Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Hvordan orker dere å få barn så sent? Kjedelig å bruke de årene man skal kose seg på annet enn bleieskift og barnetv.....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Nei det er det ikke det er nå vi har tid til det nå som vi har fått ha ungdomstiden vår, udannelse, jobbing osv. først. Vi trenger ikke å ta igjen det dere har tapt etter at barna har kommet. Nå kan vi bare kose oss med barna.
Tommage♀♂ Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Noen synes kanskje det er mer kos med barn da. Ikke alle kan være like vet du! Om jeg skulle få enda et barn vil jeg være langt ut i tredveårene, og vil selv ikke da se på meg selv som en gammel mor. Men jeg synes både bleieskift og barnetv er kos jeg da=)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Vi brukte jo massevis av år til kose oss med annet før vi begynte med bleiseskift og barne-tv vet du vennen...
soleia Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Eg kosar meg med bleieskift og barnetv eg... Har ynskt meg barn i mange år, og endeleg skjedde det :-)
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Ja, det kan du spørre om;) Har kanskje brukt opp "sløve-årene" mine og følte at nå var det dags for å få baby, hehe! Det hadde seg nå slik at jeg egentlig ikke kan få barn og hadde belaget meg på et liv uten, men så var visst ikke miraklenes tid forbi og i en alder av 33år ble jeg smelt på tjukka. Sjokk? Ja, det var det! Men jeg gleder meg masse og få får jeg heller være litt på etterskudd med resten:)
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Det er jo noen som synes det er kos med barn da:) Vet ikke hvorfor jeg åpnet innlegget. Jeg er 30 og følte meg truffet;P
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Hva defineres som gamle mødre? Å gjelder det bare førstegangsfødende eller uasett?
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 hehe....det er faktisk helt perfekt. Har reist verden rundt og tatt all verdens av utdannelse og opplevd masse. Nå kan jeg bare lene meg tilbake og nyte småbarnstiden ;-) Orker?....jeg er da sprekere enn samtlige 20 åringer jeg kjenner. God Jul ;-)
Nemlig Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Kjedelig å bruke de årene man skal utforske verden, feste, ha det gøy, få en utdannelse, finne en livspartner på bleieskift og barnetv...;-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Hvor gamle er gamle mødre? jeg antar at hvis man får attpåklatt, så er det tungt å å ta runde to hvis man er over 40. Hvis det er det første etterlengtede barnet, derimot, tror jeg ikke hun vil synes at bleieskift og barne-tv er kjedelig, men en velsignelse. Jeg forstår at du er ute etter å provosere, og antageligvis er du en ung mor som gleder deg til barna blir voksne og du kan leve livet. Andre lever sine liv. Når du blir eldre vil du få perspektiv på livet og innse at det er mange "riktige" måter å leve sitt liv på. Lykke til med utviklingen av dine empatiske evner og selvinnsikt:-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er 32 år og straks tobarnsmamma. Er jeg gammel??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Jeg syntes tanken på å bruke de yngre årene på bleiskift og barnetv virket utrolig kjedelig! Backpackertilværelsen, utdannelse, frihet og bare meg var utrolig deilig, og jeg er glad jeg valgte som jeg gjorde. Føler ikke at jeg har gått glipp av noe. Nå er jeg 38 og har en sønn på 6 mnd, og en datter på 3 år. Kommer til å råde dem til å vente med å få barn, plikter og hverdager kommer tidsnok:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har da både utdannelse og jobb, så det var et tynt argument. Hilsen ung mor
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Du kan nok ikke ha særlig lang utdannelse eller ha jobbet så lenge om du er ung mor. Du har enda mye å lære og du vil kanskje se om 15-20 år at du ikke viste så mye nå som du tror.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #16 Skrevet 28. desember 2009 Nå spurte jeg ikke for å provosere, men... Bare lurer, iogmed jeg begynner å bli noen år selv, og lurer på om jeg orker en runde til med barn. Eller om jeg skal droppe det og kose meg resten av livet med den ene sønnen jeg har og bruke de neste årene på meg selv. Ikke alle som er kranglefanter her inne vettu. Lykke til med fordommene dine, og god bedring :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #17 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har ikke fordommer, så jeg beklager hvis det virket sånn. Men når du ordlegger deg som du gjorde i hovedinnlegget så lurte jeg alvorlig talt på om det var en spøk. Men lykke til med valget :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #18 Skrevet 28. desember 2009 Det er en del som ikke blir gift før de er 35, og som er mot tilfeldige forhold for å skaffe seg barn tidligere.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #19 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er 23år og har 3 barn, Har studert siden jeg var 16, og jobbet på si, siden jeg var 13år. så ikke lat som om du kjenner meg. Har mann, hus, barn, bil, båt,hytte, utdannelse og en godt betalt jobb, Trenger ikke være 50år for å ha opparbeidet seg litt i livet.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #20 Skrevet 28. desember 2009 "Har studert siden jeg var 16...." Om du begynte på universitet/høgskole da du har 16 så må jeg virkelig applaudere ditt intellekt
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #21 Skrevet 28. desember 2009 Er litt enig med hi. Gamle mødre er vel over 40år kanskje? Rundt der? Det er faktisk en risiko å bli gravid så sent.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #22 Skrevet 28. desember 2009 Yrkesfag med påbyggning. Du virker veldig med klørne ute...Er du misunnelig eller?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #23 Skrevet 28. desember 2009 ikke bry deg om dem - jeg synes du virker som en kjempefling ung dame! Du har fått barn tidlig, jeg har fått sent - vi klarer oss nok begge to. Alle er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #24 Skrevet 28. desember 2009 Yrkesfag med påbyggning er ikke å studere. Det er å ta videregående Og nei, jeg er ikke misunnelig. Har selv tatt vgs OG universitet. Jeg har med andre ord: Studert ps. å ikke være enig er ikke ensbetydende med at man er sjalu eller misunnelig
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #25 Skrevet 28. desember 2009 Enig med den unge damen: file ned klørne dine, hadde det vært en ide? Jeg har også studert, men jeg synes det er ufint å hovere med at du tok henne i en feil - ikke så voksent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå