Pengetreet Skrevet 29. oktober 2009 #76 Skrevet 29. oktober 2009 Hahaha beste tulleinnlegget på lenge!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #77 Skrevet 29. oktober 2009 HI, hvis dere ikke har penge til å betale husleien nå, så kan du be huseieren ta deler av depositumet som betaling på husleie. Også kan dere sette inn det han har tatt fra depositumet (når mannen din har fått lønningen sin), og fylle opp depositumet. Så etter dette vil det vel ikke bli noe problemer med å betale husleie fra nå av. For siden mannen din får lønning den 30. så kan dere betale husleie den 1. (som man vanligvis pleier å gjøre).
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #78 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg ønsker å tro at dette er et tulleinnlegg.. Det verste er at det faktisk er mennesker som er så selvopptatte at de ikke ser lenger enn seg selv. Slike mennesker må få seg litt selvinnsikt, men hvordan skal de få til det? Hele verden dreier seg jo om dem og deres behov!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #79 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde sparka dere ut på dagen!!! Ærlig talt!! Han skal vel ikke behøve å måtte betale lånet 10 dager over bare fordi dere ikke klarer å betale leia??? Skjerp deg!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #80 Skrevet 29. oktober 2009 Du virker faktisk litt dum HI, skrivemåten din gjør ikke det intrykket noe bedre. Det at mannen din nå får lønn den 30. i stedenfor den 20. er faktisk ikke huseier sitt problem, uansett hvor mye penger han har. Dere er pliktet til å betale husleie til datoen som står i kontrakten og om dere ikke gjør det, at husleien gjentatte ganger er forsinket så kan han faktisk kaste dere ut. Jeg er glad for at jeg ikke leier ut til slike mennesker som dere. Som tror at alle kan forandre sine ting fordi dere må forandre deres. Huseier kan ikke ringe banken å fortelle dem at de ikke får lånet sitt før den 30. Da vil det komme renter, gebyrer og et dårlig forhold til banken for han sin del. Og hva så om han har nok penger til å betale et lån uten deres husleie? Det er fremdeles ikke han sitt problem at dere får lønn senere.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #81 Skrevet 29. oktober 2009 HI du er en idiot! greit at du synes det var leit at han ikke kunne vente, men å FORVENTE det, og å være så frekk som det du er. nei, jeg har ikke sett maken!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #82 Skrevet 29. oktober 2009 herregud finnes det virkelig slike mennesker som er sånn som deg HI? tror du bør gå grundig i deg selv og vurdere egoet, verdiene dine, moralen din og lete vel og lenge etter de sosiale antennene du burde ha hatt! dette er bortimot det verste jeg noengang har sett. du må ha fått en elendig oppdragelse som har endt opp på denne måten. du lever i en helt annen verden enn vi andre gjør. dette er ikke sånn verden fungerer. det er du som er en J... idiot, ikke huseier! SKJERP DEG!!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #83 Skrevet 29. oktober 2009 Kansje du skla åpne en konto du kan sette av penger til husleia? da ser du dem ikke hvis det er ett problem å ha penger uten å bruke de. Jeg skjønner deg godt ,men samtidig så er det veldig dumt å være på etterskudd fra før. Han får nok purring fra banken ja men etter 14 dager. Kansje du kunne snakke med sosial kontoret å søke om hjelp til å komme ajour med leia.?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #84 Skrevet 29. oktober 2009 Hm, ble en lang tråd dette! Av og til skjer det at man kommer i situasjoner der det blir knapt med penger - selv til det mest nødvendige som hus og strøm. Dere ba om å få utsatt husleie, og huseier sa nei. Greit nok, da får dere låne av familie, spare, pante flasker eller whatever for å få råd til husleien ... Det er ingen som dør av å betale et huslån 10 dager for sent, men dersom han ikke greier å betale sitt lån - kan det hindre ham fra å få flere lån i den banken og ha store konsekvenser dersom han f.eks. ønsker å kjøpe seg ny bolig/bil om noen måneder. Det spiller ingen rolle hva slags etnisk bakgrunn han har, hvilken stand boligen var i da dere flyttet inn eller om han har betalingsanmerkninger fra før ... Dette handler om deres integritet. Husk at han kan bruke for sen betaling av leien som utkastelsesgrunn ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå