prinsesse03+09 Skrevet 4. januar 2010 #26 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er med:) Veier 72 kg, men vil ned til 65 innen sommeren, kanskje litt til, se det ann litt:) Har tenkt å klare det med sunnere kosthold, regelmessige måltider, en times trilletur hver dag + rockering:) Er 168cm høg Startvekt 72kg Mål 65 kg
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. januar 2010 #27 Skrevet 5. januar 2010 da begynner vi på ny frisk idag! Blanke ark osv.. Skal definitivt holde meg unna snop idag!
Lea Laus Skrevet 5. januar 2010 #28 Skrevet 5. januar 2010 Oioioi, får ikke håpe dette blir noen konkurranse da. For har nettopp spist en hel pakke med bacon....! off og off...
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 5. januar 2010 #29 Skrevet 5. januar 2010 Jeg vil være med! 173 høy, veier 79 kg nå. Vil ned til 72. Dårlig start i dag, har tømt skapet for alt det usunne vi hadde. Men i kveld er det trening, og så ny start i morgen!!
GreitÅVæreAnonym Skrevet 5. januar 2010 #30 Skrevet 5. januar 2010 Hvordan har det gått i dag da jenter? Jeg har spist 3 konfektbiter i dag, etter middag hos min mormor (med masse deilig usunn saus:/). Klarte ikke la vær. Men det er myyyyye mindre enn det jeg har hatt i meg hver dag i lang tid nå. Kjenner suget etter søtt litt ekstra nå som jeg liksom ikke får lov:/
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 5. januar 2010 #31 Skrevet 5. januar 2010 Hei, har gått veldig bra her i dag! Gått tur på 40 min + 10 min dansing på stuegulvet Alt hjelper, ikke sant? Har spist kylling, ris og salat til middag. Hadde LITEN posjonn ris, og STOOOR med salat!+ ett kyllinglår + 1 ss med cæsar dressing. Spist bare sunne pålegg på knekkebrød, og mannen har kjøpt inn Extra tyggis og sukkerfrie drops. Hehe, alt for å holde sukkersuget vekke! Også må jeg nevne at det hjelper å se på Slankekrigen. Motivasjon!
CMH Skrevet 5. januar 2010 #32 Skrevet 5. januar 2010 Idag har jeg spist: - En nutrilettshake til frokost - En pistasjstang. *Sinner* - Salat til lunsj og en kaffe. - Kyllingstrimler med salat i liiten tortilla lefse ( spiste 2 små stykker) Har spist en liten danonino youghurt nå, men kjenner jeg er sulten igjen :s
☆chiquita☆ Skrevet 5. januar 2010 #33 Skrevet 5. januar 2010 Slenger meg på jeg også! Er 165 cm høy og veier 63.5 kg. Vil ned minst 5kg. Har skikkelig lyst på noe søtt, sliter veldig,men tror denne uka blir værst!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. januar 2010 #34 Skrevet 5. januar 2010 må bare si at jeg har klart å stagge søthungeren idag, selv om jeg har vært fristet! Spiste raspeballer til middag idag da, men men.. Babysteps! :-) Men ingen snop, og det er første steget for meg..
Elletuppa Skrevet 5. januar 2010 #35 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er med... Er 174 høy og veier 79 kg. Skal ned til 68 kg
Malita Skrevet 5. januar 2010 #36 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har begynt med mitt slankeprosjekt i dag, så denne tråden passet godt. Jeg er 156 og veier 55,5 kg Målet mitt er 50 kg. Og ikke minst bli fastere i fisken. Men vi skal ikke flytte oss over til slankedebatten. Der er det lettere å holde siden oppdatert
Mammaen til Jesper Skrevet 5. januar 2010 #37 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er med! Jeg er 177 høy og veier 84 kg. Skal ned til 75, i første omgang Idag: 83,7 kg
Monajenten Skrevet 5. januar 2010 #38 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har spist (drukket): - Nutrilett smoothie - Kald pastasalat med skinke og mais - Et eple Kjenner jeg er sulten, tenker å lage meg et par egg.
Monajenten Skrevet 5. januar 2010 #39 Skrevet 5. januar 2010 Vaskedama: Det er første steg for meg også! Etter å ha spist noe godt omtrent hver eneste dag alt for lenge, tror jeg at det vil hjelpe meg myyye å kutte det ut. Vurderer å la meg selv få lov om lørdagen slik at jeg har noe å se frem til, og kan klare å holde meg uten å sprekke.
