ukedag. Men har vært syk hele uken, så har ikke komt igang igjen etter jul enda. Satser på at jeg er igang igjen veldig snart!

Skrevet

Jeg har heller ikke spist snop i dag! Men sliter fortsatt med å spise ofte da. Spiste en salat til lunsj (rakk ikke frokost) og taco med kyllingkjøttdeig og masse salat til middag. Ellers har jeg ikke fått i meg noe annet.

Skrevet

Pffft, sylfide! :D

Eg kjem neppe til å rapportere her sånn heile tida, men skal ned i vekt i løpet av året.

Er svimlande 109 kg (173 cm høg), og skal på sikt ned til ca 80. Første delmål er under 100 til påske :o)

Skrevet

Eg har forresten absolutt ingen planar om ein slankeKUR, ingen måltidsbar eller shake og absolutt ingen antibrød.

Eg er alt for glad i mat til den slags, det vil ikkje fungere i lengden (og eg må jo holde på ei stund). Derimot skal eg i første omgang kutte ned på snop og brus (og ostepop). Kjøpe inn berre det eg skal ha til helga og ikkje kjøpe meir uansett når det blir tomt. Og så har eg tatt fram igjen min gode gamle wii fit (fekk plus'en til jul), og har sett som mål å trene vekk ein sånn bitteliten pose chips (ca 280 kcal??) for dagen. Har gjort det bra så langt.

Reknar med å gå nedover med desse endringane. Om det blir nødvendig får eg "angripe" kvardagskosten etter kvart.

Skrevet

da har jeg også meldt meg inn i vgvektklubb.

Håper det kan hjelpe meg litt på vei, greit å vite hvor mange kalorier jeg skal ha hver dag og hvor mye man forbrenner på trening o.l.

Men vet ikke om jeg kommer til å følge ukesmenyene, er mye der jeg ikke liker, og hvis jeg skal presse meg selv til å spise ting jeg ikke synes noe om hver dag, kommer jeg nok bare til å gi opp eller sprekke.

Første dagen med registrering i dag og jeg ligger akkurat under anbefalt kalori-inntak og det er uten trening.

Håper det blir like bra resten av tiden...hehehe

Skrevet

Høres bra ut å ta det litt etter litt! Har vært igjennom noen mislykkede kurer, så beste er livsstil endring. Ammer ennå jeg, så må nok være forsiktig med vekttap..

Skrevet

Hm, lå helt på side 4!! Gått kjempefint idag også, ikkeno trening da. Holdt nesten på å ta meg en sjokolade i skapet idag, men klarte å la det være.. Hvordan går det med dere jenter da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...