2smågull Skrevet 5. januar 2010 #40 Skrevet 5. januar 2010 alle her veier jo det samme som jeg vil ned i jo
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. januar 2010 #41 Skrevet 5. januar 2010 her varierer det jo sterkt fra 56 kg til noen og 80, så vet ikke hvilke mål du er på jakt etter?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. januar 2010 #43 Skrevet 5. januar 2010 he he, jaja, du får ta ett kilo av gangen! :-) Er kjempefornøyd bare jeg går ned ett kilo jeg! :-D
step Skrevet 5. januar 2010 #44 Skrevet 5. januar 2010 Hei alle slankere Godt det er flere av oss. Skal selv ned fra 76kg til 69kg. Høde 173cm. Spennende å henge med her, litt ekstra hjelp. Har forressten kommet over en side som heter Mammatrening.no, fant den på facebook. Den er visst helt ny og skal åpnes til mandagen. Akkurat en slik side jeg har jaktet på. Karnsje verdt å sjekke ut for oss mødre som er på slankeren? Jeg trenger nemlig litt ekstra motivasjon og hjelp i forhold til trening og kosthold, så hvis de holder hva de lover SKAL JEG KLARE Å BLI TYNN. JIPPI Mål for morgendagen: null godis!! Lykke til alle sammen
Øyboeren med to små <3 Skrevet 5. januar 2010 #45 Skrevet 5. januar 2010 Er også med 75,3 kg sist jeg veide, 159 høy... :s Skal ned til 68 kg i første omgang, så tar jeg det der i fra. Var det jeg veide da jeg møtte mannen, og var ganske fornøyd med kroppen da, selv om jeg selvfølgelig var overvektig. Men det var det laveste jeg hadde veid på flere år da... Det jeg har spist er: Mandag: Frokost En banan (eneste jeg fikk tid til før trening) Lunsj: Ja, den utgikk av samme grunn som over... Middag: En grov fiskekake og ris Kvelds: To grove brødskiver med leverpostei. Vann hele dagen. Tirsdag: Frokost: To grove brødskiver med leverpostei Lunsj: Et eple (sovnet på sofaen med minsten gjennom lunsjtida, ble da bare et eple siden det ble for nært middag til noe stort måltid..) Middag: Taco: kalkunfilet i små terninger stekt i tacokrydder, eple, ananas, agurk, to tacoskjell og salsa. Kvelds: To knekkebrød med en liten boks makrell i tomat. Et halvt glass appelsinjuice til frokost, et halvt til kvelds, og ellers vann. Og en banan og en halv neve nøtter til Grey's Må jo faktisk spise litt mer enn jeg har gjort disse to dagene, må få frokost, lunsj, middag og kvelds på plass alle sammen. Men det går seg fort til...! Og siden jeg ammer og trener minst to ganger i uka (skal prøve å få økt treninga litt, i allefall gjøre noen øvelser hjemme. I dag ble det 60 sit-ups på de rette magemusklene, og 60 på hver av de skrå...) må jeg passe på å spise, sove og drikke nok. For å hjelpe til på kostholdet skal jeg publisere på bloggen min hva jeg spiser, skal love deg jeg kommer til å tenke meg om 5 ganger før jeg finner på å trykke i meg en enorm sjokolade og en pose potetgull da... IKKE så veldig fristende når du vet at andr4e kan se hva du spiser.. Så er jeg også med på "fellesslanking" på Elisabet Vesth sin blogg: www.melamin.blogg.no
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #46 Skrevet 6. januar 2010 Jeg henger meg på.. 168, vil ned til 58 kilo helst.. Veier 65 nå. Altså -7 kilo.. Starter nuh!!
Mayken Skrevet 6. januar 2010 #47 Skrevet 6. januar 2010 hiver meg på her jeg også. Skal gifte meg 31.juli og må ned en del kilo. Målet et å gå ned 10-15 kilo, regner ikke med å klare det til bryllupet, men er veldig glad om jeg klarer 5 kilo til da, helst litt mer. Planen er å spise fornuftig (litt mindre), kutte ut snop og brus og trene. Viktig for meg å finne en måte å slanke meg på som gjør at jeg kan leve "normalt" ellers er det så lett å sprekke, også viktig at jeg skal kunne klare å holde vekten når jeg først har nådd målet og på denne måten tror jeg det skal gå bra. Håper det gir resultater i hvertfall. Trener aerobicdance hver mandag og pilates hver torsdag. I tillegg blir det en lang spasertur en gang i uken, og så børster jeg støvet av rokkeringen min noen minutter hver kveld tenker jeg. Startet på mandag: Frokost: 2 havreknekkebrød med en skive ost, tomat, agurk og pepper Lunsj: nuddler middag: en karbonade, en liten potet og en god del grønnsaker. Kvelds: to havreknekkebrød med en skive ost, tomat, agurk og pepper Drakk kun vann i løpet av dagen. Trente aerobicdance på kvelden. Tirsdag: Frokost: 2 havreknekkebrød med en skive ost, tomat, agurk og pepper Lunsj: samme som frokost pluss et eple. Middag: 2 pannekaker og et eple Kveldsmat: en brødskive med salatblad, ost, tomat, agurk og pepper. Ble skikkelig fysen på kvelden så tok meg en neve nøtter. Har bare drukket vann.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 6. januar 2010 #48 Skrevet 6. januar 2010 Dette hoeres jo ikke videre sunt ut spoer du meg. Spis balansert,5 måltidertil dagen,max 2 frukt,mye fiber,mye vann,mye ren mat,ikke blandingsprodukter.Mye fisk. og spis vitamin tilskudd. Grovt broed.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 6. januar 2010 #49 Skrevet 6. januar 2010 Hei alle slankere. Jeg har selv gaatt ned 10 kilo paa tre mnd naa,og skal ned tyve til det neste halve aaret.Jeg bruker Libra metoden,og anbefaler alle aa lese boken 8 uker til et lettere liv. foelger man libra metoden saa er man sikret et godt og balansert kosthold og dermedvilsuget etter usunnmat forsvinne,og man faar ufattelig mye positivt igjen med dette kostholdet. Lykke til alle sammen:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. januar 2010 #50 Skrevet 6. januar 2010 Hurra idag har jeg vært flink! Stod en masse sjokolade på bordet (hadde besøk og mannen pøste på med snop). Rykket litt i hånden min, hadde så lyst på en, men så tenkte jeg på dere, og klarte å la være!! :-D Hvordan har det gått med deg i dag da, monajenten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå